Groooott was die stage
Echt heel mooi gemaakt.
Gave foto met die blauwe lucht en stapelwolken
Gave foto met die blauwe lucht en stapelwolken
Niet gek ook, misschien wel Nederlands beste partyfotograafwrote:Ja, de creatieve brein achter deze stage verdient toch wel een groot compliment. Evenals de fotograaf van de laatste foto.
Waarom zou je dat bij een genre doen dat tegenwoordig net zo zoetsappig is als House?wrote:doe dan bij de hardstyle stages een soort bad dream thema ofzo...?
Neewrote:Jij zeker?
Maar over die stage: hij was super mooi, dat sowieso, maar ik vond het meer een house- dan een hardstylestage. Aangezien het feest Dreamfields heet, dan denk ik: doe dan bij de hardstyle stages een soort bad dream thema ofzo...?
Ja oke... maar bij de raw area had het dan wel gekund... maar daar was het ook best wel dromerigwrote: Waarom zou je dat bij een genre doen dat tegenwoordig net zo zoetsappig is als House?

Vooral de nachtfotos zijn erg mooi!wrote:Wat shots van mij van WiSH gister
Ja de tering, wat een beerwrote:Die Titan is breed ook
Een knuffelbeer lijkt mewrote:Ja de tering, wat een beerwrote:Die Titan is breed ook
Word je bijna bang van
Toffe pics trouwens!

vette shit hoorwrote:Ik voel toch wel een beetje trots dat ik aan het decor van wish heb meegwerkt en nu al deze reactie lees.. Bedankt!!!
Het bericht is van vorig jaarwrote:was vorig jaar ook zoiets, echt ziek wat voor dingen ze daar uberhaupt hadden...
Is gemaakt met een camera die op een 5 meter hoge paal in de lucht hangt, bestuurt vanaf een iPad Mini. Aardig vetwrote:Dit vind ik dan weer de beste foto van WiSH Outdoor!