Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Delt-A schreef:
En niks van Alphaverb?¿? :huh:

Alphaverb heeft dit jaar ook niet echt overweldigende platen gereleased imo.


Een van de beste euforische artiesten van dit jaar, blijft gewoon unieke tracks maken, en probeert geen top 40 hit te krijgen.

enne:

Alphaverb - Klubbsound
Alphaverb - We're Not Alone
Alphaverb - B
Alphaverb - C
Alphaverb - F
The Machine & Alphaverb - Enjoy

niet overweldigend? ik vind die anders allemaal te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We're not alone is dat die track met die vocals? Hoe durf je die met andere Alphaverb tracks te vergelijken. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol magic show heeft ook symbols als nummer 1 xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terechte nummer 1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
SamdV schreef:
Dakpan schreef:
0x The Machine. Mensheid. :')

Dat vond ik erg triest idd, ik had gedacht dat hij wel genoeg stemmen zou krijgen om tenminste 1 nummer erin te krijgen, maar helaas.

Delt-A schreef:
En niks van Alphaverb?¿? :huh:

Alphaverb heeft dit jaar ook niet echt overweldigende platen gereleased imo.

C (Crowd Analyzer) en A (Are You Up For This) zijn toch wel redelijke platen.

True, net als een aantal van die platen die Delt-A opnoemde, maar persoonlijk vind ik alleen Klubbsound, C (Crowd Analyzer) en Enjoy goed genoeg voor een nominatie van mij, maar er zijn dan nog een hoop andere platen die daar net boven komen imo. Ik denk gewoon niet dat een 2012 track van Alphaverb in de 2012 top 10 van iemand zou komen.
Niet dat ik Alphaverb slecht vind hoor, ik vind zijn unieke sound juist super gaaf, maar ik vind ook dat er dit jaar een hoop beters is geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Verdiende nummer 1 in mijn ogen. Kan me wel redelijk vinden in deze lijst, op een paar tracks na. Zoals Music Is Art op 16 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan eigenlijk ook wel prima leven met de nummer 1, en ook al mis ik echt een paar tracks, vind deze lijst een stuk interessanter dan die van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor mij is Mysterias nummer 1, maar met Symbols kan ik ook wel leven. Maar wat een meuk staat hier tussen zeg, tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle
10. Frontliner - Symbols
09. The Machine - Mosquito
08. Re-Volt - Invictus
07. B-Front - Mysterias
06. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
05. Solutio & The I's - Ravage
04. Genox - Black Is...
03. Delete - Syndrome
02. Deetox - Black Magic (Delete Remix)
01. Vazard & Delete - Exist

Hardcore
10. Drokz & Day-Mar - Our Song
09. Tommyknocker - T-2012
08. Deathmachine - Genetix
07. Tieum & Angerfist - Smile About That
06. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind
05. Wavolizer - Excitement Initiated
04. AK-Industry ft. Igneon System & N-Vitral - Reloaded
03. Tymon & Waldhaus - Purgatory
02. The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
01. Meander - Endless Blackness
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen