Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Wat Lyst zegt :)
kom op zeg denk je nou echt dat hun illegaal downloaders zijn? bovendien is 40 nieuwe platen per maand onrealistisch. Er blijven altijd platen hangen in de top 40, je moet er hooguit 10 kopen/ verkrijgen van dj's


10 lijk me stug.
Ik heb over 120 plaaten in de maand. Ze hebben 3 top 40's
Dat betekent dat bijna alles blijft staan in dezelfde Top 40?
Lijkt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Illigaal, echt niet! Als het niet legaal is wat ze allemaal doen, zullen ze ook niet mogen uitzenden. Zo is Nederland, :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duidelijk! Discussie afgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Odyssee schreef:
Jullie vergeten dat Nego/Pim de site heeft gemaakt en onder andere eigenaar is van Creative Designs.
Zij hebben zeer veel contacten met dj's en de sites van VEEL top dj's op dit moment zijn van hun hand.


Pim en ik ja... en we heten Qreative Design :P. Maar inderdaad krijgen we veel muziek gratis door de contacten die we persoonlijk opgebouwd hebben. Daarnaast koop ik zelf (ik mix de hardstyle) echt wel digitale muziek ... en heb zelfs vinyls terwijl ik nog niet echt DJ.

Owja voor degene die denken dat we veel geld verdienen, dikke onzin! Fear.FM kost duizenden euro's per jaar alleen al aan licenties om online te mogen draaien. Daarnaast worden er een hoop onkosten gemaakt die uit eigen zak betaald worden. De website hebben wij wel gesponsord ... maar heeft echt een berg tijd gekost (zou normaal duizenden euro's waard zijn).


:worship:

daar heb ik echt respect voor, om met een paar man zo'n ernorm online radiostation te runnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal ook wel te maken hebben met sponsorgeld! Plus dat je kans hebt dat er een rijke stinkerd achter de site zit!

:thumbsup: Probleem opgelost!! Lekker boeiend!!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen