Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 20:47 
 
Donateur

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ik ben het met je eens :$ . Die HS track klinkt in de melo ietwat goedkoop en simpel.

Dat terwijl de HC track erg pro overkomt en zeer goed in elkaar gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 12:14 
 
Donateur

indd maar hij is ook meer van de hardcore maar hij gaat nu voorzichtig aan beetje Hardstyle maken, maar hij vond HS nr zelf ook wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 12:41 
 
Hardtraxx Newbie

Echt om the huilen dit!Wat een troep! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

gekkehenkie schreef:
Echt om the huilen dit!Wat een troep! :/

Nauw als je het troep vind kan je toch je mening zeggen waarom je dit vind? Aan die opmerking hebben we trouwens niks weet je dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 18:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik vind het ook maar matig... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 12:49 
 
Donateur

Kikvorsman schreef:
ik vind het ook maar matig... :/

je moet die HC juist luisteren die is het beste, de HS is idd wat minder maar ook wel relaxt hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hardcore nummer is ook niet zo geweldig afgemixt.. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 16:08 
 
Donateur

het zijn ook PREVIEWS he er kan nog van alles aan veranderd worden, ik heb ook al Real Shit met een andere break gehoord, die klonk na mijn mening iets minder lekker maar misschien wel beter afgemixt, maarjah preview he dus hij word zeer wss dan nog wel veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een preview laat luisteren doe het dan goed. En daarmee bedoel ik dus ook goed afgemixt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 17:52 
 
Donateur

ik zou niet weten wat er verkeerd aan afgemixt is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor je die ruis niet in de climax? Je hoort die nog harder dan de rest van het geluid, het geluid van de plaat nog wel.

Slecht afgemixt dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er gbeurd met het Eigen Producties topic er ineens zelf een topic word geopend?

De Hs versie (En JA daar ga ik over oordelen want HS is de muziek die ik luister)
Ik vind het ook allemaal wat slapjes, die synth is echt slecht, totaal geen power erin. Van die kick geloof ik nooit dat het geen sample is, en dat geld ook voor de screeches (die een beetje producer toch el zelf maakt)

Melodie is wel leuk opzich, maar het heeft allemaal veel meer power nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 23:29 
 
Donateur

Taxi schreef:
Wat is er gbeurd met het Eigen Producties topic er ineens zelf een topic word geopend?

De Hs versie (En JA daar ga ik over oordelen want HS is de muziek die ik luister)
Ik vind het ook allemaal wat slapjes, die synth is echt slecht, totaal geen power erin. Van die kick geloof ik nooit dat het geen sample is, en dat geld ook voor de screeches (die een beetje producer toch el zelf maakt)

Melodie is wel leuk opzich, maar het heeft allemaal veel meer power nodig.

kerel. hij is mijn neef, en alles is toch echt zelf gemaakt... ;)
kan jij trouwens wel zo wijs gaan praten maar dan moet het ook nog ergens op slaan aub -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 00:13 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Nauw als je het troep vind kan je toch je mening zeggen waarom je dit vind? Aan die opmerking hebben we trouwens niks weet je dat



Tja dat was mijn mening :P

Citaat:
Ik vind het ook allemaal wat slapjes, die synth is echt slecht, totaal geen power erin. Van die kick geloof ik nooit dat het geen sample is, en dat geld ook voor de screeches (die een beetje producer toch el zelf maakt)




Wel grappig dat je schijnbaar denkt dat iemand nietzelf samples kan maken,en alles van een sample cd haalt. :/
Maar goed is alleen maar een compliment voor hem,aangezien jij niet gelooft dat hij ze zelf heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
kerel. hij is mijn neef, en alles is toch echt zelf gemaakt... ;)
kan jij trouwens wel zo wijs gaan praten maar dan moet het ook nog ergens op slaan aub -.-

wat probeer je toch allemaal te verdedigen, je wil gewoon horen dat we het 2 vet coele nummers vinden. Maar helaas zijn het dat niet...
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen