Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Favoriete genre?
Hardstyle 68%  68%  [ 75 ]
Hardtrance 12%  12%  [ 13 ]
Hardcore 20%  20%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 110
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:24 

Hardtraxx Addict

Oké misschien een beetje een vreemde poll, maar hoeveel hardtrance en hardcore liefhebbers zitten hier nou t.o.v. de hardstyle meerderheid? Lijkt me wel handig om te weten, ivm bijvoorbeeld het creëren van een TOTW hardtrance of hardcore versie. Misschien ben ik niet de juiste persoon om deze poll te maken, maarja niemand anders maakt hem dus why not? :P

Je kán alle 3 de opties invullen, maar vul aub alleen genres in waar je je écht mee bezig houdt om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

(Early) Hardstyle en Hardtrance, bij Hardtrance zowel het nieuwe als oude. Daarnaast ook nog andere vormen van Trance zowel Techtrance, Progressive en gewoon Trance. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:31 

Hardtraxx Elite

Voor mij is het Hardcore en Hardstyle vooral de Industrial vind ik vet. Mainsteam vind ik vaak net niet. Hardtrace vind ik persoonlijk niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Hard-Style/Trance. HC verdiep ik me niet de afgelopen maanden al niet meer in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:35 

Hardtraxxer

Vooral hardstyle en hardcore. Alleen bij de hardcore ben ik toch iets meer geïntresseerd in de industrial, darkcore, frenchcore dan in de mainstream hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:35 

Aan het typen...

Early Hardstyle, beetje Raw Hardstyle en bepaalde Hardtrance
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

Hmm, hardtrance gaat harder tot nu toe dan verwacht. Had persoonlijk verwacht dat hardstyle nu al flinke afstand zou nemen van ht en hc maar dat is nog niet het geval. :) Maarja dit is nog geen betrouwbare steekproef uiteraard.

Heb zelf trouwens alleen hardtrance gestemd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Hardtrance & Hardstyle

Als je de piramide van Lyst neemt, zit ik qua hardstyle nog steeds op dezelfde plek, namelijk iets onder het midden.
Hardcore vind ik echt zo dramatisch slecht de laatste tijd, heb ik liever die Industrial-achtige dingen met DNB en dubstep erin, zoals TOA, Hidden, Eye-D enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:40 

Aan het typen...

hidde schreef:
Hmm, hardtrance gaat harder tot nu toe dan verwacht. Had persoonlijk verwacht dat hardstyle nu al flinke afstand zou nemen van ht en hc maar dat is nog niet het geval. :) Maarja dit is nog geen betrouwbare steekproef uiteraard.

Heb zelf trouwens alleen hardtrance gestemd. :)

Gaat nog wel flink veranderen, je hebt de pech dat alle hardtrance liefhebbers als eerst reageren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Hardtrance & Hardstyle

Als je de piramide van Lyst neemt, zit ik qua hardstyle nog steeds op dezelfde plek, namelijk iets onder het midden.
Hardcore vind ik echt zo dramatisch slecht de laatste tijd, heb ik liever die Industrial-achtige dingen met DNB en dubstep erin, zoals TOA, Hidden, Eye-D enz.

Hidden + Eye-D = TOA. Dus....xD

Alleen HC gestemt, hoewel ik nog wel wat HS luister, is het toch vooral HC wat ik volg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hidden + Eye-D = TOA. Dus....xD

Hehe. Bedoel meer de verschillende stijlen, want Hidden & Eye-D hebben wel ander soort tracks als solo dan dat ze als TOA zijnde maken. Als solo hebben ze meer vage shit zoals Time Device enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle.

Vind heel veel andere stijlen die onder Hard Dance vallen ook vaak lekker, maar Hardstyle blijft baas. Hardcore is het heel lang geweest en is nog steeds erg lekker maar verdiep me er niet/nauwelijks nog in. Hard Trance/Trance is voor mij veel van 't zelfde en wat te langzaam, zitten hier en daar geinige plaatjes bij. Early Hardstyle is ook best vet, maar zal 't niet zomaar op gaan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Mainstream Hardcore, Industrial, Terror, Frenchcore, Speedcore, Darkcore, Doomcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:19 

Hardtraxx Addict

Hardstyle vooral, alsook Early Hardstyle, maar ben ik niet zo'n goeie kenner in momenteel xd
Ow ja en ik denk niet dat Psychedelic Trance/Goa onder Hard Trance valt, dat is weer een genre apart :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:34 

Donateur

Hardstyle en hardcore, hardtrance vind ik niet zo heel vaak interessant maar ik heb me ook nog niet in die muziek verdiept.
Tussen die 2 kan ik iig niet kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 00:42 

Donateur

Blijf toch bij hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 00:52 

Hardtraxx Veteran

Mainstream hardcore, beetje industrial hardcore, mainstream hardstyle en raw hardstyle maar niet te extreem (zie het aanbeden pattern 2 waar ik niets aan vind :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 02:00 

Hardtraxxer

Toen ik dit topic opende had ik iets meer opties verwacht. Maar ik houd me voornamelijk bezig met alle vormen van Hardstyle en een klein beetje hardtrance maar dat is niet noemenswaardig en dus ook niet aangevinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig Hardcore maar dan vooral de Crossbreed/Darkstep kant ervan. Hardstyle weet me tegenwoordig niet meer zo veel te boeien als een tijdje geleden, het wordt gewoon steeds kinderachtiger (uitzonderingen daargelaten). De forums van hardstyle blijven wel altijd leuk omdat ze redelijk druk worden bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:02 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 10:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hardstyle en hardcore, hardtrance vind ik niet zo heel vaak interessant maar ik heb me ook nog niet in die muziek verdiept.
Tussen die 2 kan ik iig niet kiezen.

Dit ook en ligt bij mij vaak aan het moment
2 maanden geleden was het 80% hardstyle, nu is het voornamelijk hardcore
Industrial, darkcore haast niet sommige DNA & ophidian platen zijn lekker meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle aber naturlich!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 13:50 

Hardtraxx Elite

Refererend naar de zin 'Je kán alle 3 de opties invullen, maar vul aub alleen genres in waar je je écht mee bezig houdt om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen.' heb ik op hardstyle gestemd. Hardcore vind ik ook een dik genre maar daar hou ik me, afgezien van puur het luisteren, niet tot weinig mee bezig. Hardtrance vind ik leuk in een openingssetje van een feest, ook hier gaat geen tot weinig tijd van mij naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Knalharde Hardcore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle. Maar ik luister thuis ook vaak naar wat Hardcore cd'tjes, op een feest vind ik Hardcore echt saai1
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen