Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:52 

Hardtraxxer

Yoo mensen!
Ik ben begonnen met een nieuwe serie van aftermovies te maken, waar ik en KVAIN (een goeie vriend van mij) een aftermovie gaan maken telkens als ik een (grote) gig heb.

Check hier de allereerste, waar ik moest draaien op 2 feesten, namelijk Hardstyle in the Park en Kings of Core Outdoor. Op Hardstyle in the Park moest ik draaien tussen Bass Modulators en Brennan Heart, en op Kings of Core tussen Titan en Deetox, dus dat was best vet :D

Laat me maar even weten wat je er van vind! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:56 

Hardtraxxer

Vet gedaan en dat setje op HITP was zwaar genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

Hoe is het afgelopen met je Rockstar 'promo'? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:16 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Hoe is het afgelopen met je Rockstar 'promo'? :whistle:

Haha die heb ik uiteindelijk niet meer gedraaid, had geen tijd meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:44 

Hardtraxx Elite

Tof filmpje! Jij en de jongens van de Twin Towers draaiden toen ook op Indicator Outdoor, erg vermakelijke set!
Goed bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Top, leuk filmpje, en wel een heel verschil ineens xd, eerst tussen Bass Modulators en Brennan Heart draaien om daarna tussen Titan en Deetox te draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:31 

Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Tof filmpje! Jij en de jongens van de Twin Towers draaiden toen ook op Indicator Outdoor, erg vermakelijke set!
Goed bezig :D

Bedankt! :D

HardstyleForEvah schreef:
Top, leuk filmpje, en wel een heel verschil ineens xd, eerst tussen Bass Modulators en Brennan Heart draaien om daarna tussen Titan en Deetox te draaien :P

Dankjewel!! Ja klopt, dat was even een omslag :) maar ook erg leuk, zo draai je 2 hele verschillende sets op dezelfde dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 08:40 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk moet je met zo'n dj naam in elke set omegatypez - the spirit draaien. Is ook mijn fav0riete numm0r.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:42 

Hardtraxx Elite

Leuk gemaakt! Zo door blijven gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:07 

Hardtraxxer

jordifcg schreef:
Eigenlijk moet je met zo'n dj naam in elke set omegatypez - the spirit draaien. Is ook mijn fav0riete numm0r.

Daar ben je denk ik 1 van de weinigen in haha! Maar ik vind em ook best leuk idd :) zou 'm alleen niet snel draaien :D

Hard4Us schreef:
Leuk gemaakt! Zo door blijven gaan!

Bedankt!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:57 

Hardtraxxer

Vet initiatief! Vind het erg leuk om dit soort 'aftermovies' te bekijken. Kijk al uit naar de volgende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 08:52 

Hardtraxx Addict

Altijd leuk om zoiets te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:24 

Hardtraxxer

Tof hoor! Leuk gedaan :thumbup:

Zou alleen persoonlijk niet openen met One Blade als Brennan Heart na mij zou moeten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 13:29 

Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
Vet initiatief! Vind het erg leuk om dit soort 'aftermovies' te bekijken. Kijk al uit naar de volgende :)

Thanks! :D

toffee schreef:
Altijd leuk om zoiets te kijken :)

thanks! :D

Ebbie schreef:
Tof hoor! Leuk gedaan :thumbup:

Zou alleen persoonlijk niet openen met One Blade als Brennan Heart na mij zou moeten draaien.

Ja daar heb ik nog even goed over nagedacht. Ik probeerde echter een beetje een verrassende set te draaien, met oude en nieuwe nummertjes door elkaar heen (check mijn set hier trouwens: http://lsdb.nl/set/140727/dj-spirit-har ... 08-13.html), en ik achtte de kans dat BH 'm zelf zou draaien vrij klein :)
Hij draait natuurlijk gewoon vooral nieuwe tracks (Imaginary, Fight The Resistance), dus ik dacht, het kan wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

Is best een mooie set trouwens ;) Ik denk idd ook niet dat Fabian One Masterblade draait... is een plaat van meer dan 5 jaar oud joh, kijk je uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:00 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Is best een mooie set trouwens ;) Ik denk idd ook niet dat Fabian One Masterblade draait... is een plaat van meer dan 5 jaar oud joh, kijk je uit xd

Op Qlimax 2012 opende hij er mee, dus hij is hem nog niet vergeten ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:08 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Is best een mooie set trouwens ;)

bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:09 

Hardtraxxer

:thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen