Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj's life isn't all a melody. ofzoiets, jah ik lul ook maar wat, maar ik stapte vandaag onder de douche en kreeg het lauwe idee om een boek te schrijven. en niet over welke liedjes mensen allemaal maken maar over alles maar dan ook alles wat er bij komt kijken, het is namelijk een groot bedrijf met een product op de markt dat zoo ongelovelijk aantikt. maar de mensen die er voor werken die wij, ofcourse, als goden zien :P die worden vaak niet begrepen en worden omlaag gehaald. niet dat hun zich daar veel van aan trekken maar ik heb nocht om wat lettertjes op papier te zetten.. wat vinden jullie hiervan? ik ga niet in mijn 1tje zomaar iets los gooien want strx heb ik boze stoet met fakkels voor me deur :evil:

geef je mening en misschien tips :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap je idee nog niet helemaal, maar het idee om een boek te schrijven over DJs is wel heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb wel een tip als je een boek wilt schrijven: denk aan abn :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 16:54 
 
Hardtraxxer

En opeens weet je het...

je wordt auteur
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Robz schreef:
En opeens weet je het...

je wordt auteur

haha bUmm :lol:

Maar terug ontopic: als je gaat praten over dj`s etc .. Wie gaat het allemaal worde?
Over Hardstyle wat ga je hier allemaal over vertellen?
Ga je je eigen leven erin vertellen , hoe jij naar hardstyle bent beginnen te luisteren, welke feesten je altijd bij zullen blijven, de sfeer onderling onder elkaar op feesjes?

Talk to me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tail schreef:
want strx heb ik boze stoet met fakkels voor me deur :evil:


dan kom je toch met niks anders aan dan je badjas, dan rennen ze wel weg :D


als je een boek wilt schrijven, moet je ook veel research doen. veel interviews met dj's, die gestopt zijn, en die net begonnen, en die er al een hele lange tijd inzitten. veel vragen over de verschillende stijlen binnen hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar let's be honest, het hardstyle publiek is nou niet echt literair ingesteld. Je moet wel een heel goed boek schrijven wil je het eens succes laten worden ;)
Maak dan een documentaire, dat zal het stukken beter doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Robz schreef:
En opeens weet je het...

je wordt auteur

haha bUmm :lol:

Maar terug ontopic: als je gaat praten over dj`s etc .. Wie gaat het allemaal worde?
Over Hardstyle wat ga je hier allemaal over vertellen?
Ga je je eigen leven erin vertellen , hoe jij naar hardstyle bent beginnen te luisteren, welke feesten je altijd bij zullen blijven, de sfeer onderling onder elkaar op feesjes?

Talk to me ;)


Dan word het een biografie over zijn eign leven hoe jij het nu vertelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hey, ik vind dit eigenijks wel vette info, ik zal jullie gerust stellen, ik zal er alles aan doen om alles te weten te komen.. ik hou van de style waarop alles gebeurt buiten de feesten om. ik zoek alles er achter, niet mijn eigen dj mixes want die zijn lang niet interessant :P
maar wat er allemaal speelt bij headhunterz of zany. en hoe hardstyle is ontstaan.

het lijkt mij gewoon de uitdaging die ik nodig heb. en dit is nou net het forum dat ik nodig heb om het te schrijven, ik heb namelijk al eerder een kort verhaal geschreven maar dat sloeg nergens op. dit kan daarin tegen nog een interessant verhaal hebben omdat ik er zelf ook alles over wil weten. dit boek zal dan ook in het engels geschreven worden i.v.m. school en buitelands publiek maar dat geeft net weer wat universelere indruk.

nu ga ik slapen want ben kapot. alsnog bedankt voor de tips en steun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
bRt_ schreef:
Robz schreef:
En opeens weet je het...

je wordt auteur

haha bUmm :lol:

Maar terug ontopic: als je gaat praten over dj`s etc .. Wie gaat het allemaal worde?
Over Hardstyle wat ga je hier allemaal over vertellen?
Ga je je eigen leven erin vertellen , hoe jij naar hardstyle bent beginnen te luisteren, welke feesten je altijd bij zullen blijven, de sfeer onderling onder elkaar op feesjes?

Talk to me ;)


Dan word het een biografie over zijn eign leven hoe jij het nu vertelt xd

Ja maar het is gewoon een vraag e waarover ie gaat schrijven XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Je hebt eigenlijk wel grote plannen man XD Maar je hebt gelijk het is veel interessanter een boek over te schrijven waar je echt geinteresseerd in bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Maar let's be honest, het hardstyle publiek is nou niet echt literair ingesteld. Je moet wel een heel goed boek schrijven wil je het eens succes laten worden ;)
Maak dan een documentaire, dat zal het stukken beter doen! :)


Hoe weet je dat nou? er zijn nog helemaal geen boeken geschreven over de scene.
Ik vind t wel een vet idee, ik zou t denk ik wel kopen!
'T is misschien een id om zoals hierboven al gezegd is interviews te doen met DJ's maar dan wel van alle kalibers, schrijf over de dingen waar beginnende DJ's tegen aan lopen (glazen plafonds ofzo?) maar ook hoe de DJ's zelf over hun DJ leven denken, wat ze er allemaal van vinden enzo, hoe hun omgeving er mee omgaat en wat ze zichzelf zien doen als ze klaar zijn met DJ'en.

Zeker een goed idee, werk t uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 05:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als jij je boek af hebt koop ik zeker een exemplaar!
Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
_dp_ schreef:
Maar let's be honest, het hardstyle publiek is nou niet echt literair ingesteld. Je moet wel een heel goed boek schrijven wil je het eens succes laten worden ;)
Maak dan een documentaire, dat zal het stukken beter doen! :)


Hoe weet je dat nou? er zijn nog helemaal geen boeken geschreven over de scene.

Zegt het feit dat er momenteel geen boeken zijn geschreven over de hardstyle scene niet iets? Maar als je een boek schrijft over de hs scene, zal ik hem kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
W0uT3R schreef:
_dp_ schreef:
Maar let's be honest, het hardstyle publiek is nou niet echt literair ingesteld. Je moet wel een heel goed boek schrijven wil je het eens succes laten worden ;)
Maak dan een documentaire, dat zal het stukken beter doen! :)


Hoe weet je dat nou? er zijn nog helemaal geen boeken geschreven over de scene.

Zegt het feit dat er momenteel geen boeken zijn geschreven over de hardstyle scene niet iets? Maar als je een boek schrijft over de hs scene, zal ik hem kopen :)


de rede dat ik het doe is omdat ik elke 3 maanden (loze schatting) verander. de ene keer hou ik daar van en andere keer dat. maar hardstyle is het enige waar ik niet van af kom. daarmee zoek ik een uitdaging om me mee bezig te houden. dit gaat dan helaas geen 3 weken duren want ik heb wel gemerkt, jezus christus wat is dit moeilijk :P. maar het feit dat er al wat mensen hier zijn die benieuwd zijn naar wat er komt. heb ik genoeg reden om het door te zetten. ik zal als ik een stukje heb, een stukje posten dan kunnen jullie oordelen, t moet natuurlijk wel naar wens van de lezer en dat ben ik niet :P

heeft iemand even een top idee als main line van het verhaal? want ik zit met zoveel ideeën in me hoofd dat ik niet eens meer weet wat redelijk is.

en alweer, many thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Post je Ideeën is! Want ik heb echt 0,0 ervaring met boeken bedenken:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Post je Ideeën is! Want ik heb echt 0,0 ervaring met boeken bedenken:P


tjah ik weet het, maar ik kom er wel uit, gewoon genoeg lezen op internet en dan de grote vraag (die ik uit ga zoeken) beantwoorden in een interessant verhaal. vooral de grote timeline van de hardstyle scene kom er in, die is zo speciaal hoe snel alles ontwikkeld en geaccepteerd word door andere landen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
heeft iemand even een top idee als main line van het verhaal? want ik zit met zoveel ideeën in me hoofd dat ik niet eens meer weet wat redelijk is.


Drop eens wat ideeen als je wilt?
Hierboven was iets goed neergezet effe wachten ^^

edit -
Citaat:
schrijf over de dingen waar beginnende DJ's tegen aan lopen (glazen plafonds ofzo?) maar ook hoe de DJ's zelf over hun DJ leven denken, wat ze er allemaal van vinden enzo, hoe hun omgeving er mee omgaat en wat ze zichzelf zien doen als ze klaar zijn met DJ'en.


Als je dit neerpent heb je tog je main line?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 02:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Citaat:
heeft iemand even een top idee als main line van het verhaal? want ik zit met zoveel ideeën in me hoofd dat ik niet eens meer weet wat redelijk is.


Drop eens wat ideeen als je wilt?
Hierboven was iets goed neergezet effe wachten ^^

edit -
Citaat:
schrijf over de dingen waar beginnende DJ's tegen aan lopen (glazen plafonds ofzo?) maar ook hoe de DJ's zelf over hun DJ leven denken, wat ze er allemaal van vinden enzo, hoe hun omgeving er mee omgaat en wat ze zichzelf zien doen als ze klaar zijn met DJ'en.


Als je dit neerpent heb je tog je main line?


vind het inderdaad wel een goede main maar kan daar nou nog ff net geen beeld bij krijgen maar ik ga eerst met leraar nederlands om tafel voor basis van schrijven :P, als ik een kleuterboekje schijf krijgt iedereen wel beetje kut beeld van hardstyle :P. maar mijn idee was zeg maar om de hele cultuur uit te leggen niet alleen de dj's maar de sfeer die een feest mee brengt. maar ook de blokken waar de organisatoren tegen aan lopen. de dj's kent bijna iedereen wel.

ik ga iig ff slapen, 's ochtends heb ik de ideeën 's avonds te moe :P
groete
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 02:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beste zou zijn in romanvorm ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
beste zou zijn in romanvorm ;)



welk publiek trekt dat? kijk ik zou het dan lezen, maar de rest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tail schreef:
_dp_ schreef:
beste zou zijn in romanvorm ;)



welk publiek trekt dat? kijk ik zou het dan lezen, maar de rest? :P

tja, anders wordt het een kinderboekje... :') En daarom zeg ik paar post geleden ook al dat weinig mensen het zullen kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind het een vet idee :) ik kan je wel helpen ivm dj licenties en sabam want ik mail regelmatig met die dj's en mensen van sabam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
beste zou zijn in romanvorm ;)

In romanvorm? Dus zeg maar, in verhaalvorm? Lijkt me niet echt handig toch? En anders hoeft het geen kleuterboekje te worden hoor. Je kan best een informatief boek schrijven dat volwassen en serieus is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar dan wordt het al snel een documentaire in boekvorm, dat lees niet lekker.
Een roman is verhaalvorm. Maar dan wel heel erg gericht op de gedachte van de personen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen