Ik ga de uitdaging aan 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Als ik t kon zou ik mn best ervoor doen, ben benieuwd waar mensen mee komen 
Ik ga (Als ik tijd heb) deze week ook eens een poging wagen!
-
G
Overigens, voor de ingezonden ontwerpen, met name aan Maximize:wrote:Ik ga (Als ik tijd heb) deze week ook eens een poging wagen!
mocht je voor zo'n photoshop look kiezen, zorg dan dat je het in enorme resolutie uitwerkt, want met textures kan je op groot formaat niks. Lijkt me dat je daar dus wel rekening mee moet houden.
Illustrator is daarom ook, imo, een must.
Heb je gelijk in. Misschien binnenkort nog eens even naar kijken in Illustratorwrote:Overigens, voor de ingezonden ontwerpen, met name aan Maximize:wrote:Ik ga (Als ik tijd heb) deze week ook eens een poging wagen!
mocht je voor zo'n photoshop look kiezen, zorg dan dat je het in enorme resolutie uitwerkt, want met textures kan je op groot formaat niks. Lijkt me dat je daar dus wel rekening mee moet houden.
Illustrator is daarom ook, imo, een must.
Ik heb er geen kut verstand van maar heb de afgelopen week geleerd dat logo's in Illustrator gedaan moeten worden.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Als ik ergens een gaatje kan vinden ga ik er ook is voor zitten.
Ik ben echt noob in Photoshop maar ik ga toch een poging wagen. 
Niks moetwrote:Ik heb er geen kut verstand van maar heb de afgelopen week geleerd dat logo's in Illustrator gedaan moeten worden.
Ben overigens zelf ook bezig met wat schetjes, binnenkort maar is digitaal verwerken
Mee eens. Illustrator ben ik zelf ook helaas nog geen kei mee, dus ga met PS m'n best doenwrote:Niks moetwrote:Ik heb er geen kut verstand van maar heb de afgelopen week geleerd dat logo's in Illustrator gedaan moeten worden.Illustrator is wel makkelijk vanwege de EPS support.. Photoshop kan het ook, maar das wat omslachtiger.. Zelf vind ik illustrator nog niet echt lekker werken, maar dat komt omdat ik er weinig mee doe..
Ben overigens zelf ook bezig met wat schetjes, binnenkort maar is digitaal verwerken
lijkt beetje veel op het fusion logo hewrote:Nou vooruit dan, klein beter opzetje
Moet alleen wat rauwere texture vindenEn gelijke bematingen, klopt nu geen bal van.
schetsen staan al op papier nu nog overbrengen naar illustrator
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je pakt het groot aan!wrote:schetsen staan al op papier nu nog overbrengen naar illustrator
Probleem is :p tekenen kan ik welwrote:Je pakt het groot aan!wrote:schetsen staan al op papier nu nog overbrengen naar illustrator
natuurlijk ga ik ook gewoon meedoen! 
haha sorry hoor maar hier is niks groots aan. is gewoon echt een must als je een logo of uberhaupt iets wilt ontwerpen. anders zit je de heletijd in illustrator te kutten om te kijken wat mooi iswrote:Je pakt het groot aan!wrote:schetsen staan al op papier nu nog overbrengen naar illustrator
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind dat de mensen niet echt buiten het doosje denken hier, houden wel erg vast aan de basis die gegeven wordt. come on piepelzzz!!
Speciaal voor jou:wrote:Vind dat de mensen niet echt buiten het doosje denken hier, houden wel erg vast aan de basis die gegeven wordt. come on piepelzzz!!

Trouwens als de winnaar een middagje mag meekijken in de studio ofzo. dan ga ik wel ff mijn best doen
wrote:Trouwens als de winnaar een middagje mag meekijken in de studio ofzo. dan ga ik wel ff mijn best doen
Amen to that
Dat kan wel geregeld worden.wrote: Trouwens als de winnaar een middagje mag meekijken in de studio ofzo. dan ga ik wel ff mijn best doen