Daarom staat meneer er nog steeds nietThey care a lot about quality
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
D-Block en S-Te-Fan hebben toch precies hetzelfde gezeik gehad met Q-Dance? Ik begrijp de verklaring van Frontliner wel en snap ook wel dat ie weigert om voor minder centen te draaien, vooral omdat hij al zo'n grote naam is in de scene. Dat t ook een beetje dom is zal zich vanzelf wel wijzen, denk wel dat je er als artiest stevig onder lijdt als je geen Q- en B2S events meer mag spelen.
Hopen dat B-Front de releases op zich neemt, want ik denk dat Frontliner of zn wief juist gaat jammeren over de release.wrote:Maar wat nou met B-Frontliner?
Wachten ook nog steeds op World Outside
Dit begint ook redelijk vervelend te worden vind ik. Doe gewoon ff normaal en breng die plaat uit. Nou gaat sowieso niemand hem meer draaien onderhand.wrote: Wachten ook nog steeds op World Outside
Die kan het ook wel schudden op de meeste feesten dan lijkt me. Sneu.wrote:Maar wat nou met B-Frontliner?
Toch een dingetje; waaroom ook b2s? Valt dat onder dezelfde?
Is tot een paar jaar geleden een grote holding geweest (ID&Q=ID&T, QDANCE, B2S, Platinum Agency, PAYLOGIC etc. etc.) en dus nogal verbonden.wrote:Die kan het ook wel schudden op de meeste feesten dan lijkt me. Sneu.wrote:Maar wat nou met B-Frontliner?
Toch een dingetje; waaroom ook b2s? Valt dat onder dezelfde?
wrote:Daarom staat meneer er nog steeds nietThey care a lot about quality
Zou zo kunnen zijn hoor, maar waarom zou Villain dat op deze manier tegen een stel Duitsers vertellen?wrote:Ving toevallig op de Intents camping een gesprek op tussen Villain en een aantal duitsers die als team villain op de vriendencamping achter ons stonden. Ging ook ff over de kwestie frontliner en wat ik hoorde van villain was dat hij schijnbaar achter de rug van iedereen om bij een house label zou hebben getekent en idd ook bij een andere agency terwijl hij zelf op social media allemaal een grote mond heeft dat hij de hardstyle man zou zijn. Dit is ook bij onder andere villain in het verkeerde keelgat geschoten wat ik ervan begreep
Zodat wij hier weer een discussie over kunnen voeren 
Zou toch wel jammer zijn als B-Frontliner er mee zou stoppen. Vond dat altijd wel erg vet klinken namelijk en World Outside is echt een heerlijke plaat. Hoop dat ze die dan nog wel even naar buiten brengen. 
Hoe kom je er nou weer bij dat ze daarmee gaan stoppen? Je zult ze niet zien op een Q/B2S event maar dat was uberhaupt al een unicumwrote:Zou toch wel jammer zijn als B-Frontliner er mee zou stoppen. Vond dat altijd wel erg vet klinken namelijk en World Outside is echt een heerlijke plaat. Hoop dat ze die dan nog wel even naar buiten brengen.
Overdrijven is ook een vak
Dat bedoelde ik ook meer op de feesten. Beetje raar uitgesproken. Overigens, zou het kunnen dat ze er helemaal mee stoppen om het gedrag wat nu getoond word?
Volgens mij gingen ze samen nog de studio in nadat dit speelde.
Bron?wrote:Volgens mij gingen ze samen nog de studio in nadat dit speelde.
Ze hebben voor Emporium nog in de studio gezeten, maar dit speelt al vanaf eind vorig jaar/het begin van dit jaar.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 20 hours ago
Er was laatst toch gewoon nog een livestream waarin ze beide bij Frontliner in de studio zaten?
Ze hebben voor Emporium nog in de studio gezeten, maar dit speelt al vanaf eind vorig jaar/het begin van dit jaar.wrote:Er was laatst toch gewoon nog een livestream waarin ze beide bij Frontliner in de studio zaten?
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 20 hours ago
Ohja, dat was voor hun set bij Emporium inderdaad, mijn geheugen is niet meer wat het is geweest hahawrote:Ze hebben voor Emporium nog in de studio gezeten, maar dit speelt al vanaf eind vorig jaar/het begin van dit jaar.wrote:Er was laatst toch gewoon nog een livestream waarin ze beide bij Frontliner in de studio zaten?
1 december: https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... 18/?type=3wrote:Bron?wrote:Volgens mij gingen ze samen nog de studio in nadat dit speelde.
13 april: http://www.hardnews.nl/b-front-en-front ... rontliner/
Ah thanks!
wrote:Dit begint ook redelijk vervelend te worden vind ik. Doe gewoon ff normaal en breng die plaat uit. Nou gaat sowieso niemand hem meer draaien onderhand.wrote: Wachten ook nog steeds op World Outside
Die B-Frontliner platen van HB had B-Front best uit mogen brengen op z'n album.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Nu komt het volgende mysterie:
Waarom noemt hij Bass Events in zijn voorbeeld
Waarom noemt hij Bass Events in zijn voorbeeld
Die hebben weinig te maken met Platinum, op The Qontinent na dan.of Bass Events organiseert kopen en ik er niet ben
denk dat Frontliner een beetje door gaat slaan:

Weinig kans dat je hem nog terug ziet binnen Platinum Agency op deze manier....

Weinig kans dat je hem nog terug ziet binnen Platinum Agency op deze manier....
goedzo, we missen er toch niks meer aan