Idd. Dat stomme petje en die broek op de knieen, bah.wrote:Villian kan ik me echt mateloos aan ergeren :') kwa tekst en uiterlijk.
Mc Da Syndrome gestemt door zijn oneindige energie!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
+1wrote:Da Syndrome = Held
Altijd genieten bij die man!
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Renegade
. Wat een sfeermaker is dat zeg!!
MC V klonk ook wel goed op Defqon in de Purple, ben benieuwd of we hem nog vaker (op de grote hardstylefeesten) gaan horen.
Over het algemeen is er maar 1 de beste en dat is Da Syndrome!
Over het algemeen is er maar 1 de beste en dat is Da Syndrome!
da syndrome wat een kerel altijd hardgaan op het podium
Ja idd, dat zeiden ik en Frank ookal tegen elkaar, hoe houd die gast dat volwrote:Da Syndrome Held! Hoe houd die hij het vol! Bij Fantasy Island stond hij op de main. Kerel heeft de hele dag staan stampen op het podium!
Da Syndrome
(qua lyrics wel oke, weet hoe hij de sfeer erin houdt door weinig te praten)
Ruffian (zullen veel mensjes oneens met me zijn, maar man oh man.. deze kerel wist precies waar hij het over had altijd
met strak daaronder Villain (goeie stem alhoewel hij soms wat poserig stoer overkomt)
dv8 rip it ?
Ruffian (zullen veel mensjes oneens met me zijn, maar man oh man.. deze kerel wist precies waar hij het over had altijd
met strak daaronder Villain (goeie stem alhoewel hij soms wat poserig stoer overkomt)
dv8 rip it ?
-
G
iedereen behalve DV8

Thema feesten / main stages - Ruffian
Kleinere stages - Villain, MC da mouth of Syndrome.
De rest ken ik niet of is simpel weg bagger met DV8 helemaal onder in de put.
Kleinere stages - Villain, MC da mouth of Syndrome.
De rest ken ik niet of is simpel weg bagger met DV8 helemaal onder in de put.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
kan het niet beter zeggen.wrote:Ruffian met afstand. Da Mouth Of Madness was ook weer prima bezig gisteren!
Is het hier drukker als bij de main of niet?
Ruffian.
Omdat die gozer zo lekker kan lullen.
Omdat die gozer zo lekker kan lullen.
Ruffian dus niet
Omdat het zo'n kneus is
Doe mij DV8 maar: hij weet zelfs een begraafplaats nog levendig te krijgen
*Bump* ben wel benieuwd hoe het ongeveer een half jaar later en vele feesten verder staat met de liefde voor MC's! btw ik mis mc Jeff in de poll!
Echt een voorkeur heb ik niet, maar Da Syndrome, Villain en Chucky staan hoog op mijn lijstje.
Op Qountdown zorgde hij anders voor een kerkhofwrote:Ruffian dus nietOmdat het zo'n kneus is
![]()
Was al beetje klaar met 'm, maar daar heeft ie 't echt verkloot
Ruffian ook niet, die vent lult aan een stuk door, denkt dat hij deel moet uitmaken van elk nummer dat gedraaid wordt, denk kennelijk iets toe te voegen maar het enige wat hij doet is platen verneuken
Villain: Topgozer, best wel goede uitspraak, teksten wel wat minder en toch wel een beetje saai
Da Syndrome heeft dan misschien niet de beste uitspraak en teksten, maar het is een entertainer en hij geeft het goede voorbeeld: LOSGAAN!!