Omdat het vorige topic gesloten is voordat iemand op mijn idee kon reageren plaats ik hierbij even een nieuw topic met een poll.
Ik ben blij dat er iets aan het releases board veranderd is, want het was een rommeltje aan het worden. Ik vind alleen dat de indeling nog een stuk beter zou kunnen. Doordat je namelijk 2 boards bij moet houden voor alle nieuwe nummers zie je minder snel wat je zoekt. Daarom is mijn idee o het als volgt te doen.
Een subforum voor releases die inmiddels te koop zijn of vrijgegeven zijn.
Een subforum voor releases die nog niet uit zijn maar wel aangekondigd.
Een subforum voor nieuwe tracks waarvan nog geen release info is.
Verder vind ik dat releases van Ukrainian Hardstylerzz, Noisepooperz en Hardswaggerz verplaatst moeten worden naar het eigen producties topic.
Op die manier kun je het naar mijn mening veel overzichtelijker krijgen.
Laat weten in de poll wat je er van vindt.
Jor-D ik hoop dat je dit topic laat staan. Je kunt op zijn minst naar de meningen luisteren.
Ik ben blij dat er iets aan het releases board veranderd is, want het was een rommeltje aan het worden. Ik vind alleen dat de indeling nog een stuk beter zou kunnen. Doordat je namelijk 2 boards bij moet houden voor alle nieuwe nummers zie je minder snel wat je zoekt. Daarom is mijn idee o het als volgt te doen.
Een subforum voor releases die inmiddels te koop zijn of vrijgegeven zijn.
Een subforum voor releases die nog niet uit zijn maar wel aangekondigd.
Een subforum voor nieuwe tracks waarvan nog geen release info is.
Verder vind ik dat releases van Ukrainian Hardstylerzz, Noisepooperz en Hardswaggerz verplaatst moeten worden naar het eigen producties topic.
Op die manier kun je het naar mijn mening veel overzichtelijker krijgen.
Laat weten in de poll wat je er van vindt.
Jor-D ik hoop dat je dit topic laat staan. Je kunt op zijn minst naar de meningen luisteren.