Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 149  Volgende

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)
Poll eindigt op 04 jul 2012 15:39
Lady Of The Lake 1%  1%  [ 2 ]
Lucid Dreams 1%  1%  [ 2 ]
Measure 0%  0%  [ 0 ]
Mist 1%  1%  [ 1 ]
Mistress Of Darkness 6%  6%  [ 9 ]
Mosquito 17%  17%  [ 27 ]
Never Fall Asleep 9%  9%  [ 15 ]
No Mad Soul 3%  3%  [ 5 ]
No More Misunderstanding (The Machine Remix) 3%  3%  [ 4 ]
No Time To Waste 0%  0%  [ 0 ]
No Turning Back (The Machine Remix) 4%  4%  [ 6 ]
Pendulum 1%  1%  [ 1 ]
Place Of Terror 4%  4%  [ 7 ]
Raw (Original Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Rebellious 0%  0%  [ 0 ]
Renaissance 11%  11%  [ 18 ]
Restore Balance 1%  1%  [ 1 ]
Self Esteem Fund 2%  2%  [ 3 ]
Sound Of The Machine 9%  9%  [ 14 ]
Spirits 1%  1%  [ 1 ]
Stardust (Original Mix) 1%  1%  [ 1 ]
State Of Your Mind 4%  4%  [ 7 ]
The Dead Walk 6%  6%  [ 10 ]
Times Like These 13%  13%  [ 21 ]
Trashin' 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (First Mix) 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (Second Mix) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 159
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF :D en dan hopen dat iemand MMA stemt zodat er langs alle kanten commentaar aan komt gevlogen :D
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar The Pitcher, vind dat toch een redelijk lastige, of Showtek.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles zal wel een keer langskomen ;)
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Doe mij maar The Pitcher, vind dat toch een redelijk lastige, of Showtek.


ouwe Showtek :worship:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jeroen Streunding aka The Beholder :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Fear Reigns Today
Arise
Who Wants This

echt heeeeeeel moeilijk deze..
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jeroen Streunding aka The Beholder :thumbup:

Nice! Vanavond even kijken, moet nu even weg.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Moeilijk :cry:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euphoria, A Dark Tomorrow & Do you want Heavy.

In die volgorde
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Arise
Euphoria
Psycadelic Drops
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een moeilijke weer zeg :mad: Hadden er nog zoooveel bij gekunnen. Uiteindelijk gekozen voor:

The Preacher, Bigger Better Louder, Who Wants This
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een moeilijke, vooral omdat al zijn tracks met Zany echt de shit zijn. Oude tracks zijn ook goed, maar ik ken ze niet allemaal. Ben uiteindelijk gegaan voor Be Amazed, Euphoria en Who Want's This.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poe best moeilijk...

Who Wants this, To Protect And server & Fear Reigns Today :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Decibel Anthem 2002 :drool:
2. Overdrive
3. Bigger, Better, Louder!
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euphoria
Be Amazed
Psychadelic Drops

En nog veel meer, Beholder is een van mijn alltime favo hardstyle artiesten. :worship:
Wreck The Remix (Beholder & Max Enforcer Rmx) staat er btw niet tussen.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arise, The Preacher, Annihilating :bomb:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Euphoria
Be Amazed
Psychadelic Drops

En nog veel meer, Beholder is een van mijn alltime favo hardstyle artiesten. :worship:
Wreck The Remix (Beholder & Max Enforcer Rmx) staat er btw niet tussen.

Oh inderdaad, The Beholder tracks staan echt overal verspreid op discogs >.< Iedereen even opnieuw stemmen, deze klassieker mag natuurlijk niet ontbreken :thumbup:

Damn deze is te lastig: Who Wants This, Bigger Better Louder, Annihilating
Maar natuurlijk ook Arise, Boys Interface, Bitcrusher, Decibel Anthem 2002, Fear Reigns Today, Hardbass Extreme, Midnight, Nuclear Reaction, Pulse Protraction & The Preacher >.<
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval gaat mijn stem natuurlijk naar, Wreck The Remix (Beholder & Max Enforcer Rmx) :D
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En we missen nog:
Hardheadz - Shizzle My remix (Beholder & Balistic rmx)
Zemtec - Bring Me Your Silence (Beholder & Balistic rmx)

Niet dat iemand daar op zal stemmen trouwens :P
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bring me ur silence het ik vroeger kapot gedraaid :P Maar ga de poll niet opnieuw editen :/
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsss, voortaan beter research doen jij :nono: :P

Mijn keuze: Decibel Anthem 2002 op 1 en een gedeelde 2e plek voor Who Wants This en Midnight.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tsss, voortaan beter research doen jij :nono: :P

Mijn keuze: Decibel Anthem 2002 op 1 en een gedeelde 2e plek voor Who Wants This en Midnight.

Er staan maar 4 releases op The Beholders Discogs (http://www.discogs.com/artist/Beholder%2C+The) :P
Een of andere mafkees heeft elke samenwerking een eigen groepsnaam gegeven >.<
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Tsss, voortaan beter research doen jij :nono: :P

Mijn keuze: Decibel Anthem 2002 op 1 en een gedeelde 2e plek voor Who Wants This en Midnight.

Er staan maar 4 releases op The Beholders Discogs (http://www.discogs.com/artist/Beholder%2C+The) :P
Een of andere mafkees heeft elke samenwerking een eigen groepsnaam gegeven >.<


Dat hoort volgens de Discogs regels... meer dan 3 releases samen betekent dat je een vaste samenwerking bent en daarom als groep bij elkaar hoort.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We missen ook nog Stampuhhh-remix :lol:

Sorry Lyst, discogs is idd een pain in the ass haha.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ok ik voeg ze nog 1x allemaal toe, laatste ultieme poging :$
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 149  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen