...wrote:Power of Music eigenlijk maar die staat er niet tussen helaas
Serieus? Snappen mensen het principe van Part 1 en alfabetische volgorde nog steeds niet na 3,5 jaar van dit
...wrote:Power of Music eigenlijk maar die staat er niet tussen helaas
Ohwrote:...wrote:Power of Music eigenlijk maar die staat er niet tussen helaas
Serieus? Snappen mensen het principe van Part 1 en alfabetische volgorde nog steeds niet na 3,5 jaar van dit
Oh sorry hoor dat ik niet al 3,5 jaar elke dag elke minuut op een forum lurkwrote:...wrote:Power of Music eigenlijk maar die staat er niet tussen helaas
exact ook mijn keuzewrote:Foreverz Az One
Last of the Mohicans
Digiwave
Weet niet of je sarcastisch bent, maar het is een HS forum, dus ik hou het bij de HS platenwrote:Ik mis de house platen
Zijn collabs. Headhunterz & Tatu - Colors en Headhunterz & Abject - End Of My Existencewrote:Als het alfabetische volgorde is, hoort Colors er niet tussen te staan? Of End Of My Existence. Had anders wel op die tweede gestemd.
Ah ja zoiets dacht ik ook al welwrote:Zijn collabs. Headhunterz & Tatu - Colors en Headhunterz & Abject - End Of My Existencewrote:Als het alfabetische volgorde is, hoort Colors er niet tussen te staan? Of End Of My Existence. Had anders wel op die tweede gestemd.
& komt later, dus geduld. Ik doe het in de volgorde vanaf de artiest zoals je ziet (eerst Blutonium Boy, dan Chuckie, dan Headhunterz en dan alle Headhunterz solo's op tracknaam), zoals alfabetische volgorde dus werkt, zodra de letters gelijk zijn kijk je naar de volgende.
Ik zie wel eens wat over het hoofd maar zulke grote platen echt niet.