wrote:Delay Distortion.
+ Intractable One - Dikke Bleek(Alpha's Dikke Remix) & Geck-O & Phrantic - The Hard Way & Alphaverb - The Otherside
wrote:Delay Distortion.
raw hardstyle kent ook gewoon melo's dus...wrote:Niet iedereen is zo ''in to'' melodieen in een climax, ik zelf hoor ook liever een duistere climax. Of ze zijn te happy of te simpel, maar ik denk toch dat iedereen wel een track heeft waarvan je de melodie wel kan waarderen. Dus mijn vraag is: Wat vinden jullie nou een hele speciale melodie die blijft hangen, een bepaald gevoel over brengt of gewoon geniaal is. Schuif de ''Raw-hardstyle'' eens aan de kant en post welke melodie je wel kan waarderen.
een melo is een melowrote:Ik doel vooral op euforische melo's. En niet op de wat duistere.
Die plaat is inderdaad heldigwrote:Dat jullie deze vergeten![]()
Activator. Set you free
Wat een helden melo is dat
slimmiewrote:een melo is een melowrote:Ik doel vooral op euforische melo's. En niet op de wat duistere.euforisch of niet
Dat vind ik ook zeer jammerlijk.wrote:En zeker niet te vergeten:
2 Sidez - Nomansland
die komt zeker toch nooit meer uit
Dat zou ik niet zo zeggen, Meer info binnen een paar wekenwrote:Dat vind ik ook zeer jammerlijk.wrote:En zeker niet te vergeten:
2 Sidez - Nomansland
die komt zeker toch nooit meer uitMooie plaat!
Oja, las het ook laatst hier ergens dat de tracks van 2 Sidez misschien toch nog free komen! Of niet?wrote:Dat zou ik niet zo zeggen, Meer info binnen een paar wekenwrote:Dat vind ik ook zeer jammerlijk.wrote:En zeker niet te vergeten:
2 Sidez - Nomansland
die komt zeker toch nooit meer uitMooie plaat!
Volgens Jowan welwrote:wrote:Oja, las het ook laatst hier ergens dat de tracks van 2 Sidez misschien toch nog free komen! Of niet?wrote:En zeker niet te vergeten:
2 Sidez - Nomansland
die komt zeker toch nooit meer uit
Dat vind ik ook zeer jammerlijk.Mooie plaat!
Dat zou ik niet zo zeggen, Meer info binnen een paar weken