Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind zn 2e solo track wel leuk maar kvind de vocals weer erg lang duren das jammer maar het is wel opzwepende melo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
nielstil schreef:
Je moet ook toegeven... Die kerel die meereist kan wel filmpjes maken ;) Zou me niets verbazen dat het dezelfde is die de Bassevents aftermovies maakt.


Is volgens mij ook zo. Dezelfde kleurcorrectie (zo noem je dat toch?) zit over de filmpjes heen die je ook bij Bass Events filmpjes tegenkomt.


Ja klopt, hij is het ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik zin in dit album xd
En die vocals zijn gewoon lekker,daar kan ik wel uren naar luisteren lekkere vrolijke melody dat beter werkt dan Red bull !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vind die filmpjes altijd zo vet om te zien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hardcore remix van The Challenge dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Monday bar ziet er vet uit zeg :D toffe filmpjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hardcore remix van The Challenge dus.


en Coone maakt Hardcore track
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:00 
 
Artiest

Moraal van het verhaal...
Doe nooit beloftes als je gedronken hebt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godver kon ie nou echt geen andere DJ ontmoeten dan Evil Activities xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Godver kon ie nou echt geen andere DJ ontmoeten dan Evil Activities xd

partyraiser :lol:

nee ik vind Evil Activities er wel mooi bij passen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Khadber schreef:
Hardcore remix van The Challenge dus.


en Coone maakt Hardcore track


Allebei benieuwd naar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt vermakelijke filmpjes keer op keer. :D Maar uit eindelijk gaat het er naturlijk om een goed album neer te zetten, en daar twijfel ik helaas nog steeds aan.

Tenminste als ik kijk naar de sneak previews die we al gekregen hebben, mij kunnen ze niet echt overtuigen. Maar het zal ook meespelen dat Coone me sowieso nog nooit echt heeft weten te boeien. Maar goed amusement is deze challenge zeker! Ik kijk erg uit naar het resultaat van de samenwerking met B-Front trouwens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

The Hardstyler-1994 schreef:
Khadber schreef:
Hardcore remix van The Challenge dus.


en Coone maakt Hardcore track


Maar maakt Coone nu ook een Hardcore track voor zijn album of is dat pas voor een keer erna?..
Dat is me niet helemaal duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
Khadber schreef:
Hardcore remix van The Challenge dus.


en Coone maakt Hardcore track


Maar maakt Coone nu ook een Hardcore track voor zijn album of is dat pas voor een keer erna?..
Dat is me niet helemaal duidelijk


Ik denk dat die niet op het album komen. EA heeft ook gezegd dat ie Coone een 2e uitdaging wil geven, dus ik denk niet dat die hierbij op het album komen. Het zou er ook totaal niet bij passen vind ik (Jump, hardstyle en dan ook nog hardcore).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer een prachtig filmpje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone moet geen hardcore gaan doen denk ik. Wordt hij net zo'n meerkamper, die kunnen van alles een beetje, maar niet goed genoeg om de top te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Coone moet geen hardcore gaan doen denk ik. Wordt hij net zo'n meerkamper, die kunnen van alles een beetje, maar niet goed genoeg om de top te halen.


1 hardcore plaatje voor een weddenschap ken toch geen kwaad, ik ben wel nieuwschierig wat voor mainstream track daar uit komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:
Coone moet geen hardcore gaan doen denk ik. Wordt hij net zo'n meerkamper, die kunnen van alles een beetje, maar niet goed genoeg om de top te halen.


1 hardcore plaatje voor een weddenschap ken toch geen kwaad, ik ben wel nieuwschierig wat voor mainstream track daar uit komt :D


Doe mij maar een remix van Doggystyle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Coone moet geen hardcore gaan doen denk ik. Wordt hij net zo'n meerkamper, die kunnen van alles een beetje, maar niet goed genoeg om de top te halen.

Wat hardstyle en jump betreft heeft hij de top toch al gehaald? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is maar eenmalig hoor, zou er niet te veel van verwachten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg leuk filmpje weer :)
benieuwd naar die remix en naar Coone zn hardcore track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:09 
 

weer een leuk filmpje om te zien :D
Monday Bar ziet er ook erg vet uit :)
ben benieuwd naar die Ea remix van The Challenge & de eerste hardcore track vn Coone :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ey kijk jonge IJS! zie dan! ijs... boot ijs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:50 
 

grappig dat je HHZ hoort zeggen: "Wie probeert er nou een album te maken in 30 dagen"

daarnaast vind ik toch wel, de titelsong van het album, die vocals vind ik toch wel jammer, persoonlijk vind ik ze niet echt mooi
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen