We be kickin' bass als geheime track op het album van dbstf, na nummer 15. Of hadden jullie dit allemaal al gezien?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Ja kwam ik gisteren ook achter.. Ik vond het ook al raar dat het 2 minuten stil moest zijn totdat de track is afgelopen 
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Brennan had ook zoiets raar aan het eind van z'n album.
Zie er het nut eigenlijk niet van in ...
Zie er het nut eigenlijk niet van in ...
Jah dat vreemde stukje aant einde van Feel U Here (GTM & The Viper Mix) bedoel je zkkr?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja met die vocal en dat melodietje ..wrote:Jah dat vreemde stukje aant einde van Feel U Here (GTM & The Viper Mix) bedoel je zkkr?
Inderdaad ja, kwam der ook pas achter toen ik em per ongeluk aan liet staan.wrote:Jah dat vreemde stukje aant einde van Feel U Here (GTM & The Viper Mix) bedoel je zkkr?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
laat ze ipv van bij de intro een hardere kick eri n te doen is de climax proberen beter te maken.. en het was nog nie eens een full track dus wtf heb je er aan is gewoon nutteloos...
jah ik weet nog steeds niet welk nummer dat is.wrote:Ja met die vocal en dat melodietje ..wrote:Jah dat vreemde stukje aant einde van Feel U Here (GTM & The Viper Mix) bedoel je zkkr?
Dat nummer is:wrote:jah ik weet nog steeds niet welk nummer dat is.wrote:Ja met die vocal en dat melodietje ..wrote:Jah dat vreemde stukje aant einde van Feel U Here (GTM & The Viper Mix) bedoel je zkkr?
Brannan Heart - This Is Scantraxx
zit ook wel in BH @ q-dance pres scantraxx.
-
EHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
Haha, had ik gister ook pas in de gaten, toen ik vergat om door te klikken naar de volgende!;)wrote:Ja kwam ik gisteren ook achter.. Ik vond het ook al raar dat het 2 minuten stil moest zijn totdat de track is afgelopen
Vind 't wel grappig, maar 't had idd niet gehoeve van mij..