Overwrote: 2. Blue Horizon
gesprokenOverrated en overplayed meuk
Overwrote: 2. Blue Horizon
gesprokenOverrated en overplayed meuk
Meningen meningen... Blue Horizon vind ik wel een track die niet heel verkeerd is, maar draai hem zelf bijna nooit, maar Machine Master is wel dik opzichwrote:Snap echt niet dat mensen op Blue Horizon stemmen, vind het echt een gigantische zaadtrack. Zelfde geld voor Machine Master
Ik snap dat het een mening is, betekend nog niet dat ik het moet snappenwrote:Meningen meningen... Blue Horizon vind ik wel een track die niet heel verkeerd is, maar draai hem zelf bijna nooit, maar Machine Master is wel dik opzichwrote:Snap echt niet dat mensen op Blue Horizon stemmen, vind het echt een gigantische zaadtrack. Zelfde geld voor Machine Master
Machine Master ben ik het mee eens, maar Blue Horizon niet, enorm sfeervolle track (denk daarbij ook aan die film) en vooral in de eerste climax een geweldige melodie. Maarja iets met meningen idd.wrote:Dark Symphony
Death Sentence
Rock The Party
Snap echt niet dat mensen op Blue Horizon stemmen, vind het echt een gigantische zaadtrack. Zelfde geld voor Machine Master
wrote:1. dark symphony
2. death sentence
3. bringing the funk
4. rock the party
wrote:Max. 3 stemmen
i know maar rock the party verdiende het om genoemd te wordenwrote:wrote:1. dark symphony
2. death sentence
3. bringing the funk
4. rock the party
wrote:Max. 3 stemmen