Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:46 
 
Artiest

Als ik gebeld word hoor je.
Hard Bass, Team Blue!

BAM BAM BAM BAM :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:08 
 
Hardtraxxer

stukje van de defqon dvd 2009 geknipt met Metro ^^
"Shaking it deeper, shaking it harder, Donkey Rollers bitches, get the fack of!" *bambambam*

machtig mooi om dat als wekker te hebben op kamp, iedereen is gegarandeerd gelijk wakker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ringtone :Imogen Heap = Hide & Seak (the vision remix)

Smstone: The pitcher ft. slim shore- This is who we are
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand met welk programma je op iphone andere beltoon kan instellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Weet iemand met welk programma je op iphone andere beltoon kan instellen?



In itunes je mp3 kopiëren naar beltonen ofzo. In plaats van normaal kopiëren naar muziek.

Bij 'n Apple open je in Garageband het nummer waarvan je een beltoon wilt hebben.
Je kiest met lussegment (2de button naast de "play" button) 'n fragment (maximaal 30 sec.) Vervolgens kies je in de menu balk bij "deel" voor "stuur beltoon naar iTunes".
Je synchroniseert je iPhone met iTunes en je hebt je gewenste beltoon !!


en anders ff hier naar kijken

http://www.youtube.com/watch?v=FEddWDEqA-E

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kheb laatst leuke ringtone gemaakt van ran-d feel my fire!

http://www10.zippyshare.com/v/38389023/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx Kevin-Raw :)

Jack of Sound - Youre Next (Outro)
http://www53.zippyshare.com/v/69028262/file.html

Frontliner - Extreme Loudnezz (1e Climax)
http://www29.zippyshare.com/v/35284439/file.html

Chris One - Psycho
http://www38.zippyshare.com/v/79174399/file.html

Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust (SMS)
http://www62.zippyshare.com/v/79966739/file.html

D-Block & S-te-Fan - Madhouse (2e Climax)
http://www2.zippyshare.com/v/35119896/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shut up , No you shut up but there is no-one else here
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You are not paralyzed!

Nog 1 dan.

Donkey Rollers - Immeasurably (SMS)
http://www59.zippyshare.com/v/10580886/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 22:24 
 
Artiest

M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Upload even aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:22 
 
Artiest

ja das pech...
mn harde schijf is laatst kapot gegaan dus ik heb hem niet meer :lol: en t kabeltje zoeken voor mn mobiel gaat m (nu iig) ook niet worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De mijne is nu dik.
Heb die van bonkers (botox edit)
hoor je zo ; Krijg je rimpels ? Botox erin douwe en dan die ziek harde kick ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)


en die kan je niet even uploaden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)


en die kan je niet even uploaden :$


Edit: lama, zag de post hier boven niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)

Zo jammer dat niemand zegt 'M'n sms toon is overigens dat acid geluidje uit Brain Ovulation - Kicks and Bass'
Overal die Q indoctrinatie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat jullie deze wel op prijs stellen: GRATIS BIEEEER!

http://www16.zippyshare.com/v/76659796/file.html
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:51 
 
Artiest

The Skribblers schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)

Zo jammer dat niemand zegt 'M'n sms toon is overigens dat acid geluidje uit Brain Ovulation - Kicks and Bass'
Overal die Q indoctrinatie :thumbdown:


weer zo'n rakker die Q-Dance ziet als de duivel en dus niet wilt dat mensen ermee gelinkt worden?
Ik vind het een vette sounds, dus dikke, vette skijt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
The Skribblers schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)

Zo jammer dat niemand zegt 'M'n sms toon is overigens dat acid geluidje uit Brain Ovulation - Kicks and Bass'
Overal die Q indoctrinatie :thumbdown:


weer zo'n rakker die Q-Dance ziet als de duivel en dus niet wilt dat mensen ermee gelinkt worden?
Ik vind het een vette sounds, dus dikke, vette skijt. ^^

Ik zie Q niet als de duivel, maar vind t zo jammer dat niemand weet/zegt/waardeert waar dat geluid vandaan komt, dat is meer wat ik bedoel... Hoorde laatst iemand zeggen bij het horen van Tonight 'Heey, dat is het muziekje van B2S TV!' Zelfde idee... is toch beetje vreemd, of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beltoon is donkey rollers - 2012 en desnar - 2h2h (come on god...answer me...en dan deuntje van 2h2h
sms toon is tatanka & zatox - gangsta (de piepjes)
me wekker geluid is zatox - how much can you take
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik denk dat jullie deze wel op prijs stellen: GRATIS BIEEEER!

http://www16.zippyshare.com/v/76659796/file.html
:lol:


Jammer dat ik nog een oude Nokia had, anders had ik hem zeker als beltoon gedaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

laatst ook even 2 nieuwe ringtones gemaakt:
Madhouse: http://www56.zippyshare.com/v/78431666/file.html
We Are The Future: http://www56.zippyshare.com/v/90195408/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
M'n sms toon is overigens het Q-Dance geluidje (2x)


Die heb ik ook ^^

Voor de liefhebbers:
http://www16.zippyshare.com/v/65655862/file.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet of deze er al stond, maar ik heb sowieso geen zin om eerst al die pagina's door te spitten :P Heb vandaag deze van Psycho gemaakt! Voor de geïnteresseerde, veel plezier ermee :thumbsup:

Chris One - Psycho:
http://www30.zippyshare.com/v/54929170/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de oude nokias kan je natuurlijk ook even een MIDI'tje (melodie in een midi bestand) van vette tracks.
gewoon op joetoep effe : hardstyle midi intikken.

Trouwens als iemand requests heeft maak ik ze graag.. pm maar fso

grtz
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen