Tis wel aardig, maar ik blijf het af en toe wat leegjes vinden. Overall aardig
.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
dat nr met Scope DJ vind ik echt totaal niet passen bij de rest :S deze klinkt echt veel te soft qua vocals... de kicks zijn wel erg lekker though 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Het logisch want het is natuurlijk ook nog niet klaarwrote:Tis wel aardig, maar ik blijf het af en toe wat leegjes vinden. Overall aardig.
Dat snap ik, maar ik heb dat gevoel wel vaker bij Scope DJ. Ik kan het niet precies onder woorden brengen, maar de tracks voelen altijd wat leegjes aan de laatste tijd. Ik hoop dat het nog verandert, dus wie weet.wrote:Het logisch want het is natuurlijk ook nog niet klaarwrote:Tis wel aardig, maar ik blijf het af en toe wat leegjes vinden. Overall aardig.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Coone
Due to circumstances, no studio time with Scope DJ today! We will finish our summer track later this month... But hey, the clock is ticking right? Let's do this!
benieuwd wat hij vandaag dan wel gaat doenwrote:CooneDue to circumstances, no studio time with Scope DJ today! We will finish our summer track later this month... But hey, the clock is ticking right? Let's do this!
khoop toch die colab met B-Front
Ik hoop het ook, ben echt benieuwd naar die collab. Ik gok toch op een solo track vandaag.
Denk wel solo-track. Scope gaat vandaag niet door door omstandigheden. Veronderstel dat hij de collabs wel op bepaalde datums gepland heeft.
Idd grote kans op solo wel echt heel erg benieuwt hoe het met B-front gaat worden.
Tot nu toe vind ik de filmpjes wel top ene nummer slechter/beter dan de andere toch blijf ik benieuwt naar het resultaat.
Tot nu toe vind ik de filmpjes wel top ene nummer slechter/beter dan de andere toch blijf ik benieuwt naar het resultaat.
Of hij gaat nog bij The Vision langs:
Twitter The Vision gisteren
Kan natuurlijk ook goed zijn dat ie gewoon aan een solo track gaat zitten.
Twitter The Vision gisteren
@djcoone anders ben je in Kampentot hoelaat blijf je morgen?
Kan natuurlijk ook goed zijn dat ie gewoon aan een solo track gaat zitten.
Wel grappig plaatje met Scope DJ. Hoop alleen niet dat het een grote hit wordt, krijg je dat gezeik weer.
Wel idd lekker festivaltrack. 
Plaatje met Scope Dj is tot nu toe de eerste track die me een beetje aanspreekt, hou normaal niet zo van zomers.
Maar die vocal icm met die synths maakt het geheel wel erg lekker!
Maar die vocal icm met die synths maakt het geheel wel erg lekker!
Heb hem toch nog een paar x beluisterd en word er steeds positiever over. Beeld me in dat het 25 graden is 
Vind bijna alle tracks wel vet
Dit word een heerlijk album denk ik
Dit word een heerlijk album denk ik
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
haha omdat je m chill vindt hoop je niet dat t een hit wordtwrote:Wel grappig plaatje met Scope DJ. Hoop alleen niet dat het een grote hit wordt, krijg je dat gezeik weer.Wel idd lekker festivaltrack.
@DJZatox Did you get my latest message for our "Challenge" track my friend?
Looking forward to it btw...
@DJZatox haha, no! Better change the motherf*cker! Did not get anything from you the last days...Just mail me ok?
Twitter Coone
@DJZatox haha, no! Better change the motherf*cker! Did not get anything from you the last days...Just mail me ok?
Twitter Coone
Ja precies zoals ik het zeg.wrote:haha omdat je m chill vindt hoop je niet dat t een hit wordtwrote:Wel grappig plaatje met Scope DJ. Hoop alleen niet dat het een grote hit wordt, krijg je dat gezeik weer.Wel idd lekker festivaltrack.
ik snap t wel hoor
Inloggen voor kijken? Heb geen account.
-
B
Deze video is prive...
Hier ook geen probleem?
EDIT:
Hmm die vocals van die mc (eyez?) vind ik niet zo geslaagd en komen me nu al de keel uit moet ik zeggen, hopelijk stopt hij ze niet in te veel nummers
Toch vind ik het erg vet hoe hij bezig is!
*Ging even snel kijken of Coone op Black stond* Jep, ben benieuwd wat 'ie daar gaat doen!
EDIT:
Hmm die vocals van die mc (eyez?) vind ik niet zo geslaagd en komen me nu al de keel uit moet ik zeggen, hopelijk stopt hij ze niet in te veel nummers
Toch vind ik het erg vet hoe hij bezig is!
*Ging even snel kijken of Coone op Black stond* Jep, ben benieuwd wat 'ie daar gaat doen!
Last edited by DarkNoize on , edited 2 times in total.
Heerlijk eenvoudig plaatje, hier kan ik denk ik goed op losgaan als ik hem op een feest hoor