Project 1 - The Art Of Creation 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Degos & Re-Done - Connected 
Crypsis & Dana - Transmission
Pavo - Raven
Pavo - Raven
Josh & Wesz - Nekenieh
Brooklyn Bounce - Born to bounce (Josh & Wesz remix)
Brooklyn Bounce - Born to bounce (Josh & Wesz remix)
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Inderdaad, deze kon ik niet eens!wrote:Josh & Wesz - Nekenieh
Sommige laaggeschoolden hebben de illusie dat "kennen" een sterk werkwoord is. Hoor het in mijn omgeving gelukkig nog niet echt, dus zal een westers / zuiders iets zijn? Is al een tijdje aan de gang. Net als het gebruik van is in plaats van eens.wrote:Kon?wrote:Inderdaad, deze kon ik niet eens!wrote:Josh & Wesz - Nekenieh
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Ik ken, ik kon, jwzwrote:Kon?wrote:Inderdaad, deze kon ik niet eens!wrote:Josh & Wesz - Nekenieh
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Zoiets ja.wrote: dus zal een westers / zuiders iets zijn?
Blijft foutief Nederlands.wrote:Zoiets ja.wrote: dus zal een westers / zuiders iets zijn?
Maar on topic:
View on YouTube
Dat samenspel tussen kicks en melodie
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Octavius Augustus 
Fijn nummer inderdaad, laatste tijd wat meer in die richting van Embryonic/Mindwalker/Moleculez gegaan.wrote:Maar on topic:
Dat samenspel tussen kicks en melodiebeide heerlijk
Mijn favorieten wat betreft melodie in de climax:
View on YouTube
View on YouTube
Vooral Far From You @3.10
Correct Brabants dialect. En aangezien Brabants geen eigen taal is, mag het hier gesproken worden. Hoe lelijk het ook is (ik gebruik het zelf ook nooit), het is Brabants...wrote:Blijft foutief Nederlands.wrote:Zoiets ja.wrote: dus zal een westers / zuiders iets zijn?
Oude Wildstylez melodieën trouwens...
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Gostosa - Sutra 
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Dan maak ik het nog vager, want ik kom uit Limburg.wrote:Heb het anders nog nooit gehoord hier.wrote:Correct Brabants dialect. En aangezien Brabants geen eigen taal is, mag het hier gesproken worden. Hoe lelijk het ook is (ik gebruik het zelf ook nooit), het is Brabants...
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Toneshifterz - Unleash The Dragon
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Davide Sonar - Natural 
-
N
View on YouTube
Wat een vet nummer. En ik schaam me ervoor maar deze track doet me denken aan Frontliner - Discorecord maar dan natuurlijk 10.000x beter.
Wat een vet nummer. En ik schaam me ervoor maar deze track doet me denken aan Frontliner - Discorecord maar dan natuurlijk 10.000x beter.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
wrote:Davide Sonar - Natural
Wat een drive zit in die plaat!
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Hoezo schaam je je daarvoor? Discorecord is één van ze dikste platenwrote:View on YouTube
-
N
Vind ik ookwrote:Hoezo schaam je je daarvoor? Discorecord is één van ze dikste platen
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Zeg nou eens eerlijk welke plaat van Michel Pollen was nou niet heerlijk in die tijd?