Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben zeer teleurgesteld in dit jaar. 2013 was al niet zo best maar vergeleken met 2014 was het veeeel beter naar mijn mening. De enigste artiest die ik dit jaar vond uit blinken was Frontliner. Voor de rest weinig mainstream releases en weinig originaliteit in de raw scene. Ik ben toch niet de enigste die er zo over na denkt toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner was ook meuk. Hele scene is vermeukt. Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klopt eigenlijk ook wel. Zo goed was hij ook weer niet. hij lijkt alleen goed omdat de rest pure stront is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:42 
 

"Vroeger" kwam er elke week wel een nieuwe release die mij kippenvel kon geven. Nu is dat misschien eens per half jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:49 
 

Ik heb de boot medio 2012 eigenlijk al verlaten.

Houd het allemaal niet meer bij, boeit me geen fuck meer door de belabberde kwaliteit van tracks tegenwoordig en die zielloze rawificiatie.

Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
rawificatie

Mooie term :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zomaar het Noisecontrollers album vergeten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zomaar het Noisecontrollers album vergeten >.<
Je hebt helemaal gelijk. Stom van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
"Vroeger" kwam er elke week wel een nieuwe release die mij kippenvel kon geven. Nu is dat misschien eens per half jaar.


vroeger ja....sinds k HS niet meer volg (vanaf 2011) zijn er echt maar 5 tracks ofzo die me aandacht konden trekken :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zet mijn hoop maar op 2015 denk ik. Technoboy en Tuneboy zijn de laatste tijd bezig met nummers met die de oudere sound terug proberen te brengen. Zany gaf tijdens de Harderstyles top 1000 radio aan dat hij met Donkey Rollers de wat oudere sound terug wil brengen (Of heb ik dat verkeerd begrepen?). The Pitchers nieuwe tracks van het opkomende album klinken tot nu toe goed in lq.

Verder was het Noisecontrollers album heel goed dit jaar. Er is genoeg uitgekomen dit jaar dat mij nog boeit, alleen steeds meer dat mij niet boeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Fekete schreef:
"Vroeger" kwam er elke week wel een nieuwe release die mij kippenvel kon geven. Nu is dat misschien eens per half jaar.


vroeger ja....sinds k HS niet meer volg (vanaf 2011) zijn er echt maar 5 tracks ofzo die me aandacht konden trekken :D :D


Tering zeg, da weten we nu onderhand wel he? Verder volg k t ook allemaal niet meer inderdaad de laatste maanden, maar om dat nu overal te komen verkondigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Full Impact schreef:
Daveytl schreef:
Zomaar het Noisecontrollers album vergeten >.<
Je hebt helemaal gelijk. Stom van me.

Kan gebeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:
Fekete schreef:
"Vroeger" kwam er elke week wel een nieuwe release die mij kippenvel kon geven. Nu is dat misschien eens per half jaar.


vroeger ja....sinds k HS niet meer volg (vanaf 2011) zijn er echt maar 5 tracks ofzo die me aandacht konden trekken :D :D


Tering zeg, da weten we nu onderhand wel he? Verder volg k t ook allemaal niet meer inderdaad de laatste maanden, maar om dat nu overal te komen verkondigen..


oh ik dacht dat je het nog niets wist dus had het speciaal voor jou nog een keer vermeldt :$

wist je trouwens al dat ik naar EDC Las Vegas geweest ben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb eigelijk geen verschil gezien tussen 2013 en 2014. Zoals eigelijk elk jaar sinds 2010 komt er voor het grootste gedeelte alleen maar zooi uit met hier en daar een verdwaalde gave release. Jij noemt Frontliner in je bericht, maar dat is nou juist een van de artiesten die het verst is weggezakt in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb eigelijk geen verschil gezien tussen 2013 en 2014. Zoals eigelijk elk jaar sinds 2010 komt er voor het grootste gedeelte alleen maar zooi uit met hier en daar een verdwaalde gave release. Jij noemt Frontliner in je bericht, maar dat is nou juist een van de artiesten die het verst is weggezakt in mijn ogen.
Ik denk dat we het er beide mee eens zijn dat onze vriend Heady het verst weggezakt is. Frontliner heeft temminste nog hard gewerkt met z'n album. maarja, 12 van de 14 tracks ben ik alweer vergeten. dus daar heb je een punt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom zou headhunterz het verst weggezakt zijn? alleen omdat ie nu geen HS meer maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik luister pas serieus Hardstyle sinds begin 2013 helaas, maar het is er niet beter op geworden sinds 2013 vindt ik. Hier en daar zijn er enkele artiesten die me wel hebben kunnen blijven boeien zoals E-force of B-front. de enige artiest die er voor mij echt uitblinkt is Delete op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
waarom zou headhunterz het verst weggezakt zijn? alleen omdat ie nu geen HS meer maakt?
Het verst weggezakt in de hardstyle scene uiteraard. In de EDM scene schijnt hij het wel redelijk te doen volgens mij?! Ik zie hem niet meer als een hardstyle artiest al ziet hij dat zelf wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Wasted penguinz met volwassenere sounds, de raw (anit climax) hype die zn hoogtepunt denk ik heeft bereikt en (gelukkig) langzaam weer minder wordt voorspel ik, opkomst van noisecult/dj cyber. Noisecontrollers album, Hard Driver album, DJ Thera album. Frontliner die met TSOF best wat leuke trackjes had. TNT die van de house drops afstapt en weer een oldscool track maakt Ik ben eigenlijk best tevreden, tuurlijk het is geen 2007-2010 (mijn favoriete periode) maar dat is nu eenmaal voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Full Impact schreef:
AniThing schreef:
waarom zou headhunterz het verst weggezakt zijn? alleen omdat ie nu geen HS meer maakt?
Het verst weggezakt in de hardstyle scene uiteraard. In de EDM scene schijnt hij het wel redelijk te doen volgens mij?! Ik zie hem niet meer als een hardstyle artiest al ziet hij dat zelf wel.

Volgens mij ziet hij zichzelf ook niet echt meer zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qua nr's vind ik ook niet echt veel verschil t.o.v. vorig jaar behalve dan de anti hype.
Wat me wel opvalt is dat er dit jaar eigenlijk geen echt grote hit is gemaakt, vorig jaar had je de answers remix, record breaking en break down low die echt door iedereen gedraaid werd. Heb ik dit jaar wel minder gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 19:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

E-Force - Seven heeft een maand lang op nr 1 gestaan en werd goed opgevangen en Bassface is een vrij grote hit geworden en werden eigelijk toch door heel veel artiesten gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar toch niet in de mate dat die echt plat gedraaid werd zelfs door de mainstream dj's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Maar toch niet in de mate dat die echt plat gedraaid werd zelfs door de mainstream dj's?

Nou ze zijn allebei evenveel gedraaid als Answers remix destijds, tenminste op elk feest hoor(de) je ze wel een x aantal keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er zijn nog genoeg bloemetjes die de tuin kleurrijk houden vind ik.. Ondanks dat er inderdaad best veel op elkaar lijkt, zijn er in mijn ogen nog altijd genoeg artiesten waar ik graag naar luister. Vergelijken met vroeger heeft weinig zin.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen