Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit het online platform 'This Is Our House' organiseren we iedere donderdagavond van 20:00 uur tot 21:00 uur 'Dutch Dance Talks' op Clubhouse. Tijdens deze sessies worden er verschillende onderwerpen binnen de Dance Industrie behandeld. De sessies worden opgenomen en ook hier gedeeld. Daarnaast is het mogelijk om in dit topic te discussiëren en suggesties te geven m.b.t. verschillende onderwerpen die wij in een aflevering kunnen behandelen!

Afbeelding
















https://tioh.nl/nieuws/clubhouse-dutch-dance-talks/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgenavond 25 maart staat, na verschillende pilotafleveringen, de eerste officiële aflevering gepland. Deze aflevering gaan we toewijden aan het door ontwikkelen van Dutch Dance Talks (kennismaken, welke onderwerpen vindt de doelgroep interessant etc.)

https://www.joinclubhouse.com/event/xp3KQypO
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Idee: Voor mij erg interessant en leuk om hier via het forum te volgen.

Uitvoering: Voor mij niet te beluisteren! Heb aflevering 1 aangezet en uitgezet op het moment dat Mandy begon, aflevering 2 zelfs al na het intro uitgezet.

Ben zelf een ClubHouse noob en ook 0 interesse om onderdeel hiervan te zijn. Het geluidniveau tijdens de talks neem je als je live luistert vast voor lief maar voor mij om het later terug te luisteren is het niet te doen. De geluidskwaliteit is dermate slecht dat het voor mij onluisterbaar is.

Waarschijnlijk ben ik enorm verwend door de Spotify podcasts hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor je feedback! Het is idd een stuk interessanter als je live mee kunt praten itt het achteraf terugluisteren. Wellicht is er een mogelijkheid om de geluidskwaliteit te verbeteren zodat achteraf terugluisteren wellicht wél een optie wordt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, Indy. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanstaande donderdag vindt alweer de zesde aflevering van Dutch Dance Talks plaats op Clubhouse! In deze aflevering zoomen we in op de verschillen en overeenkomsten tussen Nederland en België: wat valt/viel op m.b.t. hun COVID-aanpak, hun sounds en scenes, wat zijn grappige vooroordelen onder partypeople over en weer?

Voor deze aflevering hebben we Extrema Outdoor directeur Ugur Akkus weten te strikken en worden er daarnaast nog meerdere sprekers bevestigd! :D

https://www.joinclubhouse.com/event/mW0oq15B
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2021 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

@Indy, is ClubHouse nog steeds invite only? Jullie topics vind ik wel heel interresant namelijk en inderdaad zoals je zelf ook zei lijkt het mij live leuker dan terug luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, is nog steeds invite only en enkel voor iPhone gebruikers. Mocht je interesse hebben om Clubhouse te joinen; stuur me even een DM met je mobiele nummer, dan kan ik je een invite sturen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond om 20:00 uur gaan we weer live! In de 7e aflevering van Dutch Dance Talks zoomen we in op het steeds dichter naderende licht aan het einde van de tunnel voor zowel festivalbezoekers, als voor festivalorganisatoren. Hoeveel vertrouwen hebben festivalorganisatoren in het doorgaan van evenementen vanaf juli? Welke overwegingen nemen festivalorganisatoren in acht om hun evenementen te verplaatsen naar een 'safer date' en hoe optimistisch is de festivalbezoeker in dit stadium van de crisis?

Voor deze sessie hebben we Jochem van First Vision (organisatie achter o.a. Daydream Festival) weten te strikken! Daarnaast krijgen ook festivalbezoekers de kans om hun verhaal te doen. Zin om hierover mee te praten? Tune dan in om 20:00 uur vanavond via onderstaande link! :D

https://www.joinclubhouse.com/event/MzE0oA5b
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel interesse om die met Boris terug te luisteren. Als je die kunt posten zou dat wel tof zijn. Zoek je nog onderwerpen voor nieuwe afleveringen? Misschien (hier) eens peilen waar men interesse in heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, die wordt uiteraard gedeeld! De aflevering van afgelopen week heb ik ook toegevoegd aan de OP. Input wat betreft onderwerpen zijn altijd welkom, dus mocht iemand ideeën hebben: kom maar door! Er zijn genoeg interessante onderwerpen binnen de dance scene waar we ook nog eens de diepte in kunnen gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk om bekende stemmen in de scene te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De aflevering van afgelopen donderdag staat in de OP. Was een erg leuke en boeiende sessie! :D Aanstaande donderdag duiken we, in de vorm van een interactieve luistersessie, in de Hardcore wereld. Gedurende deze sessie is het mogelijk om jouw favoriete Hardcore track te laten horen en om toe te lichten waarom deze track voor jou zo speciaal is! :D


https://www.joinclubhouse.com/event/xBXl4jA6
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, ik ga 'm even luisteren. Ik hoor direct je stem, Indy. Dit kan niet mis gaan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor onze aankomende DDT Hardcore Special hebben we Da Mouth of Madness weten te strikken, dus dat belooft erg dik te worden!

Heb je interesse om Clubhouse te joinen, stuur me dan even een PM, zodat ik je een invite kan sturen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sessie van afgelopen donderdag was, in onze ogen, een groot succes! Naast Da Mouth of Madness was ook Rob GEE te gast, wat resulteerde in wat leuke anekdotes. Zeker de moeite waard om terug te checken! :D

https://tioh.nl/media/luister-terug-dut ... e-special/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, doen we!
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen