1. B-front
2. Noisecontrollers
3. Bass Modulators
4. D-block & S-Te-Fan
5. Atmozfears
2. Noisecontrollers
3. Bass Modulators
4. D-block & S-Te-Fan
5. Atmozfears
wrote:4: Matoma
Fuck, Headhunterz vergeten. Die hoort ook zeker in mijn top 3.wrote:1: Atmozfears
2: Noisecontrollers
3: Headhunterz
4: Matoma
5: Oliver Heldens
wrote:Gestemd op:
1. Headhunterz
2. Wildstylez
3. Paris Blohm
4. Atmozfears
5. Martin Garrix
Support your locals.
01. Dj Therawrote:Mijn stem, gebaseerd op de sets van de van de artiesten die ik heb gehoord/live heb meegemaakt en de producties die ze het afgelopen jaar hebben uitgebracht:
Gaat het zoals op facebook, of is het echt dat ze je half dwingen om ter plekke op hun te stemmen? Want in dat geval is het inderdaad gewoon competititevervalsing.wrote:In Antwerpen aangesproken door promoteam van Dimitri Vegas & Like Mike, wat kinderachtig dat stemmen werven. Dat DJ Mag, hun niet uitsluit is een raadsel
iPadje vast en dwingen je bijna om te stemmen. Best lang met die mensen staan praten, ze krijgen betaald per stem.wrote:Gaat het zoals op facebook, of is het echt dat ze je half dwingen om ter plekke op hun te stemmen? Want in dat geval is het inderdaad gewoon competititevervalsing.wrote:In Antwerpen aangesproken door promoteam van Dimitri Vegas & Like Mike, wat kinderachtig dat stemmen werven. Dat DJ Mag, hun niet uitsluit is een raadsel
Eerst kregen ze gewoon 10 euro per uur betaald. Dat stond lig vorig jaar in de vacature ervoor.wrote:iPadje vast en dwingen je bijna om te stemmen. Best lang met die mensen staan praten, ze krijgen betaald per stem.wrote:Gaat het zoals op facebook, of is het echt dat ze je half dwingen om ter plekke op hun te stemmen? Want in dat geval is het inderdaad gewoon competititevervalsing.wrote:In Antwerpen aangesproken door promoteam van Dimitri Vegas & Like Mike, wat kinderachtig dat stemmen werven. Dat DJ Mag, hun niet uitsluit is een raadsel
Haha jij ook al? Ik dacht eerst dat het promotie was voor DJ Mag maar toen ze zeiden dat Dimitri Vegas percé op nummer 1 moest staan ben ik weg gelopenwrote:In Antwerpen aangesproken door promoteam van Dimitri Vegas & Like Mike, wat kinderachtig dat stemmen werven. Dat DJ Mag, hun niet uitsluit is een raadsel
Kon je dat ook niet veranderen?? Ik dacht dat het alleen standaard was ingevuld.wrote:Haha jij ook al? Ik dacht eerst dat het promotie was voor DJ Mag maar toen ze zeiden dat Dimitri Vegas percé op nummer 1 moest staan ben ik weg gelopenwrote:In Antwerpen aangesproken door promoteam van Dimitri Vegas & Like Mike, wat kinderachtig dat stemmen werven. Dat DJ Mag, hun niet uitsluit is een raadsel