Lyst schreef:
SamdV schreef:
Dakpan schreef:
0x The Machine. Mensheid. :')
Dat vond ik erg triest idd, ik had gedacht dat hij wel genoeg stemmen zou krijgen om tenminste 1 nummer erin te krijgen, maar helaas.
Delt-A schreef:
En niks van Alphaverb?¿?

Alphaverb heeft dit jaar ook niet echt overweldigende platen gereleased imo.
C (Crowd Analyzer) en A (Are You Up For This) zijn toch wel redelijke platen.
True, net als een aantal van die platen die Delt-A opnoemde, maar persoonlijk vind ik alleen Klubbsound, C (Crowd Analyzer) en Enjoy goed genoeg voor een nominatie van mij, maar er zijn dan nog een hoop andere platen die daar net boven komen imo. Ik denk gewoon niet dat een 2012 track van Alphaverb in de 2012 top 10 van iemand zou komen.
Niet dat ik Alphaverb slecht vind hoor, ik vind zijn unieke sound juist super gaaf, maar ik vind ook dat er dit jaar een hoop beters is geproduceerd.