Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"Q:The tour sees you kind of taking on the role of an experienced elder of hard dance, imparting your knowledge to a potential new breed of DJs. Is this something you’re happy to embrace?

BH: First of all I’m happy about the fact hard dance and hardstyle is so huge over here. And is still is getting bigger by the day! A lot of diehard followers are also DJ/producers, which is really good! The style needs new breed and new influences. That is something that already happened in the trance scene. During my flight I read an article about Armin van Buuren and his vision about producing. For example, producers like Sander van Doorn are also a huge inspiration to Armin. So they all use more ’minimal’ and ‘electro’ influences now. That’s something the new generation could do for hardstyle as well. So to answer your question, yes… I’m really supporting the new generation. Sometimes it’s too bad to see that a lot of young ‘producers’ are too much focusing on internet and writing on forums. Some of them seem to loose focus. Making music isn’t about being “blogger #1”. For one of my album tracks I was inspired by this internet and forum phenomenon. Maybe not the best way to make friends, but I felt like it. The new generation needs to focus on music itself again, because the scene will need it."

bron: http://www.inthemix.com.au/features/439 ... generation

:/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mede door dit soort forums word je gefocust op de stijl... en over die nieuwe generatie, hoe moeten die weten waar je hardstyle kan kopen en weten welke nieuwe releases eraan komen, daar is dit forum heel handig voor, dus wat hij nog zegt is een beetje bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In principe heeft ie gelijk, en ik vind het ook gewoon een dik nummer.
Maar waar hij keihard ongelijk heeft is; ''So they all use more ’minimal’ and ‘electro’ influences now. That’s something the new generation could do for hardstyle as well.''

HARDSTYLE - MINIMAL, hoe bedoel je 2 uitersten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Begrijp m wel, maar hij vergeet dat beginnende dj's/producers geen budget, geen bookings en geen naamsbekendheid hebben, en dus het internet mooi kunnen gebruiken om hunzelf bekend te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ik zie als bedoeling achter zijn track is dat er een heleboel ''producers'' zijn die gwn een track maken met samples uit een blutonium pack en niet eens de moeite nemen om hun eigen sounds te creeeren. Maar blijkbaar kijkt hij daar toch anders tegenaan hoewel hij ook niet echt duidelijk aangeeft of hij het, met wat ik hierboven heb beschreven, eens is. Ik zelf heb iig een bloedhekel aan mensen die zich helemaal de bom vinden met hun blutonium boy tracks. Het is een goede manier van opbouw leren maar ga dr niet over op scheppen met dingen als ''ik heb het zelf gemaakt''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 19:26 
 
Hardtraxxer

Hij heeft gelijk vind ik. Er zijn veel te veel liefhebbers van Hardstyle die proberen DJ/producer te worden en oa Hardtraxx zit er vol van. Ook ik zou het ongelooflijk vet vinden om in iemand als bv Zany zijn schoenen te staan, maar blijf een beetje realistisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zich kan ik me vinden in wat hij en jullie zeggen alleen je moet wel iedereen een kans geven. Ook mensen met Sampletracks.

Ik maak zelf ook nummers dan met FL 8 nu alleen ik kan zelf nog geen kicks maken :). Heb et net een maand.

Dus me kicks komen uit B-Boy Sample Pack Vol 2 maar me leads en synths maak ik zoveel mogelijk zelf. (Nexus, Zeta+ & Vanguard). Alleen ik ga dus ECHT nog niks uploaden want et klinkt nog HELEMAAL NERGENS naar xd. Eerst et programma maar es leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien kun je dat beter wel doen, in het Eigen Producties topic.. tips zijn altijd handig toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/inthemix-interview-met-brennan-heart-en-t3344.html
stond er al eventjes ;).
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen