Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wat luister je vaker/liever?
Full Version 72%  72%  [ 84 ]
Short Edit 28%  28%  [ 32 ]
Totaal aantal stemmen : 116
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

ligt eraan of de full mix te lang is
op de pc luister ik meestal full mix
en op mobiel vaker de shorts
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Thuis ga ik voor de fulls, op m'n telefoon staan alleen maar setjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:25 

Hardtraxx Elite

Zou wel fijn vinden als er op elke release ook een Short Edit aanwezig zou zijn. Luister nooit die lange intro met alleen claps, snares, etc, dus als er geen edits zijn maak ik ze zelf. Ik mix (nog) niet met cd-spelers dus heb eigenlijk nog geen full nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

Bijna altijd de radio edit, behalve bij tracks als Son of Torture waar gewoon de hele mid-intro niet in de radio edit zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:03 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Eigenlijk het beste voorbeeld wat ik kan geven, is waarom ik de Full prefereer, is deze:

Full:
filmpje

DJ's Cut
filmpje

Na het zien van deze filmpjes gaat iedereen fulls luisteren, man er zit miljard keer meer sfeer in de full dan in de dj's cut, puur door dat stukje intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

Full om te draaien. Radio Edit om op iPod te zetten. Minuut luisteren naar tiktiktiktik heb ik niet zo veel aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:
Steffnov schreef:
Eigenlijk het beste voorbeeld wat ik kan geven, is waarom ik de Full prefereer, is deze:

Full:
filmpje

DJ's Cut
filmpje

Na het zien van deze filmpjes gaat iedereen fulls luisteren, man er zit miljard keer meer sfeer in de full dan in de dj's cut, puur door dat stukje intro :loving:

Dat is dus ook puur wat ik bedoel ;) sowieso een meesterlijke plaat, Ophidian bewijst weer waarom hij mijn favo plaat is

Maar goed, de meningen hier zijn erg verdeeld, dus is het goed dat tegenwoordig steeds meer beide versies erin zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:34 

Hardtraxxer

Full. Intro zet toch altijd leuk de sfeer voor de hele plaat, en dat wil je toch echt niet missen?
Daarenboven handig als je draait om platen te leren kennen in hun geheel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Altyd full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:20 

Artiest

Maar niemand luistert toch inclusief claps en snares enzo >.< behalve de korte intro's wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maar niemand luistert toch inclusief claps en snares enzo >.< behalve de korte intro's wellicht.

I do ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Fulls voor het draaien, en als ik tracks los wil luisteren, maak ik er zelf short edits van met Audacity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

I do ;)

Ik ook. Vind het overigens ook vetter om alle geluidjes uit een nummer te kennen en herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

Doe mij maar fulls. Intro's vind ik sowieso niet erg, voegt een hoop toe aan de opbouw als het niet gemixt is. (Mix-)Outros vind ik wat minder boeiend, maar het maakt me niet veel uit. Sowieso vervang ik altijd de album edits door de fulls als die uit worden gebracht, ook in mn 'luister' lijst. In de auto gaat mn voorkeur wel uit naar albums/gemixte cds/sets, maar thuis fulls of soms een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:49 

Hardtraxx Newbie

Altijd full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Shorts. Zie het nut niet van luisteren naar 50 seconde vol met claps/snares. Vind ze ook niks aan de sfeer toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Shorts. Zie het nut niet van luisteren naar 50 seconde vol met claps/snares. Vind ze ook niks aan de sfeer toevoegen.

Bij veel tracks zit er meer in de (mix-)intro dan alleen claps en snares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:

Bij veel tracks zit er meer in de (mix-)intro dan alleen claps en snares.

Noem eens een voorbeeld? Vrijwel iedere track die ik op mijn MP3 zet knip ik eerst in Audacity omdat er echt een nietszeggend stuk voorzit imo.

Zijn wel tracks waar ik absoluut geen schaar inzet maar die heb je jammer genoeg niet in hardstyle. Oja 1, Evolution of Style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Altijd full, als ik muziek luister wil ik wel de hele track horen! :corn:
Of het moet een preview of zo iets wezen dan niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Laten we ff Fusion als voorbeeld nemen aangezien dat een label is met radio edits:
Kick It To The Bone: full heeft vocals in de intro, en een klein stukje opbouw naar de melodie
Ain't Nobody: full heeft intro met zang, introductie van de melodie
Midnight Freaks: allerlei geluidjes en lachjes, welcome welcome, introductie van de melodie
Remember Me: full voegt hier weinig toe
Haunted: wat geluidjes maar niet veel
For The Girls: wat vocal samples die heerlijk opbouwen naar het breakje voor de mid-intro, maar sterker nog, de radio edit mist de outro die net als de intro (imo) gruwelijk hard doorbeukt.

Beste voorbeeld wat ik kan bedenken is Trespassing. Vind de intro daar ook een heel belangrijk deel van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Tja dan verschillen we van mening. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 21:18 

Hardtraxxer

meestal Short ;)
soms als het wat toevoegt aan de track dan full :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 21:25 

Aan het typen...

Done heeft ook wel een lekkere intro met die 'raindrops'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Done heeft ook wel een lekkere intro met die 'raindrops'

Idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 02:24 

Hardtraxxer

Crash schreef:
Steffnov schreef:

Full:
filmpje

DJ's Cut
filmpje

Zelfde als met Abandon, die intro neemt ook zoveel gevoel met zich mee :)
ON: ligt ook een beetje aan het nummer, maar pak toch vaak liever de short.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen