Breathe, Anarchism en Components of Matter.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Anarchism, Mind Bending, Revolve
Mind Bending, Meltdown, Feel My Love
Mind Bending, Indestructible, Components Of Matter
Ja echt uniek man, platen in die richting hoor je de hele dag door op de gemiddelde Pussy Lounge stagewrote:Geinig plaatje man. Uniek. Super veel drive, lekker apenkooien. Ik heb hem over het hoofd gezien, anders had ie nog een stem meer.wrote:Kan iemand mij uitleggen waarom YES! zoveel stemmen krijgt?
Nee joh, is wel een verschil tussen een jungle-achtige kick met extra distortion en een zo'n harddrop stuiterbalkick.wrote:Ja echt uniek man, platen in die richting hoor je de hele dag door op de gemiddelde Pussy Lounge stagewrote:Geinig plaatje man. Uniek. Super veel drive, lekker apenkooien. Ik heb hem over het hoofd gezien, anders had ie nog een stem meer.wrote:Kan iemand mij uitleggen waarom YES! zoveel stemmen krijgt?
Mind Bending, Meltdown, Nature’s Gasp
Geen idee waarom mensen allemaal op Mindbending stemmen, maar goed.
Zelf gekozen voor Breathe, Children of the Sun en Indestructible
Raar dat mensen daar op stemmenwrote:Geen idee waarom mensen allemaal op Mindbending stemmen, maar goed.
Nature's Gasp, Components Of Matter en Meltdown.
Feel My Love, Meltdown en Children of the Sun
Heeft wel wat aardige plaatjes, maar het is het toch altijd net-niet. Uit deze lijst heb ik alleen Children of the Sun, Meltdown en Feel My Love met kleine regelmaat geluisterd, dus die hebben mijn stem.
wrote:Geen idee waarom mensen allemaal op Mindbending stemmen, maar goed.
Heb op breaktrough , remorse , mindbending gestemd
Was wel erg lastig vind devin wild een hele goeie artiest met veel goeie nummers volg hem vanaf het begin en ga altijd naar elke set van hem (tenzij er iemand beters draait , wat bijna nooit het geval is)
Vind het ook nog heel gaaf dat hij nog altijd breaktrough draait ben bang dat hij dat nummer een keer uit set ga gooien , vind het altijd prachtig als dat nummer komt .
Was wel erg lastig vind devin wild een hele goeie artiest met veel goeie nummers volg hem vanaf het begin en ga altijd naar elke set van hem (tenzij er iemand beters draait , wat bijna nooit het geval is)
Vind het ook nog heel gaaf dat hij nog altijd breaktrough draait ben bang dat hij dat nummer een keer uit set ga gooien , vind het altijd prachtig als dat nummer komt .
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Rob Mayth - Feel My Love (Sub Zero Project & Devin Wild Remix)
Headhunterz - Megasound (Devin Wild Remix)
Atmozfears & Devin Wild & David Spekter - Breathe
Headhunterz - Megasound (Devin Wild Remix)
Atmozfears & Devin Wild & David Spekter - Breathe
Meltdown
Components of Matter
Natures Gasp
Components of Matter
Natures Gasp
Gekozen voor Zombies, Let’s Get Drunk en Sicknite (Devin Wild Remix) 
Matig of net niet platen of een titel die me niet bekend voor komt. Kan hier helaas geen top 3 van maken 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Meltdown, Let’s Get Drunk en Sicknite (Devin Wild Remix) 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Everlasting, Children Of The Sun & Breathe
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Geen stem deze keer van mij, mijn favoriete tracks van Jack Of Sound staat niet eens in de lijst...