Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo, zijn er mensen op dancefair geweest dit jaar? Ik kon zelf niet maar ben best benieuwd naar sommige panels. Was er iemand bij de panel van Malua en Kronos over ghost productie? Best benieuwd wat daar is gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 23:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben (met Bas/Zygoma) de zaterdag aanwezig geweest, maar heb de ghost production masterclass helaas gemist vanwege de flexican masterclass en demodrop. Thera was heel interessant omdat het juist de muzikale kant van produceren benadrukte ipv de technische kant. Primeshock was heel tof, bizar om te zien hoeveel kleine geluidjes en trucjes ze in hun plaat verwerkt hadden. Verder nog een random vocal house deconstruction van Jon Sine meegepakt en veel rondjes gelopen en geouwehoerd. Prima dagje weer dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben heel erg benieuwd naar die van Primeshock. Jammer dat ik het gemist heb. Ik wilde misschien de zondag nog gaan, maar door een iets te pittige en late zaterdagnacht i.c.m. de afstand besloten om niet meer te gaan. Volgend jaar dan echt maar een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er geweest. Ook bij Malua & Kronos. Malua vertelde hoe het productieproces in z'n werk gaat, wat zij hieraan toevoegt (lyrics en zeggen hoe ze wil dat iets klinkt ofzo). Op de vragen wie dan voor haar produceert en wat hij hier voor krijgt wilde ze geen antwoord geven. Kronos vertelde dat ie ghost voor het geld, dat muziek business is, dat 'ie tracks in samenspraak met de opdrachtgever maakt (opdrachtgever geeft aan wat voor track 'ie wil en van daaruit gaat Kronos bouwen), dat 'ie nog nooit een hit voor een ander heeft geproduceerd (ook al reageerde Rooler hierop dat Kronos Ran-D - Zombie zou hebben geghost :lol: ), dat 'ie het moeilijk vindt om z'n eigen stijl te verbergen, dat 'ie ook wel eens in andere genres heeft geghost (dubstep kan ik me herinneren).

Deze dingen schoten me zo even te binnen. Aan de ene kant veel informatie gekregen maar beetje krom dat ze het taboe wilden doorbreken en dan juist dé vragen waar iedereen antwoord op wil hebben niet beantwoordden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus kort samengevat: ze houden een panel over ghostproducing en komen vervolgens maar met de helft van het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dus kort samengevat: ze houden een panel over ghostproducing en komen vervolgens maar met de helft van het verhaal.

Jup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Malua & Kronos zijn ook echt goeie namen om bij dat panel te zetten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ghostproducer en iemand die geghost wordt, dus ja dat zijn inderdaad goede namen om daar neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht eigenlijk al een tijdje dat Kronos ook voor Malua produceerde, vandaar dat ik de combinatie heel logisch vond.

Edit: Devin Wild volgens het Buma Stemra overzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
THArdstyler schreef:
Dus kort samengevat: ze houden een panel over ghostproducing en komen vervolgens maar met de helft van het verhaal.

Jup.


Jammer dat ze niet overal antwoord op willen geven inderdaad. Best benieuwd welke nummers Kronos heeft geghost dan en voor wie. Snap wel waarom hij dat doet, Kronos act is niet super populair maar produceren kan hij wel goed.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen