Album duurt nog wel ff.
Catatonic Overload of Degos & Re-Done lijken me ook wel 2 mooie.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Low-E wordt wel een interessante, 2 toffe tracks met een hele hoop meuk.
Low-Ewrote:Low-E wordt wel een interessante, 2 toffe tracks met een hele hoop meuk.
Met dank aan _theon_wrote:Catatonic Overload
Met stipt op 1: Peace Of Mind. Wat is dat een geniale plaat zeg.
Alles klopt gewoon.. Heerlijke sounds, sfeer, kicks en die vocals zijn ook heel gaaf.
Had eigenlijk ook hoger in m'n top 10 van 2011 moeten komen.
Op 2 heb ik Rotten From The Inside, maar die keuze was wat moeilijker.. 9/10 tracks van hun spreken mij aan en verdienen deze plek eigenlijk ook. Futile / Overtime / Pulse Remix / 2012 Remix / The Sexual Thrill / DBD / Environment, ga zo maar door.
Op 2 heb ik Rotten From The Inside, maar die keuze was wat moeilijker.. 9/10 tracks van hun spreken mij aan en verdienen deze plek eigenlijk ook. Futile / Overtime / Pulse Remix / 2012 Remix / The Sexual Thrill / DBD / Environment, ga zo maar door.
1. The Sexual Thrill
2. RFTI

2. RFTI
Last edited by Oxbow on , edited 1 time in total.
1. Overtime (echt ondergewaardeerd hier op Hardtraxx)
2. Goddamn
2. Goddamn
01. Rotten From The Inside
Kilometers afstand
02. S.I.T.E
Kilometers afstand
02. S.I.T.E
1. RTFI
2. S.I.T.E
Edit: Wtf dakpan
2. S.I.T.E
Last edited by Henk-Jan on , edited 1 time in total.
watwrote:1. RTFI
2. S.I.T.E
1. Rotten from the Inside
2. Peace of Mind
2. Peace of Mind
-
N
RTFI
Hectometers afstand
Sexual Thrill.
Met op decameters afstand
Goddamn.
Hectometers afstand
Sexual Thrill.
Met op decameters afstand
Goddamn.
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Rotten From The Inside
Sexual Thrill
Sexual Thrill
Yep!wrote:The Sexual Thrill en Goddamn
Vind bijna alles wel vet van hun maar deze 2 stijgen er echt bovenuit voor mij
Ja je post terwijl ik nog aan het typen was.wrote:watwrote:1. RTFI
2. S.I.T.E
Dacht ik dat ik een beetje origineel was met SITE, ga jij er weer tussen komen
Hmm maar 2 opties! Dan wordt het wel lastig kiezen dus...
Ik ga sowieso voor Death Before Disco, in die plaat zit een hele fijne drive en heeft fijne kicks.
En verder natuurlijk voor The Sexuall Thrill
, een heel originele plaat met geen echte climax. Een x anders dan anders. De vocals zijn ook heel dik!
Ik had graag Environment, Open Source, Pulse, Illusions, Rotten From The Inside, en State Of The Mind er ook bij willen doen. Verder zijn de andere tracks ook van deze heren ook bommetjes
.
Ik ga sowieso voor Death Before Disco, in die plaat zit een hele fijne drive en heeft fijne kicks.
En verder natuurlijk voor The Sexuall Thrill
Ik had graag Environment, Open Source, Pulse, Illusions, Rotten From The Inside, en State Of The Mind er ook bij willen doen. Verder zijn de andere tracks ook van deze heren ook bommetjes
Vind het een dikke track hoor, alleen niet de bestewrote:1. Overtime (echt ondergewaardeerd hier op Hardtraxx)
Sorry moet ik hem editten?wrote:Ja je post terwijl ik nog aan het typen was.wrote:watwrote:1. RTFI
2. S.I.T.E
Dacht ik dat ik een beetje origineel was met SITE, ga jij er weer tussen komen
hardstyle rockers rmx en pulse rmx
1. Rotten from the inside... gewoonweg een geniale plaat.
2. Heavyweight. Ik weet niet precies waarom, maar dat stuk waar die tekst in zit, waar vervolgens die reverse erdoorheen knalt vind ik altijd zo lekker
Zat nog te denken voor The Sexual Thrill op 2, maar bij nader inzien vind ik dan vooral die GZ edit vet, waar de eerste paar kicks later komen
2. Heavyweight. Ik weet niet precies waarom, maar dat stuk waar die tekst in zit, waar vervolgens die reverse erdoorheen knalt vind ik altijd zo lekker
Zat nog te denken voor The Sexual Thrill op 2, maar bij nader inzien vind ik dan vooral die GZ edit vet, waar de eerste paar kicks later komen