Als ik dit geweten had was ik nog even gebleven, alleen de seksuele frustratie werd me te veel voor de laatste 10 nummers.. Hopelijk snel een herkansing dan, trek je wel wat leuks aan?wrote:Ik had een emotionele lapdance tijdens Zimmersion geplanned, maar toen waren jullie al weg.wrote: Volgend jaar hopelijk met lapdance van Poke!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wie vertrekt er ook zodra de top 10 begint. Man man man...
Had helaas nog andere verplichtingen, waar ik al veel te laat voor was. 
Hele vette top 100. Hopelijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn. Leuk initiatief 
Ho dit was me ff ontgaan. Komt er ook nog een downloadbare versie online?
Mooi lijstje geworden zo, trots op m'n mede hardtrekker. Sowieso is de top 10 er wel één waarin ik me goed kan vinden, al vind ik eigenlijk dat Immeasurably er gewoon in MOET historisch gezien. En dan op plek 75 terug vinden, pijn in m'n hart.
Zou het ook wel leuk vinden om te zien hoeveel stemmen elke plaat heeft gehad, of is dat niet (meer) mogelijk?
Zou het ook wel leuk vinden om te zien hoeveel stemmen elke plaat heeft gehad, of is dat niet (meer) mogelijk?
BUMP! BUMP! BUMP!
Nieuwe editie wordt waarschijnlijk vandaag of morgen aangekondigd.
Een aankondiging voor een aankondiging. Het lijkt de huidige hardstyle scene wel.wrote:BUMP! BUMP! BUMP!
Uiteindelijke lijst krijgt een spotify release in april, om uiteindelijk volledig gereleased te worden in december als hype voor de lijst van 2019wrote:Een aankondiging voor een aankondiging. Het lijkt de huidige hardstyle scene wel.wrote:BUMP! BUMP! BUMP!