Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:52 
 

Hallo mods en leden,

Lijkt me handig om hier even een apart topic voor te openen om verder te discussiëren.
Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van Jor-D en andere moderators.
Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is vrijwel niemand het eens met deze bans. Dat het te ver ging op een gegeven moment (op een openbaar forum) daar kan ik inkomen, had dan ook zeker verwacht dat de posts verwijderd zouden worden.

Maar perm bans…? Zoals jullie zelf door zullen hebben is het nu volledig uit de klauwen gelopen en hebben die bans meer kwaad dan goed gedaan. Had die posts verwijderd en je had niemand gehoord, waren we gewoon gezellig verder gegaan. Als jullie echt maatregelen hadden willen nemen had ik een warn of een tijdelijke ban van een week of zo ook nog goed kunnen begrijpen en geaccepteerd, maar dit gaat mij imo te ver.
Vooral omdat er met twee maten gemeten wordt. Een aantal users, en ik weet zeker dat jullie dat zelf ook gezien hebben, hebben net zulke ‘heftige’ dingen gepost als degenen die nu geband zijn, maar wat wordt daar tegen gedaan? Helemaal niks.

Ik hoop dat deze permbans nog worden teruggedraaid want besef wel dat jullie nu een aantal leden geband hebben die er mede voor zorgen dat het hier levend blijft en sinds jaar en dag dit forum bezoeken. Als iemand hier net een week had gezeten en uit het niets dit soort dingen was gaan posten dan had ik het gesnapt, maar volgens mij hebben de leden die nu geband zijn toch wel bewezen dat ze over het algemeen allemaal prima users zijn en niet echt over de schreef gaan.

En nog een ander dingetje: ik ben nu terug onder dit account, en als mijn main-account niet unbanned gaat worden dan neem ik aan dat jullie deze niet ook gaan bannen. Zoals jullie zelf ook wel weten ben ik niet de eerste die na een ban terug komt op dit forum, en ik neem aan dat jullie nu toch wel door hebben dat mensen het een beetje vreemd vinden als er met twee maten gemeten wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Context?

admin edit: feesten/defqon-1-weekend-festival-2018-22-23-24-juni-biddinghuizen-t62651-1675.html#p1812416
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:19 
 
Hardtraxx Elite

Eensch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Context?


oh boi
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:38 
 
Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:
Nijidik schreef:
Context?


oh boi


Afgelopen paar dagen niet bijzonder actief geweest dus ben nu wel heel erg benieuwd :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het er ook mee eens Tom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
geert3ssen schreef:
Nijidik schreef:
Context?


oh boi


Afgelopen paar dagen niet bijzonder actief geweest dus ben nu wel heel erg benieuwd :corn: :corn:


Stuur je wel even een pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die avatars mogen wel weg trouwens, moeilijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic2 schreef:
Vooral omdat er met twee maten gemeten wordt.


Dus je bent daar boos om.

Fuzzylogic2 schreef:
Als iemand hier net een week had gezeten en uit het niets dit soort dingen was gaan posten dan had ik het gesnapt


Maar eigenlijk vraag je om hetzelfde. Het wordt wel een bijzondere vertoning op deze manier xd


Ik heb in een ander topic al begrepen dat ik eigenlijk geen recht van spreken heb omdat 'ik slechts een jaar lid ben een postcount van nog geen 80', maar dat is volgens mij precies het probleem hier. Je forum leeft niet op 8 man, net zoals het niet kapot gaat door 8 man.

En dit is nog los van het feit of dat ik vind dat de bans terecht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet als het ware door de keuring heen komen, zodat we straks niet met allemaal figuren opgescheept zitten die discussie schuwen en allemaal maar kutplaten willen posten. Daar hebben we namelijk een vloot aan social media voor. Is misschien ff vervelend in het begin maarja op ten duur is het ook voor je eigen bestwil. Het houdt de kwaliteit hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nee, de permabans worden niet teruggedraaid. Actief lid of niet, we hebben grenzen en die zijn voor iedereen hetzelfde. Dat het resultaat van jouw acties je niet bevalt is toch echt jouw probleem.

Heb je er wel eens aan gedacht hoe dit over komt op anderen? Op beheerders/moderators hier die het forum open en gezellig voor iedereen probeert te houden? Mensen die echt vele uren in dit forum hebben gestoken om het te krijgen waar het nu is. Die, en vele leden zijn over de zeik van acties/posts zoals jij en anderen die een ban of waarschuwing hebben gehad. Het kon gewoon echt niet.

Dat JIJ het niet eens bent met een permaban, is meer jouw probleem. En niet die van het forum of de leden hier. Dus vervuil het forum niet met deze “sensatie”.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen