Audiobot, Awesome Frequency en Explorers of The Mind
Dan kies ik voor:
-Explorers Of The Mind
-Insomnia (The Machine Remix)
-Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
Mosquito??wrote:1. Mosquito
2. Endure The Moment
3. Butterfly
Wat leuk, nu kan ik er 6 van de 7 pakkenwrote:Endure The Moment, Sound of the Machine, Mosquito hebben mijn stem gekregen.
The Dead Walk, Insomnia Remix en Never Fall Asleep zitten voor mij op hetzelfde niveau, maar ben op m'n eerste ingeving afgegaan. Oh, Green Forest moet ik daar ook nog aan toevoegen.
Niet, 5 zitten er bij elkaar.wrote:Wat leuk, nu kan ik er 6 van de 7 pakkenwrote:Endure The Moment, Sound of the Machine, Mosquito hebben mijn stem gekregen.
The Dead Walk, Insomnia Remix en Never Fall Asleep zitten voor mij op hetzelfde niveau, maar ben op m'n eerste ingeving afgegaan. Oh, Green Forest moet ik daar ook nog aan toevoegen.
Ben ook voor It Is This Feeling gegaan, maar het had net zo goed Chemisty of Sound of Explorers of the Mind kunnen worden!wrote:Better World
Green Forest
Nee hoor. Heb nu Endure The Moment, Insomnia Remix en Green Forest. Dan blijven er nog 4 over.wrote:Niet, 5 zitten er bij elkaar.wrote:Wat leuk, nu kan ik er 6 van de 7 pakkenwrote:Endure The Moment, Sound of the Machine, Mosquito hebben mijn stem gekregen.