Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heb de gehele show van BLACK overdose op video gezet.
helaas was mijn camera niet heel erg goed in het opnemen van de bass, dus heb ik de liveset onder de beelden geplakt. het is in 2 delen omdat youtube geen filmpjes langer dan 10 minuten accepteerd. :thumbdown:
laat ffe weten was je dr van vind.

DEEL 1


DEEL 2



voordat jullie gaan vragen. nee ik heb niet 20 minuten lang die camera in de lucht gehouden. was met een grote groep dus iedereen heeft een paar minuten gefilmd ;)

HAVE FUN
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 23:19 
 

't Ziet er een stuk rustiger uit tijdens MMA xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

..... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je had beter wat anders kunnen filmen. Vond dit een aan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja... beetje lelijk die echo in het geluid en geen zin om zo lang naar een filmpje te zitten staren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 10:47 
 
Artiest

TheNabster schreef:
heb de gehele show van BLACK overdose op video gezet.
helaas was mijn camera niet heel erg goed in het opnemen van de bass, dus heb ik de liveset onder de beelden geplakt. het is in 2 delen omdat youtube geen filmpjes langer dan 10 minuten accepteerd. :thumbdown:
laat ffe weten was je dr van vind.

DEEL 1


DEEL 2



voordat jullie gaan vragen. nee ik heb niet 20 minuten lang die camera in de lucht gehouden. was met een grote groep dus iedereen heeft een paar minuten gefilmd ;)

HAVE FUN


Door zo'n acties duurt het niet lang meer voordat we straks geen mobiel meer mee mogen nemen naar een feest ;) Zoals je weet claimt ID&T toch het decor wat niet op video mag.

Wat heb je er in hemelsnaam aan om de gehele liveset te filmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Claimt ID&T het decor? Mijn god, dat is wel intriest zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
dawasiknie schreef:
Claimt ID&T het decor? Mijn god, dat is wel intriest zeg...


Dat is normaal hoor. Als ik iets ontwerp dan mogen mensen dat ook niet zomaar gebruiken zonder toestemming, zelfs niet als het een foto van het ontwerp is..

Dan moeten ze maar in de reglementen zetten dat fotocamera's en mobiele telefoons met een camera vanaf heden verboden moeten worden, of ze moeten in de regels zetten dat het verboden is om het decor te filmen of wat dan ook.
Als zelfs de MC oproept om je camera de lucht in te houden vraag je er gewoon zelf om en moet je achteraf niet claimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Qre8ive schreef:
dawasiknie schreef:
Claimt ID&T het decor? Mijn god, dat is wel intriest zeg...


Dat is normaal hoor. Als ik iets ontwerp dan mogen mensen dat ook niet zomaar gebruiken zonder toestemming, zelfs niet als het een foto van het ontwerp is..

Dan moeten ze maar in de reglementen zetten dat fotocamera's en mobiele telefoons met een camera vanaf heden verboden moeten worden, of ze moeten in de regels zetten dat het verboden is om het decor te filmen of wat dan ook.
Als zelfs de MC oproept om je camera de lucht in te houden vraag je er gewoon zelf om en moet je achteraf niet claimen.

Ik neem aan dat ze vooral dit claimen om de sets die niet uitgezonden werden te beschermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

feest + sfeer en aankleding ziet er stoer uit.
Alleen, ik zie een totaal andere sfeer bij black dan jaren geleden... en dat is gwn jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

Setje dat werd gedraaid was op de 1e 2 nummers na om te janken :thumbdown:
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen