Haha, lekker droog! -0_wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wat een ontzettend droog filmpje 
hij leert snel volgens mij bij Da Tweekaz
hij leert snel volgens mij bij Da Tweekaz
Dit filmpje verveelt inderdaad ook weer niet, ze blijven heel boeiend en lachen 
Die mid-intro klinkt wel dik!
Ben benieuwd wat ie in Zweden gaat doen. 
Waarschijnlijk Monday Bar. Hoop dat daar ook gefilmd wordtwrote:Die mid-intro klinkt wel dik!Ben benieuwd wat ie in Zweden gaat doen.
Niet waarschijnlijkwrote:Waarschijnlijk Monday Bar. Hoop dat daar ook gefilmd wordtwrote:Die mid-intro klinkt wel dik!Ben benieuwd wat ie in Zweden gaat doen.
wrote:Mondaybar cruise even tussendoor!Arrived @ my hotel in Stockholm (Sweden)... Tomorrow evening I'm gonna have a "little" party with Headhunterz, Crypsis, Max Enforcer, Ran-D, Angerfist and many more....Mondaybar baby!!!Episode 07 online in 1 hour!
Is dat daar vaak? ik moet binnenkort een half jaar in Zweden stage lopen. Kan ik dat mooi een keertje mee pakkenwrote:Mondaybar cruise even tussendoor!Arrived @ my hotel in Stockholm (Sweden)... Tomorrow evening I'm gonna have a "little" party with Headhunterz, Crypsis, Max Enforcer, Ran-D, Angerfist and many more....Mondaybar baby!!!Episode 07 online in 1 hour!
Moet je 21 voor zijn 
En het is volgens mij 3x per jaar.
En het is volgens mij 3x per jaar.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Die track met Da Tweekaz klinkt erg vet moet ik zeggen 
Ik heb zelf niet hele hoge verwachtingen van dit album
Hoop iig dat er een paar mooie tracks tussen zitten
maar vind vooral het leuke aan dit project, dat we een kijkje kunnen nemen in de studio's van de dj's.
stond wel ff met een open mond toen ik die studio van Deepack zag
Hoop iig dat er een paar mooie tracks tussen zitten
maar vind vooral het leuke aan dit project, dat we een kijkje kunnen nemen in de studio's van de dj's.
stond wel ff met een open mond toen ik die studio van Deepack zag
Die filmpjes blijven leuk, kan niet wachten op de volgende 
Wasted Penguinz?wrote:Die mid-intro klinkt wel dik!Ben benieuwd wat ie in Zweden gaat doen.
Nee draaien op z'n cruisewrote:Wasted Penguinz?wrote:Die mid-intro klinkt wel dik!Ben benieuwd wat ie in Zweden gaat doen.
-
MHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2010
- last seen Aug 2011
Age limit
20 years when boarding. If you are 18-19 and travel with an older group, you can apply for an exemption (see booking page)
Dat over de Mondaybar.
Wel vette filmpjes heb al zin in de volgende:D
20 years when boarding. If you are 18-19 and travel with an older group, you can apply for an exemption (see booking page)
Dat over de Mondaybar.
Wel vette filmpjes heb al zin in de volgende:D
Lekker handig dan, dat even tussendoor.wrote:Nee draaien op z'n cruisewrote:Wasted Penguinz?wrote:Die mid-intro klinkt wel dik!Ben benieuwd wat ie in Zweden gaat doen.
Die intro klinkt trouwens wel echt vet moet ik zeggen. Ben geen Coonefan maar als hij die hele track in dat stijltje maakt wordt 't een knaller.
Dattie daar maar een filmpje van maakt, volgensm ij is dat echt ziek daar op zo'n cruise!
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Er staat een leuke aftermovie van vorig jaar toen DWX op de cruise waswrote:Dattie daar maar een filmpje van maakt, volgensm ij is dat echt ziek daar op zo'n cruise!
Ik ga dat volgend jaar dus echt doenwrote:Dattie daar maar een filmpje van maakt, volgensm ij is dat echt ziek daar op zo'n cruise!
Zullen we straks wel zien zeker ?Coone
Making a very uplifting melody here (for my second solo track) in the lobby of the hotel!!! Goddamn, I'm satisfied about this one already...
View on YouTubewrote:Er staat een leuke aftermovie van vorig jaar toen DWX op de cruise waswrote:Dattie daar maar een filmpje van maakt, volgensm ij is dat echt ziek daar op zo'n cruise!
Dit dus
de tievus daar zitten wel wat lekkertjes tussen 
Misschien eens overwegen
Misschien eens overwegen