Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:16 
 
Hardtraxx Newbie

Voor een vrijgezellenfeest willen wij een workshop hakken/gabberen organiseren. Tot nu toe kunnen we niemand vinden die dit kan/wil doen.
Het gaat om een workshop van max. een uurtje in Brabant vlakbij Den Bosch op zaterdagmiddag 19 april 2014.
Het liefst in old school gabberoutfit. Als je met tweeën wilt komen, is dat natuurlijk ook goed.
Vergoeding €50 euro.
Ik hoor het graag terug als je interesse hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Maar even serieus, 50 euro? Als Hardshock dan niet was geweest, had ik het sowieso gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij zoeken ze iemand die een gabber/hakworkshop kan geven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het een vrijgezellen feest met alleen maar vrouwen? En zullen die al best dronken zijn zaterdagmiddag? Want dan zal ik ff in m'n agenda kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan even een PM sturen, die heeft vaker met dit bijltje gehakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken wel iemand die het voor geld wil doen. Zal wel op locatie moeten dan.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik ook komen kijken als jullie iemand gevonden hebben? Ik wil het zelf namelijk ook al heel lang een keer leren, maar er zijn nergens lessen oid te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lizette schreef:
Voor een vrijgezellenfeest willen wij een workshop hakken/gabberen organiseren. Tot nu toe kunnen we niemand vinden die dit kan/wil doen.
Het gaat om een workshop van max. een uurtje in Brabant vlakbij Den Bosch op zaterdagmiddag 19 april 2014.
Het liefst in old school gabberoutfit. Als je met tweeën wilt komen, is dat natuurlijk ook goed.
Vergoeding €50 euro.
Ik hoor het graag terug als je interesse hebt.


als je nou allemaal ticket voor Hardshock koopt, dan leer je het daar wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaat het meer om de workshop zelf dan om daadwerkelijk te leren hakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:46 
 

juist ja :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ken wel iemand die het voor geld wil doen. Zal wel op locatie moeten dan.
Afbeelding


hahahaha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het ook om stampen te leren? zou het namelijk erg graag willen leren aangezien al mijn vrienden er al zo goed in zijn.

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:09 
 
Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Is het ook om stampen te leren? zou het namelijk erg graag willen leren aangezien al mijn vrienden er al zo goed in zijn.

Groetjes

hakken en stampen zijn 2 verschillende dingen he,
mar een workshop? je kan het of je kan het niet, echt aanleren gaat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh jammer :( En moonwalk isda moeilijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Willen jullie meiden mij dan twerken leren? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze meneer heeft het hakken al in de vingers...
Afbeelding
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen