Inner Creativity
Magic
Neophobia
Magic
Neophobia
wrote:Wildstylez heedft id ook behoorlijk wat sterke platen.wrote:volgende wildstylez?
kvind Tatanka ook goeie
Check de openingspostwrote:wrote:Wildstylez heedft id ook behoorlijk wat sterke platen.wrote:volgende wildstylez?
kvind Tatanka ook goeie
wie zijn er eigenlijk allemaal al geweesT?
Er is toch meer dan een kick in een Hardstyle track?wrote:Magic, Chemical en Godz Powerrr
Snap niet hoe inner creativity met die zachte tokjes als "kick" nog bijna eerste staat ook atm
Ja, maar de kick hoort er toch bij. Anders kun je net zo goed geen kick in een track stoppen?wrote:Er is toch meer dan een kick in een Hardstyle track?wrote:Magic, Chemical en Godz Powerrr
Snap niet hoe inner creativity met die zachte tokjes als "kick" nog bijna eerste staat ook atm
Gek, ik had al hetzelfde gestemd! Haha.wrote:Vind het nog best lastig, aangezien ik vind dat sommige tracks te kort worden gedaan als ze geen stem krijgen.
Chemical, Musical Analysis, Magic
Precies dezelfde 3, met msischien ook dezelfde volgorde!wrote:1. Magicmeesterwerk
2. Inner Creativitygaat live toch stukken harder dan Musical Analysis. Nu ik ze allebei vaker heb gehoord, vind ik Inner Creativity net iets beter dan:
3. Musical Analysisheerlijke opbouw naar de climax, klinkt mysterieus! En gewoon weer van kwaliteit zoals (bijna) altijd imo.
wrote:1. Magic
2. Inner Creativity
3. Sleepwalker