wrote: Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.
En dan stemmen op Sparta.
wrote: Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.
Nee, dat heeft ie niet. BDL was bij mijn weten het eerste hardstyle nummer met een dergelijke climax en was compleet anders dan Crypsis zijn gebruikelijke nummers. Hoe je dan over 'ongeïnspireerd' kan praten is mij een raadsel.wrote:wrote: Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.Heb jij enig idee waar je over praat?
Hij heet niet voor niks Fuzzylogicwrote:Nee, dat heeft ie niet. BDL was bij mijn weten het eerste hardstyle nummer met een dergelijke climax en was compleet anders dan Crypsis zijn gebruikelijke nummers. Hoe je dan over 'ongeïnspireerd' kan praten is mij een raadsel.wrote:wrote: Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.Heb jij enig idee waar je over praat?
Plus dat bijvoorbeeld Sparta kwalitatief ook heel veel matiger is dan BDL.
Daar zitten tenminste nog fatsoenlijke kicks onderwrote:Maar vervolgens stem jij:wrote:Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.
Over inspiratie gesproken...wrote:• The Prophet - H3Y!
Ja, over Break Down Low.wrote:wrote: Valt me trouwens op hoe vaak er op Break Down Low wordt gestemd, uitgezonderd van die trolltracks van Blutonium Boys toch wel het meest dramatische, ongeinspireerde baggernummer van 2013 imo.Heb jij enig idee waar je over praat?
Onderbouw die mening dan eens. Wordt natuurlijk helemaal niks, maar probeer het maar.wrote:Nee, dat is een mening.
wrote:Het gaat er niet om of jij het plaatje niks vindt of niet, maar je noemt het ongeïnspireerde bagger. En dat is gewoon klinkklare onzin.
wrote:wrote:Het gaat er niet om of jij het plaatje niks vindt of niet, maar je noemt het ongeïnspireerde bagger. En dat is gewoon klinkklare onzin.
Dat jullie het onterecht en onzin noemen dat ik dit ongeïnspireerde bagger vind is onterecht, niet dat ik dat van die plaat vind. Dat is namelijk nog steeds een meningwrote:maar dit ongeïnspireerd noemen is onterecht.
Als je zo gaat beredeneren dan kun je ook zeggen dat het onterecht is dat jij zegt dat onze mening onterecht is.wrote: Dat jullie het onterecht en onzin noemen dat ik dit ongeïnspireerde bagger vind is onterecht, niet dat ik dat van die plaat vind. Dat is namelijk nog steeds een mening
Owwwwwwwwwwwwwwwwww.wrote:Daar zitten tenminste nog fatsoenlijke kicks onderBen er ook alleen maar live fan van, thuis vind ik er echt niks aan.
Maar sowieso, als ik uit de nieuwe tracks had kunnen kiezen (stonden er nog niet toen ik stemde) had deze ergens heel veel lager gestaan.
Leg dan gewoon ff uit wat je er zo kut en cheesy as fuck gewoon aan vindt... hier kunnen we natuurlijk ook niks meewrote: Opbouw is echt kut en cheesy as fuck gewoon, irritatie begint meteen wanneer de vocals erin komen.
Nee want die melodietjes in combinatie met synth geven nog een bepaalde sfeer mee, dat heb ik bij BDL totaal niet.wrote:Je noemt onder andere de simpele melodie van BDL als minpunt... Kan jij dan ook niet genieten van bijvoorbeeld Pwoap, The Prophecy of Funky Shit? Die zijn qua melodie toch net zo saai...
Wat verder opvallend is aan je verhaal: wanneer Davey om een mening vraagt, begin je gelijk metLeg dan gewoon ff uit wat je er zo kut en cheesy as fuck gewoon aan vindt... hier kunnen we natuurlijk ook niks meewrote: Opbouw is echt kut en cheesy as fuck gewoon, irritatie begint meteen wanneer de vocals erin komen.