De break, tegenwoordig een haast onmisbaar gedeelte in de hardere stijlen. Bedoeld om op te bouwen naar de climax, om de sfeer er in te brengen, om mensen mee te laten zingen etc.
Welke break vind jij nou mooi en welke break vind jij vreselijk en komt je de strot uit? En wat vind jij eigenlijk van breaks in het algemeen?
Topicstarter trapt af:
Mooie breaks:
Technoboy - Into Deep en Rage
The KGB's - Infinity
Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Ran-D - Living for the moment
Mijn absolute favoriet komt uit de hardcore:
Unnatural Selection & Sik - Day Of Judgement (Ophidian mainstage mix)
View on YouTube
(kippenvel keer op keer!)
Minste breaks
Live The Moment
No Time To Waste
Nature of Our Mind
Ti Sento
En dat soort vergelijkbare dingen. En veel te vaak gehoorde breaks zoals Feel U Here en Nobody Said It Was Easy (die op zich wel mooi zijn) hoef ik ook niet meer te horen.
En break kan op het juiste moment op de juiste manier heel erg vet zijn imo. Het moet echter wel beperkt blijven in een set tot 1 of 2 momenten met zo'n break. Over het algemeen vind ik wel dat breaks niet ellendig lang moeten duren.
Welke break vind jij nou mooi en welke break vind jij vreselijk en komt je de strot uit? En wat vind jij eigenlijk van breaks in het algemeen?
Topicstarter trapt af:
Mooie breaks:
Technoboy - Into Deep en Rage
The KGB's - Infinity
Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Ran-D - Living for the moment
Mijn absolute favoriet komt uit de hardcore:
Unnatural Selection & Sik - Day Of Judgement (Ophidian mainstage mix)
View on YouTube
(kippenvel keer op keer!)
Minste breaks
Live The Moment
No Time To Waste
Nature of Our Mind
Ti Sento
En dat soort vergelijkbare dingen. En veel te vaak gehoorde breaks zoals Feel U Here en Nobody Said It Was Easy (die op zich wel mooi zijn) hoef ik ook niet meer te horen.
En break kan op het juiste moment op de juiste manier heel erg vet zijn imo. Het moet echter wel beperkt blijven in een set tot 1 of 2 momenten met zo'n break. Over het algemeen vind ik wel dat breaks niet ellendig lang moeten duren.