Nothing else matters, wake up, licht uit en natuurlijk keep it coming die hoorde ik elke week wel 2 keer denk ik 

https://partyflock.nl/party/225908:Brennan_Heart.html
Brennan Heart staat volgens mij elke 2 maand een keer in Bills Bar.
Daar noem je er dan ook 2 opwrote:Binnen de scene is Magic en Pattern 2 ook erg populair
Weet niet maar iedereen kent het melodietje van Derb, maar er zijn niet veel die de naam ook kennen,wrote:Nothing Else Matters, MMA en we vergeten Derb - Derb of moet ik dat onder hardtrance scharen?
Hier bij onze discotheek was Builder - her voice en phases ook een grote hitwrote:Niet de allerpopulairste, maar Shizzle My Dizzle is ook een grote hit geweest
Haha, bij mij in de buurt is/was die ook heel populair ja.wrote:Tatanka - Afrika is hier in de buurt ook mateloos populair (geweest).
Wat de fuck is nou weer binnen de scenewrote:Binnen de scene? The Prophecy lijkt me..
Ik mag NEM inderdaad ook nog elke kermis/Koninginnedag aanhorenwrote:De allerpopulairste ooit is Nothing Else Matters, die is jarenlang in elke kroeg kapotgedraaid. Lose My Mind is sinds kort de enige plaat die daaraan kan tippen.
Neemt niet weg dat wel iedereen hem kent. Al mijn vrienden kennen hem ook en die luisteren echt niet vaak hardstyle. Daarnaast is ie ook nog eens populair onder de 'liefhebbers'. En ik hoor hem ook wel eens in de kroeg trouwens.wrote:Wat de fuck is nou weer binnen de scenewrote:Binnen de scene? The Prophecy lijkt me..Het gaat om populariteit, niet om kwaliteit. Ik heb The Prophecy voor t laatst 2 jaar geleden gehoord op een feest.