Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Hoe wil jij het hardstyle releases forum ingedeeld hebben?
Zoals het nu is; dus Releases, Free Releases en Nieuwe Tracks 76%  76%  [ 13 ]
Gesplitst in Upcoming Releases, Past Releases en Unreleased 24%  24%  [ 4 ]
Anders, namelijk 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:43 

Hardtraxx Veteran

Omdat het vorige topic gesloten is voordat iemand op mijn idee kon reageren plaats ik hierbij even een nieuw topic met een poll.

Ik ben blij dat er iets aan het releases board veranderd is, want het was een rommeltje aan het worden. Ik vind alleen dat de indeling nog een stuk beter zou kunnen. Doordat je namelijk 2 boards bij moet houden voor alle nieuwe nummers zie je minder snel wat je zoekt. Daarom is mijn idee o het als volgt te doen.

Een subforum voor releases die inmiddels te koop zijn of vrijgegeven zijn.
Een subforum voor releases die nog niet uit zijn maar wel aangekondigd.
Een subforum voor nieuwe tracks waarvan nog geen release info is.

Verder vind ik dat releases van Ukrainian Hardstylerzz, Noisepooperz en Hardswaggerz verplaatst moeten worden naar het eigen producties topic.

Op die manier kun je het naar mijn mening veel overzichtelijker krijgen.

Laat weten in de poll wat je er van vindt.

Jor-D ik hoop dat je dit topic laat staan. Je kunt op zijn minst naar de meningen luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:45 

Hardtraxx Veteran

Het punt is dat het de hele tijd verplaatsen van topics zorgt voor verwarring en niet te vergeten: veel werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:59 

Hardtraxx Beheerder

Gangsterdwerg schreef:
Een subforum voor releases die inmiddels te koop zijn of vrijgegeven zijn.

Gangsterdwerg schreef:
Een subforum voor releases die nog niet uit zijn maar wel aangekondigd.

Subforum hier, subforum daar, subforum voor dat, subforum voor zo. Het wordt hierdoor alleen maar onoverzichtelijker en op de manieren die jij voorstelt is het ook nog eens intensief om bij te houden. Want topics moeten dus verplaatst worden als de release te koop is, want we willen de discussies wel zoveel mogelijk in 1 topic houden.

Gangsterdwerg schreef:
Een subforum voor nieuwe tracks waarvan nog geen release info is.

Uhm, pardon? Dat is net nieuw! "Nieuwe tracks" subforum.

Citaat:
Verder vind ik dat releases van Ukrainian Hardstylerzz, Noisepooperz en Hardswaggerz verplaatst moeten worden naar het eigen producties topic.

Dat vind jij. Als die producers dat als "gratis track" zijnde online hebben gezet, en iemand zet dat hier neer, dan is het niet aan ons om op de kwaliteit te beoordelen. Gratis is gratis, en smaken/meningen verschillen per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Helemaal mee eens! al dat soort bagger releases mogen van mij ook ergens anders geplempt worden ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:06 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Helemaal mee eens! al dat soort bagger releases mogen van mij ook ergens anders geplempt worden ja

Want het is geen release? Moeten we dan gaan splitsen? Waar ga je de grens leggen? En als de ander dat een goede track vind (smaak dus)?

Als je een track niet leuk vind reageer je gewoon niet. Dan zakt hij vanzelf wel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet teveel opsplitsingen maken. Ik doe zelf ook aan websites en weet dat een topic verplaatsen niet zomaar op een pijltje klikken is... Gewoon houden zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:09 

Hardtraxx Veteran

Is inderdaad moeilijk ja om een grens te trekken, alleen sommige platen horen gewoon niet thuis tussen de releases en daar erger ik me nogal aan. Kost helaas veel tijd om dat steeds te controleren, maar misschien weet iemand een betere oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Is inderdaad moeilijk ja om een grens te trekken, alleen sommige platen horen gewoon niet thuis tussen de releases en daar erger ik me nogal aan. Kost helaas veel tijd om dat steeds te controleren, maar misschien weet iemand een betere oplossing?

Ik. Niet reageren, hij zakt vanzelf wel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:11 

Hardtraxx Beheerder

Oxbow schreef:

Dat jij dat vind is jouw mening, prima. Maar de indeling van het forum/de website is objectief te noemen, en daarmee wil ik zeggen: een release is een release, ongeacht de kwaliteit.

Als ik mijn mening hier door zou drukken op het forum dan blijft er maar weinig over, omdat ik vind dat er maar weinig goeds uitkomt. Maar dat doe ik niet, omdat het een plek is waar verschillende meningen bij elkaar komen, en iedereen een eigen smaak heeft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:15 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik. Niet reageren, hij zakt vanzelf wel weg.

Ik laat het hier wel bij ja, snap ook wel dat we hier met meerdere mensen zitten en iedereen wat anders goed vindt, maarja sommige releases zijn kwalitatief zo zwak dat ik het me haast niet kan voorstellen

anyway case closed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:17 

Hardtraxx Beheerder

Oxbow schreef:
case closed ;)

Ik hoor graag nog even wat Gangsterdwerg er nu nog van vindt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:26 

Bierkoning

vind het wel best zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 03:11 

Hardtraxx Veteran

Het is nu opgesplitst in Free Releases en Gewone Releases. Maar het probleem in het releaseboard waren niet de free releases. Alleen de afgelopen weken omdat het kerst was. Maar dat waren wel free releases van echte artiesten dus ze voegden imo wel iets toe. Over 2 maanden is dat free release forum dood en komt nog steeds alles bij de releases. Als je het nou opsplitst in unreleased en released, en dan die flutreleases verplaatst of sluit dan is het veel beter vind ik. Ook omdat je dan duidelijk hebt wat al uit is en wat er nog aankomt. Alleen het verplaatsen is dan het werk voor de mods maar dat is nooit zo heel veel denk ik. Maar ja kennelijk ben ik de enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 08:16 

Hardtraxx Veteran

Is het niet gewoon handig om bij elke release in de topictitel de datum te zetten dat deze uit is gekomen of uit gaat komen? Bijvoorbeeld:

Dj Thera - 2011 E.P. (THER-045) (1/1/2011)

Zo hebben jullie er geen extra werk aan, en wordt het misschien nog nét iets overzichtelijker.

Ik moet wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met de nieuwe indeling, goed werk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 09:04 

Donateur

Oxbow schreef:
Gangsterdwerg schreef:

dus alleen als ze 'profesionals' zijn dan mogen ze in de free tracks topic plaatsen??
beetje lame vind ik.
vind het handig hoe het veranderd is en houden zo
wat khadber ook al zegt,er gaat een berg werk in zitten om alles te veranderen en te verplaatsen.
ik zeg laten zo hoe het is nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:35 

Aan het typen...

Gangsterdwerg schreef:
Het is nu opgesplitst in Free Releases en Gewone Releases. Maar het probleem in het releaseboard waren niet de free releases. Alleen de afgelopen weken omdat het kerst was. Maar dat waren wel free releases van echte artiesten dus ze voegden imo wel iets toe. Over 2 maanden is dat free release forum dood en komt nog steeds alles bij de releases. Als je het nou opsplitst in unreleased en released, en dan die flutreleases verplaatst of sluit dan is het veel beter vind ik. Ook omdat je dan duidelijk hebt wat al uit is en wat er nog aankomt. Alleen het verplaatsen is dan het werk voor de mods maar dat is nooit zo heel veel denk ik. Maar ja kennelijk ben ik de enige.

Wie gaat al die topics van unreleased naar released verplaatsen? :surrender:
En er zijn wel vaker free releases, ik vind t wel fijn om alle free releases bij elkaar te hebben, moet ze namelijk allemaal nog een keertje downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:46 

Donateur

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Wie gaat al die topics van unreleased naar released verplaatsen? :surrender:
En er zijn wel vaker free releases, ik vind t wel fijn om alle free releases bij elkaar te hebben, moet ze namelijk allemaal nog een keertje downloaden.

dat dus -.-

niks voor jou om te doen lyst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:55 

Aan het typen...

Misschien heeft KSwoosh wel tijd over nu zijn postcount er niet meer toe doet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:56 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het punt is dat het de hele tijd verplaatsen van topics zorgt voor verwarring en niet te vergeten: veel werk.

Je moet nu ook regelmatig topics van "Nieuw Tracks" naar Releases verplaatsen...?

Maar zoals gezegd, ik vind het prima zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 10:58 

Aan het typen...

Denk je dat ze echt de topics uit new tracks gaan mergen tot 1 release, als moderator de aanvullende data erbij zetten en dat voor alle releases die uitkomen :P ? Ik denk dat er hooguit een slotje op het topic komt, zodra er een topic in releases is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:00 

Donateur

Lyst schreef:
Misschien heeft KSwoosh wel tijd over nu zijn postcount er niet meer toe doet xd

xd

die is nu op vakantie las ik net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:46 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Khadber schreef:

Je moet nu ook regelmatig topics van "Nieuw Tracks" naar Releases verplaatsen...?

Nieuwe tracks is gewoon een veel overzichtelijkere vorm van het New Tracks topic zeg maar. Waar je dus veel makkelijker nieuwe tracks kunt opzoeken en bediscussieren. Dit doen we ook om het releases-forum te ontlasten. We willen releases pas in dat forum hebben als we een officiele bron, een indeling en het liefste ook een datum hebben.
Aangezien eerder releases die misschien zo kwamen er zeer snel neer gezet werden hebben we het soms laten staan om een centraal punt te hebben voor de discussie. Nu hoeft dat dus ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:51 

Hardtraxx Addict

Zoals het nu is!
Is al veel beter dan gwn alle nieuwe tracks ergens in één topic jodelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:54 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Zoals het nu is!
Is al veel beter dan gwn alle nieuwe tracks ergens in één topic jodelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:51 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Rik schreef:
Khadber schreef:

Nieuwe tracks is gewoon een veel overzichtelijkere vorm van het New Tracks topic zeg maar. Waar je dus veel makkelijker nieuwe tracks kunt opzoeken en bediscussieren. Dit doen we ook om het releases-forum te ontlasten. We willen releases pas in dat forum hebben als we een officiele bron, een indeling en het liefste ook een datum hebben.
Aangezien eerder releases die misschien zo kwamen er zeer snel neer gezet werden hebben we het soms laten staan om een centraal punt te hebben voor de discussie. Nu hoeft dat dus ook niet meer.

Dus als ik het goed begrepen heb, word er voor een nummer dat nu in "Nieuwe Tracks" staat straks een nieuw topic gemaakt in de releases sectie? (zodat iedereen opnieuw zijn mening moet geven?)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen