Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 48 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
Image

In het kader van de hopelijk nieuwe hervormingen op dit forum (Meer discussie & een overzichtelijk WJD topic) en Chroman's post over een nieuw lid in de End Of Line familie leek het mij slim om een End Of Line topic aan te maken. Hierin kan (net zoals het gearbox/theracords topic) klein nieuws omtrent het label besproken worden.

Hopelijk volgen meer mensen mijn voorbeeld :P

End Of Line Records:
Opgericht op: 20 mei 2014

Leden:
- Warface
- Delete
- D-Sturb
- Artifact
- Hardcraft
Last edited by yowan on 19 Feb 2016 23:57, edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Chroman wrote:Nieuw lid bij End of Line Recordings
https://www.facebook.com/endoflinerecor ... 35742079:0

Ik denk zelf D-Sturb, want hij zit volgens mij al bij Most Wanted (gezien zijn boekingen op MoH en b2b met Artifact) ook heeft hij een collab gedaan met Artifact en een remix van Menace.
Ik denk persoonlijk ook D-Sturb. Die kerel achteraan lijkt er ook erg op.
Last edited by yowan on 20 Feb 2016 03:11, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Zit Khaleesi er nog bij? Hoor je niks meer van en sraat ook niet op de foto.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Chroman wrote:Zit Khaleesi er nog bij? Hoor je niks meer van en sraat ook niet op de foto.
Inderdaad. Had het even snel gekopieerd vanaf de site :P .
Ik denk het niet, niet echt een succesvol project geweest. Kan me niets meer herinneren van die platen in ieder geval.

Ze is overigens nog wel te boeken via Most Wanted
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Op hun facebookpage staat Khaleesi er gewoon nog bij dus ik denk het wel ?
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Image

Gaat het overigens om de herkenbare dude zittend rechtsachter of de onherkenbare gozer die tegen de tafel aanstaat? De rest herken ik namelijk wel
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Die geblurrede gast natuurlijk, de andere is manager
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Topics als dit vind ik eigenlijk helemaal niet handig. Als er een wist-je-datje komt over EOL, post je dat dan hier, of daar, of in beide? Of begin je pas hier als er een discussie ontstaat over iets wat met EOL te maken heeft? Waarom dan niet gewoon daar een topic voor?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Wist je datjes worden gewoon altijd in het WJD topic gepost. Wil je er iets over kwijt? Gooi het dan in het bijbehorende topic.

Ik denk niet dat het met dit soort topics onoverzichtelijk word. Algemeen staat in principe vol met opsomtopics; lekkerste kick, set van de dag, lekkerste kickrolls, ondergewaardeerde artiesten, enz enz. Allemaal leuk en aardig, maar zeg eens eerlijk. Nobody cares. Soms leid iets daar wel tot een discussie maar dat is in 99% van de gevallen niet aan de orde.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Ik check eigenlijk liever 1 topic in plaats van miljoen topics in de algemeen sectie door te spitten :P. Zo meteen krijg je inderdaad net als reddit miljoen topics met 2/3 reacties.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
PNXRMX wrote:Topics als dit vind ik eigenlijk helemaal niet handig. Als er een wist-je-datje komt over EOL, post je dat dan hier, of daar, of in beide? Of begin je pas hier als er een discussie ontstaat over iets wat met EOL te maken heeft? Waarom dan niet gewoon daar een topic voor?
Stel je voor dat je nu in het Theracords topic zat.
Zou je het zelfde hebben gezegd?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Image
... niet zo over TC praten he jwt.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Tot nu toe, heeft er ooit eens iets belangrijks in het TC/GB topic gestaan wat niet in wist-je-dat stond?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Nee, maar in dat topic krijg je dan wel weer de kans om uitgebreid er over te lullen met zelfs af en toe een Thera die er in reageert. Snap dat het WJD daar niet voor bedoelt is.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Daarom zou ik het fijn vinden als het in beide topics komt te staan. In het WJD voor het 'overzicht' en in het desbetreffende topic om er eventueel dieper op in te gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
De echte nieuwtjes komen in het Wist Je Dat topic, maar als iedereen gaat gokken wie het nieuwe lid van End Of Line is, kan dat beter hier. Zo blijft het Wist Je Dat topic schoon :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ik snap 'm, ben ik het idd ook wel mee eens :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
RTM93 wrote:
PNXRMX wrote:Topics als dit vind ik eigenlijk helemaal niet handig. Als er een wist-je-datje komt over EOL, post je dat dan hier, of daar, of in beide? Of begin je pas hier als er een discussie ontstaat over iets wat met EOL te maken heeft? Waarom dan niet gewoon daar een topic voor?
Stel je voor dat je nu in het Theracords topic zat.
Zou je het zelfde hebben gezegd?
Dat vind ik vooral interessant door de interactie met Thera en andere artiesten. Er kunnen vragen worden gesteld, en er kan verteld worden over zaken die niet WJD-waardig zijn. Als EOL hier een aanwezigheid had, zou ik zo'n topic juist wel aanmoedigen.
Chroman wrote:De echte nieuwtjes komen in het Wist Je Dat topic, maar als iedereen gaat gokken wie het nieuwe lid van End Of Line is, kan dat beter hier. Zo blijft het Wist Je Dat topic schoon :thumbup:
Dat kan wel idd. Zelf zou ik daar het liefst losse topics voor zien, dus dat je specifiek een topic aanmaakt over "Wie is het nieuwe EOL lid?", maar snap dat dat onoverzichtelijk wordt.

Ik had zelf in gedachte dat je met veel label / artiest topics in de knoop raakt. Sommige discussies kunnen dan in meerdere topics. Stel je maakt een Warface topic aan. Ik kan me dan voorstellen dat sommige zaken zowel daar zouden kunnen als hier. Maar, volgens mij is dat niet zo erg. Hoogstens heb je een dubbele discussie en moet er iemand even doorlinken naar het andere topic :)