Phuture Noize (1/2)wrote:Masters met Prefix & Density staat er trouwens niet tussen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Beetje jammer dat terrordome er niet in staat want dat is na Level remix en Fire mijn favoriete nummer van hem 
wrote:Beetje jammer dat terrordome er niet in staat want dat is na Level remix en Fire mijn favoriete nummer van hem
wrote: Phuture Noize (1/2)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Dat klopt, maar ik gebruikte misschien niet de juiste bewoordingen met produce technisch. Ik doelde er meer op dat wat ik zo vet vind aan tracks van B-Front, ik ook terug hoor bij PN. Dat mysterieuze, zweverige.wrote:PN is pas "kwalitatief" goede platen gaan maken vanaf Wrong Attitude/Runnin' imo, daarvoor klonken zijn sounds zo belabberd slecht afgewerkt. Vooral zijn kicks. Enige plaat die me ook enigszins aanspreekt voor die release is Sensus 2013, kom gewoon niet door die kicks heen bij zijn vorige platen.wrote:1 Paradox. Veruit een van mijn meest favoriete track ooit.
2. Fire in the hole
3. Terrordome.
Maar als ik alle Tracks van Phuture noize bekijk zitten er een hele bult parels bij. Doet zeker niet onder voor B-Front. En dat is produce technisch toch wel mijn favoriete producer all time.
Also
01. Existence Through Sound
02. Enclosure
03. Oblivion (PN Remix)
The Paradox, Compressed Thoughts en Firepower
1. The Paradox
2. Fire
3. Enclosure (had Hope moeten zijn, foutje)
Deel 2 gaat nog lastig kiezen worden.
2. Fire
3. Enclosure (had Hope moeten zijn, foutje)
Deel 2 gaat nog lastig kiezen worden.
1: B-Front & Phuture Noize - The Paradox
2: Phuture Noize - Fire
3: Phuture Noize - Hope
Over 1 en 2 niet lang na hoeven denken. Ondanks dat ik normaal snel voor 'nostalgie' kies, kon niemand in 2016 om PN heen. #3 vond ik wel lastig, maar voor deze gekozen omdat ik op de wc zat.
Deel 2 gaat idd lastig worden. The Responsibility komt in ieder geval wel in mijn top 3.
2: Phuture Noize - Fire
3: Phuture Noize - Hope
Over 1 en 2 niet lang na hoeven denken. Ondanks dat ik normaal snel voor 'nostalgie' kies, kon niemand in 2016 om PN heen. #3 vond ik wel lastig, maar voor deze gekozen omdat ik op de wc zat.
Deel 2 gaat idd lastig worden. The Responsibility komt in ieder geval wel in mijn top 3.
Jezus, moet ik de lettergrootte naar het hoogst doen en alles uittypen?wrote:wrote:Beetje jammer dat terrordome er niet in staat want dat is na Level remix en Fire mijn favoriete nummer van hemwrote: Phuture Noize (1/2)
Music Rules The Noize, The Paradox en Firepower. Zeer lastige keuze, veel vette en gelijkwaardige nummers en niet echt super uitschieters. Echo en Fadin vind ik ook erg ondergewaardeerd.
Hope, The Paradox en Robots to the System
1. Paradox
2. Fire in the Hole
3. Easy Killer (geweldige herinneringen aan deze plaat)
2. Fire in the Hole
3. Easy Killer (geweldige herinneringen aan deze plaat)
Ditwrote:3. Easy Killer (geweldige herinneringen aan deze plaat)
B-Front & Phuture Noize - The Paradox
Phuture Noize - Enclosure
Phuture Noize - Existence Through Sound
Phuture Noize - Fire
Phuture Noize - Hope
Phuture Noize - Lost Control
Kiezen tussen deze 6... Lukt me niet echt.
Phuture Noize - Enclosure
Phuture Noize - Existence Through Sound
Phuture Noize - Fire
Phuture Noize - Hope
Phuture Noize - Lost Control
Kiezen tussen deze 6... Lukt me niet echt.
B-Front & Phuture Noize - The Paradox (50)
Phuture Noize - Fire (31)
Delete - Level (Phuture Noize Remix) (20)
De eerste waren.
Nu deel 2
Phuture Noize - Fire (31)
Delete - Level (Phuture Noize Remix) (20)
De eerste waren.
Nu deel 2
Terrordome, The One Lie & The Worlds Beyond
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
1. Liberal
2. Masters
3. The Worlds Beyond
Shallow Waters daar vlak achter
Edit: Heeft Sin City remix er nou eigenlijk bij gezeten? (Niet dat ik daar op zou stemmen overigens)
2. Masters
3. The Worlds Beyond
Shallow Waters daar vlak achter
Edit: Heeft Sin City remix er nou eigenlijk bij gezeten? (Niet dat ik daar op zou stemmen overigens)
Twisted, Wrong Attitude en Sensus (2013 Remix)
The One Lie, The Worlds Beyond & Sloopvergunning.
Terrordome & Shallow Waters daar vlak achter!
Terrordome & Shallow Waters daar vlak achter!
Terrordome, The Worlds Beyond en Everywhere (underrated)
Save Me en Masters er vlak achter
Save Me en Masters er vlak achter