Sorry maten, maar bedenk maar dat die ook onder dat zelfde rijtje staat.wrote:Idd, want dat vind ik zelf de vetste mix. Mja, details...wrote: Je hebt trouwens naast de One Master Blade ook nog de Start Of The Acid War Mix.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nee lul, heb nu al voor One Blade gekozen omdat Start of the acid war mix er niet bij stond...

Vergeef het mewrote:Nee lul, heb nu al voor One Blade gekozen omdat Start of the acid war mix er niet bij stond...![]()
Revival X
Remember Remember
Face the Enemy
Remember Remember
Face the Enemy
One Blade
Master Blade
Revival X
Master Blade
Revival X
Ten Feet Tall (Brennan Heart & Code Black Remix), One Blade en Face The Enemy
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Face The Enemy
Musical Impressions
One Blade & Masterblade
Musical Impressions
One Blade & Masterblade
Evolution Of Style, Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010) en zijn beste Rev!val X 
Moeilijk, maar:
Evolution Of Style
LSD
Revival X
Evolution Of Style
LSD
Revival X
Vooruit, maar dan moet je wel op de versnellingspook zitten.wrote:Ok dan. Daten?
Kutjongwrote:Geen stem matige week
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
One Blade, Audiometric en op een of andere manier blijf ik die originele Running Late zo gaaf vinden 
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
One Blade & LSD
Just As Easy, One Blade en Faith In Your DJ
Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel 2009 Anthem) (Original Mix/Blademasterz Dub)
Brennan Heart - Hardbass Junkie
Brennan Heart - Running Late (Original Mix/MF Earthquake Raw Mix)
Brennan Heart - Hardbass Junkie
Brennan Heart - Running Late (Original Mix/MF Earthquake Raw Mix)
Hoe kun je trouwens in godsnaam Running Late origineel en RawWwWwWmix bij elkaar doen? Die laatste is niet om aan te horen terwijl het origineel een best leuk plaatje is. Lijken ook totaal niet op elkaar.
Hier wel mee eens ja...wrote:Hoe kun je trouwens in godsnaam Running Late origineel en RawWwWwWmix bij elkaar doen? Die laatste is niet om aan te horen terwijl het origineel een best leuk plaatje is. Lijken ook totaal niet op elkaar.
Heb de laatste nooit gehoord, of kan hem me niet herinneren. Ging er van uit dat ze soortgelijk waren.
Maar nu ik zo luister, idd.
Maar die 3 stemmen...
Maar die 3 stemmen...
-
H
Misschien juist daarom maar 3 stemmen hahawrote:Heb de laatste nooit gehoord, of kan hem me niet herinneren. Ging er van uit dat ze soortgelijk waren.
Maar die 3 stemmen...