Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:22 

Hardtraxxer

Hoi,

ik zat de inzendigen van de Q-dance feestfabriek eens door te nemen en tot mijn grote spijt heeft de helft vd mensen geen ene plaat van voor 2005 erin staan. Nu heb ik zelf iets van 500 tracks van de periode 2001-2005 omdat ik al wat langer meeloop en toen in mn jonge jaren een fanatieke downloader was (nu nog maar af en toe :$ ). Wat ik me nu zat af te vragen is, waar de nieuwe generatie hun early hardstyle vandaan moet halen, waar ze zich (als ze dat willen) kunenn verdiepen hierin, en of wij wellicht hier gewoon n hele rits tracks (naam en/of youtube-filmpje) kunnen neerzetten! Ik ben benieuwd naar jullie reactie, daarom wacht ik ook even met zelf wat te posten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:25 

Hardtraxx Elite

Geen slecht plan opzich. Het is relatief moeilijk om je erin te verdiepen omdat je alle losse stukjes informatie van allemaal plekken moet halen (terwijl je met de recente platen word doodgegooid door alle PR-dingen als mailings, youtubeaccounts, trailers et cetera).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Fusion heeft een aantal oude platen op zijn tube staan. Eventueel kun je zoiets ook een x aan Scantraxx mailen, kan interessant zijn.

Wat ik meestal doe is van artiesten of labels gewoon op digitale shops zoeken en dan gewoon luisteren of ik er wat tussen vind zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:28 

Hardtraxx Addict

Er worden hier gelukkig ook setjes geplaatst met early hardstyle erin, en we hebben ook nog de ROW reeks waar de oude klappers voorbij komen.

Er zijn ook nog oudere feesten die op dvd zijn uitgekomen zoals qlimax 2003 en inqontrol. Deze zijn nu ook op youtube te vinden.

En er kunnen hier idd genoeg youtube filmpjes geplaatst worden natuurlijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

Op Early-Hardstyle.com staan ook veel oude releases :)

En het doorzoeken van discogs is natuurlijk handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:44 

Donateur

Het makkelijkste om (gouden) early HS te vinden is zoeken naar werk van Technoboy en Tuneboy voor 2006, of zoeken op discogs naar de labels Titanic, BLQ en Green Force. Andere goede artiesten van vroeger: The Beholder, Donkey Rollers, Zany & Pavo. En verder compilatie-CD's uit die tijd. Dat geeft een hele goede afspiegeling weer van de muziek toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Het makkelijkste om (gouden) early HS te vinden is zoeken naar werk van Technoboy en Tuneboy voor 2006, of zoeken op discogs naar de labels Titanic, BLQ en Green Force. Andere goede artiesten van vroeger: The Beholder, Donkey Rollers, Zany & Pavo. En verder compilatie-CD's uit die tijd. Dat geeft een hele goede afspiegeling weer van de muziek toen.

Als iemand die CD's eens weet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:47 

Donateur

Ja zo doe ik het ook, discogs. Vooral Titanic heeft tussen 2002 en 2005 echt veel heldenreleases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:49 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Kijk eens op de audio-page van q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 16:50 

Donateur

Hardstyle, The Ultimate Collection 2002 etc. Of de Bitte Ein Beat-compilaties, volgens mij stond daar ook altijd dikke shit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:12 

Hardtraxxer

ik heb 12 hardstyle TUC cds van 2004, daar staan flink wat early knallers op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:13 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Bitte Ein Beat

daar heb ik volgens mij nog ergens paar delen van liggen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Isaac @ Qlimax 2010

als jullie deze tracks nou eens kunnen ID'en en dan vooral de eerste dan ben ik jullie dankbaar :)
sowieso, early setjes van Isaac zitten vaak ook goddelijke nummers tussen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:26 

heb je opgelet wat je schreef?

ik zou dr 2009 van maken ipv 2010! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

1.Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium mix)
2. How Long (Isaac Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:46 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Qlubtempo 2001-2007 :bomb:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 17:46 

Hardtraxx Addict

Timothy21 schreef:
Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Qlubtempo 2001-2007 :bomb: 3 cd's vol oude klappers...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 18:06 

Donateur

Is die ergens te koop? Want die wil ik zo ongelofelijk graag hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 18:08 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Is die ergens te koop? Want die wil ik zo ongelofelijk graag hebben :D

Hier :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 18:41 

Aan het typen...

http://www.early-hardstyle.com/ehscom/p ... ?f=2&t=130

;)

Of een aantal releases apart
http://www.early-hardstyle.com/ehscom/p ... 19990f1f1c
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2010 22:11 

Donateur

Anders moet je deze is proberen:
Hardstyle Classixs Top 100!
wat een geweldige CD! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 13:11 

Artiest

Harder Mach serie was altijd super, mixed by DJ Gizmo :bomb:
Bitte ein Beat cd's :bomb:
ID&T Hardhouse serie :clap:
Shockers album :)

heerlijke tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

Italian Hardstyle CD's t/m deel 11 staan goede Early tracks op.

Aanraders zijn: deel 1, deel 4 en CD 2 van deel 11, vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 16:42 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Qlubtempo 2001-2007 :bomb:
Afbeelding

Mijn favo cd alltime :D
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen