Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.

:lol: Heb jij enig idee waar je over praat?

En dan stemmen op Sparta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:27 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Fuzzylogic schreef:
Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.

Nee, dat heeft ie niet. BDL was bij mijn weten het eerste hardstyle nummer met een dergelijke climax en was compleet anders dan Crypsis zijn gebruikelijke nummers. Hoe je dan over 'ongeïnspireerd' kan praten is mij een raadsel.
Plus dat bijvoorbeeld Sparta kwalitatief ook heel veel matiger is dan BDL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:51 

Hardtraxxer

• B-Front - Undiscovered
• B-Front & Frequencerz - Delusion
• Degos & Re-Done - Connected
• Degos & Re-Done - This Mind
• Delete - Time Travel
• Exit Mind - Together
• Prefix & Density - Soundwaves
• Radical Redemption - Brutal 3.0
• Thera ft. Yuna-X - Surreal
• Warface - Bloodshed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Daveytl schreef:
Fuzzylogic schreef:

Nee, dat heeft ie niet. BDL was bij mijn weten het eerste hardstyle nummer met een dergelijke climax en was compleet anders dan Crypsis zijn gebruikelijke nummers. Hoe je dan over 'ongeïnspireerd' kan praten is mij een raadsel.
Plus dat bijvoorbeeld Sparta kwalitatief ook heel veel matiger is dan BDL.

Hij heet niet voor niks Fuzzylogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 09:13 

Hardtraxxer

• Bass Modulators - I Want Your Love
• Coone - Colors Of Life (Original Version)
• D-Block & S-te-Fan - From the Hard
• Headhunterz feat. TATU - Colors
• Max Enforcer - Lost In Paradise
• Neilio - Way Beyond
• Ran-D - The Twilight Zone (Q-Base 2013 OST)
• Technoboy & Isaac - Digital Playground
• Tuneboy Feat. MC D - I'm Bulletproof
• Wildstylez - Soundstorm

Mijn top tien! deze hebben me stuk voor stuk vaak blij gemaakt en Soundstorm is voor mij een echte nummer 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Fuzzylogic schreef:

Maar vervolgens stem jij:

Fuzzylogic schreef:
• The Prophet - H3Y!

Over inspiratie gesproken... :lol:

Daar zitten tenminste nog fatsoenlijke kicks onder :P Ben er ook alleen maar live fan van, thuis vind ik er echt niks aan.
Maar sowieso, als ik uit de nieuwe tracks had kunnen kiezen (stonden er nog niet toen ik stemde) had deze ergens heel veel lager gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ja, over Break Down Low.
Sparta is ook een baggernummer, maar de rest waar ik uit kon kiezen nog meer bagger, dus dan maar die er bij gepakt.

Haha wel weer typisch Hardtraxx, commentaar van alle kanten krijgen als je een keertje een plaat niks vind die 80% weer heel vet vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:36 

Hardtraxx Addict

Het gaat er niet om of jij het plaatje niks vindt of niet, maar je noemt het ongeïnspireerde bagger. En dat is gewoon klinkklare onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 21:14 

Hardtraxx Veteran

Wat Kwisniks zegt.
Break Down Low ongeïnspireerd noemen is belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 05:22 

Hardtraxx Veteran

Nee, dat is een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 12:01 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Nee, dat is een mening.

Onderbouw die mening dan eens. Wordt natuurlijk helemaal niks, maar probeer het maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Oké ik zet hem nu even aan:

Opbouw is echt kut en cheesy as fuck gewoon, irritatie begint meteen wanneer de vocals erin komen.
Vervolgens komt dan de climax. Eerst saaie wannabe CR kicks, de kickswitch vervolgens is wel aardig maar dat is ook het enige positieve van de track. De melodie is zo simpel dat elke amateuristische producer deze waarschijnlijk al eens heeft uitgepoept maar hem gewoon te simpel, standaard en slecht vond om hem ook echt in een track te gebruiken. Zit totaal geen drive in de track, op die kickswitch na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:01 

Kwisniks schreef:
Het gaat er niet om of jij het plaatje niks vindt of niet, maar je noemt het ongeïnspireerde bagger. En dat is gewoon klinkklare onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:06 

Hardtraxx Veteran

Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat het niet gaat om hoe een melodie is, maar hoe die gebruikt wordt. De melodie is inderdaad simpel, maar hij past gewoon perfect bij de rest van het nummer. Hier heb je geen complexe melodie bij nodig, daarvoor is de track niet gemaakt. Tevens was deze sound toen nog uniek en nieuw. Sounddesign is ook om je vingers bij af te likken.

Verder vind ik de vocalen erg prima passen, sluit alles heerlijk op elkaar aan, vind ik die kickswitch heerlijk subtiel en bevat die switch mijns inziens ook erg veel drive.

Dat je geen fan bent van de track begrijp ik en dat moet dan maar geaccepteerd worden ( :P ), maar dit ongeïnspireerd noemen is onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Kwisniks schreef:

Daveytl schreef:
maar dit ongeïnspireerd noemen is onterecht.

Dat jullie het onterecht en onzin noemen dat ik dit ongeïnspireerde bagger vind is onterecht, niet dat ik dat van die plaat vind. Dat is namelijk nog steeds een mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 04:39 

Hardtraxxer

Mijn top-10

• B-Front - Undiscovered
• B-Front & Adaro - Worth Fighting For (Qapital 2013 anthem)
• Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
• D-Block & S-te-Fan - From the Hard
• Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow
• Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
• Noisecontrollers - Feel So Good
• Noisecontrollers - Destroyer of Worlds
• Ran-D - The Twilight Zone (Q-Base 2013 OST)
• Wildstylez - Timeless
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:29 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Dat jullie het onterecht en onzin noemen dat ik dit ongeïnspireerde bagger vind is onterecht, niet dat ik dat van die plaat vind. Dat is namelijk nog steeds een mening :P

Als je zo gaat beredeneren dan kun je ook zeggen dat het onterecht is dat jij zegt dat onze mening onterecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 12:35 

Donateur

Break Down Low, vette track toch?

hardtrance-releases/danny-williamson-splinta-break-down-low-original-mix-kfd021-t39214.html

xd

Fuzzylogic schreef:
Daar zitten tenminste nog fatsoenlijke kicks onder :P Ben er ook alleen maar live fan van, thuis vind ik er echt niks aan.
Maar sowieso, als ik uit de nieuwe tracks had kunnen kiezen (stonden er nog niet toen ik stemde) had deze ergens heel veel lager gestaan.

Owwwwwwwwwwwwwwwwww. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:22 

Hardtraxx Veteran

Je noemt onder andere de simpele melodie van BDL als minpunt... Kan jij dan ook niet genieten van bijvoorbeeld Pwoap, The Prophecy of Funky Shit? Die zijn qua melodie toch net zo saai...

Wat verder opvallend is aan je verhaal: wanneer Davey om een mening vraagt, begin je gelijk met
Fuzzylogic schreef:
Opbouw is echt kut en cheesy as fuck gewoon, irritatie begint meteen wanneer de vocals erin komen.

Leg dan gewoon ff uit wat je er zo kut en cheesy as fuck gewoon aan vindt... hier kunnen we natuurlijk ook niks mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

Ja gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Je stem voor Freaqshow2013top10 is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Brennan Heart ft. Jonathan Mendelsohn - Imaginary
• E-Force - Crucifix
• Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
• Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow
• Wildstylez - Timeless
• E-Force - Freakz At Night
• Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
• Phuture Noize - Firepower
• Radical Redemption - God's Child
• The Vision & X-Pander - Beyond Dreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 23:22 

Hardtraxx Elite

Je stem voor Freaqshow2013top10 is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• B-Front - Undiscovered
• Bass Modulators - I Want Your Love
• Brennan Heart ft. Jonathan Mendelsohn - Imaginary
• Headhunterz feat. TATU - Colors
• Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
• Nicky Romero - Legacy (Wildstylez Remix)
• Psyko Punkz - Love This Life
• Zatox & Villain - Action
• B-Front & Frequencerz - Delusion
• Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Je noemt onder andere de simpele melodie van BDL als minpunt... Kan jij dan ook niet genieten van bijvoorbeeld Pwoap, The Prophecy of Funky Shit? Die zijn qua melodie toch net zo saai...

Wat verder opvallend is aan je verhaal: wanneer Davey om een mening vraagt, begin je gelijk met
Fuzzylogic schreef:

Leg dan gewoon ff uit wat je er zo kut en cheesy as fuck gewoon aan vindt... hier kunnen we natuurlijk ook niks mee ;)

Nee want die melodietjes in combinatie met synth geven nog een bepaalde sfeer mee, dat heb ik bij BDL totaal niet.
Met name de vocals maken het zo cheesy, hele saaie opbouw zonder enig sfeertje of whatever erin.

Maar goed, ik ga voortaan weer alleen mijn mening geven als ik een track goed vind of als heel hardtraxx een plaat kut vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Als jij je mening goed kunt onderbouwen dan accepteert iedereen je mening hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

Daarna onderbouwde ik mijn mening en werden de 'onterecht' posts weer gequote :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen