Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:53 

Kraak... Piep...

Haha die Technoboy tweet, dat is wel een mooie sneer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:12 

Hardtraxxer

B-Front
Noisecontrollers
Bass Modulators
Atmozfears
Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ran-D zit wel met een dilemma nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:16 

Hardtraxxer

Svennn schreef:
Een heel jaar lang is het inderdaad afzetten tegen de mainstream hardstyle :/

Wie zet zich af tegen mainstream hardstyle dan? Volgens mij hoor ik ze allemaal zeggen dat hardstyle één moet blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:20 

Hardtraxxer

Denk dat ik het zo ga doen:

1: Gunz For Hire
2: Adaro
3: Radical Redemption
4: Hardwell
5: Sam Feldt

Atmozfears en Ran-D verdienen het echter ook, dus ik ga er nog eens goed over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:58 

Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Svennn schreef:

Wie zet zich af tegen mainstream hardstyle dan? Volgens mij hoor ik ze allemaal zeggen dat hardstyle één moet blijven.

Doelde eigenlijk meer op de fanbase van de desbetreffende RAW artiesten, die zich vaak met veel geschreeuw op internet en feesten moeten afzetten ten opzichte van de mainstream hardstyle omdat het vooral commercieel is en niet hard genoeg. DJ's zelf hoor je er inderdaad weinig over gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 01:02 

Hardtraxx Newbie

1. Porter Robinson
2. Deadmau5
3. Martin Garrix
4. Jack Ü
5. Headhunterz

Had graag nog op Atmozfears, Thera, Shadow Child en Hannah Wants gestemd, doch helaasch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 04:08 

Hardtraxxer

1. Noisecontrollers
2. B-Front
3. Bass Modulators
4. Delete
5. Bass Modulators

EDIT: nr. 5 moet natuurlijk Atmozfears zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 09:04 

Bierkoning

Niemand die Josh & Wesz stemt? Die hebben gewoon de 2 vetste platen gemaakt dit jaar, en de sets zijn ook allemaal vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 09:05 

Hardtraxx Addict

Appelsapman schreef:
1. Noisecontrollers
2. B-Front
3. Bass Modulators
4. Delete
5. Bass Modulators

Het was een late nacht zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 10:44 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Jordi schreef:
#1 Tharec

De rest komt niet in de buurt van dit niveau.

wel als je naar de dj flop 100 gaat kijken ja, oh nee de hardstyle bitches waren er ook nog

Je weet nothing man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 11:03 

Donateur

RadicelArmy schreef:
Svennn schreef:

Dat heb ik alleen nog maar the leader of the army horen zeggen hoor. De rest vindt het allemaal wel prima volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 12:20 

Hardtraxxer

1. B-Front
2. Thera
3. Josh & Wesz
4. Noisecontrollers
5. Crypsis

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 12:34 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Svennn schreef:

Er is zelfs een heel nummer ("fuck the mainstream, defend the raw!") aan geweid, dat aardig veel gedraaid is. Wil je nu echt beweren dat men zich niet afzet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 13:37 

Hardtraxx Veteran

1. B-Front
2. Oliver Heldens
3. Hardwell (Puur omdat ik het DM&LM zo misgun)
4. Headhunterz
5. Atmozfears

Tactisch gestemd. Kan wel op namen zoals: Delete, Thera, N-Vitral, Degos & Re-Done etc. gaan stemmen, maar dat heeft toch geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
1. B-Front
2. Oliver Heldens
4. Headhunterz
5. Atmozfears

Tactisch gestemd. Kan wel op namen zoals: Delete, Thera, N-Vitral, Degos & Re-Done etc. gaan stemmen, maar dat heeft toch geen zin.

Tactisch stemmen, lol, alsof het een 2e kamer verkiezing is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Kan je beter Garrix wil stemmen, die dit jaar gaat winnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:19 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
RadicelArmy schreef:
Svennn schreef:

Er is zelfs een heel nummer ("fuck the mainstream, defend the raw!") aan geweid, dat aardig veel gedraaid is. Wil je nu echt beweren dat men zich niet afzet?

Sven gaf in eerste instantie aan dat producers zich een heel jaar lang afzetten tegen mainstream hardstyle. Volgens mij valt dat wel mee. Dat er één nummer is gemaakt door Fanteria, prima. Ik geloof echter niet dat producers als Adaro, Ran-D, Radical Redemption, Crypsis, B-Front, Thera, Frequencerz etc zich met opzet afzetten tegen mainstream hardstyle. Maar wellicht heb jij bronnen dat dit wel zo is, dan lees ik die graag.

Daarnaast hebben ze volgens mij zelfs baat bij de populariteit van mainstream hardstyle. Radical Redemption heeft weleens aangegeven dat als een Wildstylez populairder wordt, hij dat ook wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:24 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
RadicelArmy schreef:
Svennn schreef:

Dat heb ik alleen nog maar the leader of the army horen zeggen hoor. De rest vindt het allemaal wel prima volgens mij.

Uit mijn hoofd weet ik dat naast Radical Redemption ook Warface en Adaro dit in een interview hebben gezegd. Zullen er vast nog wel meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

Het is toch geen geheim dat de rawstyle artiesten het liefst niets te maken hebben met euforische hardstyle? Tegenovergesteld komt Wildstylez er gewoon voor uit dat hij helemaal niets met die muziek heeft en te maken wilt hebben omdat het gewoon zijn muziek niet is.

Als er gevraagd wordt om wat voor muziek ze maken zeggen ze altijd raw hardstyle, waarom dat raw ervoor? Je hoort Noisecontrollers toch niet zeggen dat hij euforische hardstyle maakt? Blijkbaar hebben ze een dusdanige afkeer tegen hardstyle dat ze dat raw ervoor moeten zeggen. Alsof ze anders niet underground genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 16:02 

Donateur

Inderdaad. Het gaat ook niet om afzetten. Het gaat om bewust steeds maar weer een harde kloof staan door een ander hokje te pushen. En dacht je dat het toeval was dat een artiest als Noisecontrollers veel gevarieerder produceert dan al die artiesten die raw als bijvoeglijk naamwoord gebruiken? Leggen zichzelf, publiek en organisaties continu onnodig restricties op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 16:08 

Hardtraxx Elite

1. B-Front
2. Noisecontrollers
3. Wildstylez
4. Bass Modulators
5. Atmozfears

Gestemd op artiesten die daadwerkelijk de top 100 kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 16:13 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Het is toch geen geheim dat de rawstyle artiesten het liefst niets te maken hebben met euforische hardstyle? Tegenovergesteld komt Wildstylez er gewoon voor uit dat hij helemaal niets met die muziek heeft en te maken wilt hebben omdat het gewoon zijn muziek niet is.

Als er gevraagd wordt om wat voor muziek ze maken zeggen ze altijd raw hardstyle, waarom dat raw ervoor? Je hoort Noisecontrollers toch niet zeggen dat hij euforische hardstyle maakt? Blijkbaar hebben ze een dusdanige afkeer tegen hardstyle dat ze dat raw ervoor moeten zeggen. Alsof ze anders niet underground genoeg zijn.

Het gaat mij er om dat het mij niet opvalt dat de 'grote' raw hardstyle producers zich het hele jaar afzetten tegen mainstream hardstyle. Er zitten zeker artiesten tussen die niets voelen voor de mainstream hardstyle van tegenwoordig. Ik citeer Adaro uit een interview: ''Wat wel bij mij is, is dat ik hardstyle pas echt kicken vond om op te dansen toen het wat harder werd. Dat kan ik denk ik verklaren doordat ik in de hardere hardstyle het hardcore gevoel uit mijn jeugd voel''.

Dat is inderdaad helemaal niet erg omdat, net zoals jij aangaf met Wildstylez, zij niets met die muziek hebben. Het valt mij echter niet op dat verschillende raw hardstyle producers zich met opzet het hele jaar afzetten tegen mainstream hardstyle. Vraag me ook af waarom ze dit zouden doen? Ze zijn toch professioneel genoeg om een ieder te respecteren. Daarnaast hebben ze volgens mij baat bij de populariteit van een Wildstylez. Daar worden zij ook niet slechter van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 16:20 

Hardtraxx Veteran

Laat de scene maar snel scheiden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen