Met grote afstand Choirs en Freedom en verder Ear Fucking. Ik moet wel toegeven dat ik een aantal niet ken.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Met stip op 1: choir, daarna andromeda, met als nummer 3 a new dimension! Toegegeven: ik ken niet al deze nummers!
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Andromeda sowieso op 1, krijg nog steeds kippenvel als ik die track hoor 
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Freedom, Better Dayz (Zatox Mix) en Chaos Legion (Zatox Mix), maar vond het echt een lastige keus. Wat heeft die man een lekkere platen gemaakt! Benieuwd naar G-Z!
Als je al zijn aliassen nog mee gaat nemen, komen er nog meer lekkere tracks te staan, of worden die ook meegerekend in de volgende serie?
Als je al zijn aliassen nog mee gaat nemen, komen er nog meer lekkere tracks te staan, of worden die ook meegerekend in de volgende serie?
Creation, Fother Mucker en Fuck it up... En idd, de lekkerste Zatox tracks staan er nog niet bij... Beginnen met andere letters 
-
N
Creation, Another Level (Raw Mix) en Ear Fucking. Choirs daar kort op!
Met jou kan ik pratenwrote:Choirs, Freedom en Creation
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Veel kiezen toch voor zijn nieuwere nummers!
Zijn die zo veel beter volgens iedereen of kent niemand de oudere platen (geen aanval of zo, gewoon benieuwd)?
Zijn die zo veel beter volgens iedereen of kent niemand de oudere platen (geen aanval of zo, gewoon benieuwd)?
Idd wel opvallend, Don't Let It Go en Can't Stop maar zo weinig stemmen
En bij The R3bels wilde haast niemand op Choirs stemmen maar hier wel...
Ik zelf ben Zatox eigenlijk rond 2008 gaan volgen, volgens mij waren de eerste tracks die ik hoorde Bad Time, Freedom, Still Drunk, So High enzovoorts, daarna natuurlijk wel oudere platen opgezocht zoals bijv. Can't Stop uit dit lijstje maar die trekken me gewoon wat minder
Maar ik ken idd niet al deze tracks haha
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Je kunt natuurlijk ook niet alle platen kennen he! 
Zit wel veel leuk ouder werk bij. Defcon 5, Cluster Attack zijn daar goeie voorbeelden van.
Zit wel veel leuk ouder werk bij. Defcon 5, Cluster Attack zijn daar goeie voorbeelden van.
wrote:Met jou kan ik pratenwrote:Choirs, Freedom en Creation
Ik volg Zatox al wel een redelijke tijd, vanaf I'm Techno (2003 geloof ik), maar kiezen vind ik toch wel lastigwrote:Veel kiezen toch voor zijn nieuwere nummers!
Alright (Kat & Zatox Mix)
Ear Fucking
Choir
Ear Fucking
Choir
Ear Fucking, Choir, Drop The Track
Creation als mooie 4e
Creation als mooie 4e
Ik stemde er bij the R3bels wel op maar hier nietwrote:Idd wel opvallend, Don't Let It Go en Can't Stop maar zo weinig stemmenEn bij The R3bels wilde haast niemand op Choirs stemmen maar hier wel...
Ear Fucking met stip op 1, gevolgd door Andromeda & Choirs.
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Viel mij ook al op, heb die oudere polls ook even doorgekeken, daar precies hetzelfde. Vooral op nieuwe tracks wordt veel meer gestemd, terwijl zeker bij Zatox, maar ook bij andere ik persoonlijk de oudere tracks veel beter vind. Wel beetje jammer dat ik Can't Stop over het hoofd heb gezien, maar die samenwerkingen met Activator zijn stuk voor stuk pareltjes van platen!wrote:Veel kiezen toch voor zijn nieuwere nummers!
mee eens!! 1 ear fucking 2 choris en 3 andromeda !wrote:Ear Fucking met stip op 1, gevolgd door Andromeda & Choirs.