Ik weet dat een aantal van jullie ook bij Hard Dance Event waren, en zou graag jullie ervaring willen horen! Heb helaas niemand van Hardtraxx ontmoet daar, wie weet een volgende keer! Denk ook dat de meesten pas laat zullen reageren, want bijna iedereen ging door naar dan wel ADE: Headhunterz dan wel iets anders.
Maar goed, over HDE! Ik wist eerst niet goed wat de bedoeling was behalve netwerken en mocht je geïnteresseerd zijn seminars bijwonen. Ik ben als student naar HDE gegaan met als interesse marketing en promotie en hoopte op HDE mensen te kunnen spreken die in een dergelijke functie al werkende zijn. Dat is zeker gelukt! Ik zal geen mensen bij naam noemen aangezien, maar velen waren erg enthousiast om hun verhaal te doen over hoe het (kleine) wereldje van de hard dance werkt. Mocht je dus om een zelfde reden als mij ook naar HDE toe willen volgend jaar, zeker doen! Je hebt niks te verliezen en het is je geld meer dan waard (daar kom ik later op terug).
Hoe verliep de dag? Ik was rond 13.00 aanwezig en na wat bali - entree werk kreeg ik een boekje met het programma. Hier stond gelukkig meer op als op het programma van de website, want dat programma vond ik iets wat beperkt vergeleken met de website van vorig jaar. Het programma bevatte net als vorig jaar blijkbaar ook equipment (traktor en pioneer) showcases of hoe je 't wil noemen en de programmering van de Q-dance Radio show. Gelukkig stond er ook een plattegrond in om de weg mee te vinden in het ID&T/Q-dance kantoor, want dat is me een appart gebouw! schitterend! ik snap wel waar de mensen die er werken hun inspiratie vandaan halen.