Gestemd
Wat een plaat is het toch
Wat een plaat is het toch
Ik geloof je direct!wrote:Ik stem ook, maar alleen om Frequencerz te helpen
X2wrote:FYI:
Ik heb gestemd
WTF is dit? Lyst is juist degene die hier zijn mening goed weet te onderbouwen, en de discussies durft aan te gaan. Hij kan zijn mening echt doordrukken soms, neemt niet weg dat hij gewoon verstand heeft van de muziek. Kun je van menig hardtraxxer niet zeggenwrote:Zijn een stuk minder erg dan mensen die voor andere bepalen wat goed en fout voor de 'scene' is.
Toch Lyst. Stuk internetheld dat je bent.
ghehe ik wist dat dit zou gebeurenwrote:WTF is dit? Lyst is juist degene die hier zijn mening goed weet te onderbouwen, en de discussies durft aan te gaan. Hij kan zijn mening echt doordrukken soms, neemt niet weg dat hij gewoon verstand heeft van de muziek. Kun je van menig hardtraxxer niet zeggenwrote:Zijn een stuk minder erg dan mensen die voor andere bepalen wat goed en fout voor de 'scene' is.
Weet je wat het is met 'competities' als deze, nu gaat dit om een track van de set, maar hetzelfde gebeurt ook bij DJ contests etc. Er wordt door 75% niet eens gekeken waar je nog meer op kunt stemmen. Je wint gewoon, omdat je de meeste mensen hebt gevraagd om te stemmen. Wat is dan nog de waarde ervan? Het zegt veel meer als iedereen er gewoon neutraal in gaat en voor zichzelf een afweging maakt welke track/dj set/whatever het beste is. Dan weet je dat je hebt gewonnen, omdat mensen jouw track de beste vonden en niet omdat jij hebt gevraagd om jou track het beste te vinden. Als je echt goed bent heb je dit niet nodig, tenzij een/meer van de anderen ook aan deze vorm van competitievervalsing doet. Het boeit me voor de rest helemaal niet wie er wint; van mij mogen Frequencerz best winnen, het gaat om het principe.wrote:Zijn een stuk minder erg dan mensen die voor andere bepalen wat goed en fout voor de 'scene' is.
Gezellig!wrote:Ok! Morgen linksvoor om 1:30 voor een biertje!! Wie komt er gezelligheid brengen?
Alleen gezellige mensen graag;)
Je mag best posten hoor, ik vind het juist goed dat artiesten zich onder hun fans begeven. Ik zeg alleen dat vragen om stemmen competities weinigzeggend maakt en daarom minder leuk en dat geldt niet alleen hier, maar in het algemeen.wrote:Waaajooooo
Dit was niet de bedoeling!!! Haha was meer voor het ouwehoeren..
Maarja maar gewoon niets meer posten denk ik;)