Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Yoo mensen!
Ik ben begonnen met een nieuwe serie van aftermovies te maken, waar ik en KVAIN (een goeie vriend van mij) een aftermovie gaan maken telkens als ik een (grote) gig heb.

Check hier de allereerste, waar ik moest draaien op 2 feesten, namelijk Hardstyle in the Park en Kings of Core Outdoor. Op Hardstyle in the Park moest ik draaien tussen Bass Modulators en Brennan Heart, en op Kings of Core tussen Titan en Deetox, dus dat was best vet :D

View on YouTube

Laat me maar even weten wat je er van vind! :D
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Vet gedaan en dat setje op HITP was zwaar genieten :thumbsup:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Hoe is het afgelopen met je Rockstar 'promo'? :whistle:
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Lenny wrote:Hoe is het afgelopen met je Rockstar 'promo'? :whistle:
Haha die heb ik uiteindelijk niet meer gedraaid, had geen tijd meer :)
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Tof filmpje! Jij en de jongens van de Twin Towers draaiden toen ook op Indicator Outdoor, erg vermakelijke set!
Goed bezig :D
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Top, leuk filmpje, en wel een heel verschil ineens xd, eerst tussen Bass Modulators en Brennan Heart draaien om daarna tussen Titan en Deetox te draaien :P
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
ramon038 wrote:Tof filmpje! Jij en de jongens van de Twin Towers draaiden toen ook op Indicator Outdoor, erg vermakelijke set!
Goed bezig :D
Bedankt! :D
HardstyleForEvah wrote:Top, leuk filmpje, en wel een heel verschil ineens xd, eerst tussen Bass Modulators en Brennan Heart draaien om daarna tussen Titan en Deetox te draaien :P
Dankjewel!! Ja klopt, dat was even een omslag :) maar ook erg leuk, zo draai je 2 hele verschillende sets op dezelfde dag!
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Eigenlijk moet je met zo'n dj naam in elke set omegatypez - the spirit draaien. Is ook mijn fav0riete numm0r.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Leuk gemaakt! Zo door blijven gaan!
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
jordifcg wrote:Eigenlijk moet je met zo'n dj naam in elke set omegatypez - the spirit draaien. Is ook mijn fav0riete numm0r.
Daar ben je denk ik 1 van de weinigen in haha! Maar ik vind em ook best leuk idd :) zou 'm alleen niet snel draaien :D
Hard4Us wrote:Leuk gemaakt! Zo door blijven gaan!
Bedankt!! :D
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Vet initiatief! Vind het erg leuk om dit soort 'aftermovies' te bekijken. Kijk al uit naar de volgende :)
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Altijd leuk om zoiets te kijken :)
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Tof hoor! Leuk gedaan :thumbup:

Zou alleen persoonlijk niet openen met One Blade als Brennan Heart na mij zou moeten draaien.
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
mrbubble456 wrote:Vet initiatief! Vind het erg leuk om dit soort 'aftermovies' te bekijken. Kijk al uit naar de volgende :)
Thanks! :D
toffee wrote:Altijd leuk om zoiets te kijken :)
thanks! :D
Ebbie wrote:Tof hoor! Leuk gedaan :thumbup:

Zou alleen persoonlijk niet openen met One Blade als Brennan Heart na mij zou moeten draaien.
Ja daar heb ik nog even goed over nagedacht. Ik probeerde echter een beetje een verrassende set te draaien, met oude en nieuwe nummertjes door elkaar heen (check mijn set hier trouwens: http://lsdb.nl/set/140727/dj-spirit-har ... 08-13.html), en ik achtte de kans dat BH 'm zelf zou draaien vrij klein :)
Hij draait natuurlijk gewoon vooral nieuwe tracks (Imaginary, Fight The Resistance), dus ik dacht, het kan wel :D
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Is best een mooie set trouwens ;) Ik denk idd ook niet dat Fabian One Masterblade draait... is een plaat van meer dan 5 jaar oud joh, kijk je uit xd
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
The Skribbler wrote:Is best een mooie set trouwens ;) Ik denk idd ook niet dat Fabian One Masterblade draait... is een plaat van meer dan 5 jaar oud joh, kijk je uit xd
Op Qlimax 2012 opende hij er mee, dus hij is hem nog niet vergeten ;-)
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
The Skribbler wrote:Is best een mooie set trouwens ;)
bedankt :)
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
:thumbsup: