Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 149  Volgende

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)
Poll eindigt op 04 jul 2012 15:39
Lady Of The Lake 1%  1%  [ 2 ]
Lucid Dreams 1%  1%  [ 2 ]
Measure 0%  0%  [ 0 ]
Mist 1%  1%  [ 1 ]
Mistress Of Darkness 6%  6%  [ 9 ]
Mosquito 17%  17%  [ 27 ]
Never Fall Asleep 9%  9%  [ 15 ]
No Mad Soul 3%  3%  [ 5 ]
No More Misunderstanding (The Machine Remix) 3%  3%  [ 4 ]
No Time To Waste 0%  0%  [ 0 ]
No Turning Back (The Machine Remix) 4%  4%  [ 6 ]
Pendulum 1%  1%  [ 1 ]
Place Of Terror 4%  4%  [ 7 ]
Raw (Original Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Rebellious 0%  0%  [ 0 ]
Renaissance 11%  11%  [ 18 ]
Restore Balance 1%  1%  [ 1 ]
Self Esteem Fund 2%  2%  [ 3 ]
Sound Of The Machine 9%  9%  [ 14 ]
Spirits 1%  1%  [ 1 ]
Stardust (Original Mix) 1%  1%  [ 1 ]
State Of Your Mind 4%  4%  [ 7 ]
The Dead Walk 6%  6%  [ 10 ]
Times Like These 13%  13%  [ 21 ]
Trashin' 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (First Mix) 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (Second Mix) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 159
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Victims Of Hardstyle (Greco Di Tufo Mix)
Transmission

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Transmission :) .
De rest is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 track: Back In Time: heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Das een moeilijke, waarom maar 2 trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat er niet zoveel tracks zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:53 
 
Artiest

Dana is voor mijn tijd en vind er niks aan dus, deze laat ik aan me voorbij gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gelukkig nu wel wat stemmen voor Transmission, ik was na 20 stemmen ofzo de enige :P
Heldentrack :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben voor Back in Time & Sensation The Anthem 2002 (Dana Remix) gegaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Alleen Transmission :) .
De rest is niet mijn ding.

Hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onbegrijpelijk dat Transmission gewoon tweede staat.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Transmission is gewoon een zwaar dik nummer.
Die intro gaat door merg en been!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Onbegrijpelijk dat Transmission gewoon tweede staat.. :cry:

:aww:
Wat is er mis met dat nummer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:19 
 
Artiest

http://www.youtube.com/watch?v=8o7RmuI9MT8

_O_ Dit blijft voor mij de beste :D Kwam vroeger zelfs op TV enz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Edwinn schreef:
Onbegrijpelijk dat Transmission gewoon tweede staat.. :cry:

:aww:
Wat is er mis met dat nummer dan?

Dat is totaal niet de sound van Dana..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar dat blijf je toch houden hé, er zijn niet alleen Dana-liefhebbers die stemmen ;)
Ben zelf ook geen liefhebber van de muziek van Dana btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vervelend... Eigenlijk wilde ik gaan voor 2002 rmx van Sensation, Mash, Unendlichkeit, Catch my drift (Rave mix), Back in time, Excuse me en Here we go, maarja, mag er maar 2 kiezen :( Dus de eerste 2 in mijn rijtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Onbegrijpelijk dat Transmission gewoon tweede staat.. :cry:

Is 't meest toegankelijk (denk ik :huh: ) wel jammer op zich want andere tracks zijn (in mijn ogen dan) vele malen beter. Maar ik heb bij dana platen altijd gehad dat ik ze eerst een paar keer moest luisteren voor dat ik ze echt ging waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dana is voor mijn tijd en vind er niks aan dus, deze laat ik aan me voorbij gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 04:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Onbegrijpelijk dat Transmission gewoon tweede staat.. :cry:


Hoe kun je dat nou zeggen? Niet iedereen is 100% early edwin ;)
Transmission is echt een heerlijke ragplaat, en staat volgens mij gewoon terecht zo hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scratched en Unendlichkeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

The Pitcher nu, inclusief de track die morgen uitkomt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste track is Karma gevolgd door Titan & Strange Love.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Burn It, Titan en Pump it Loud 2006.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, hele lastige. 1 van m'n persoonlijke favorieten. Ben gegaan voor Karma, I Just Can't Stop en La Nuit Noire. Met pijn in m'n hart Another Day In My Life, Burn It, Control, Grindin, Serenity en nog een paar van z'n album weggestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk! Vind bijna iedere track van hem goed.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 149  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen