Pattern 2 op nr 1, en verder voor Bionicle gekozen
.
1. Pattern 2
2. Bionicle
Dat vindt jijwrote:Pattern 1 wordt ondergewaardeerd![]()
Nummers zoals Shade & Pattern 2 zijn toch he-le-maal niks vergeleken met Pattern 1!?
Vind ik eerlijk gezegd ook wel. Pattern 1 vind ik nogal altijd harder dan pattern 2wrote:Dat vindt jijwrote:Pattern 1 wordt ondergewaardeerd![]()
Nummers zoals Shade & Pattern 2 zijn toch he-le-maal niks vergeleken met Pattern 1!?
Pattern 2 doet niet onder voor Pattern 1, Shade wel. Dit is slechts een berekening van alleen mijn oor..wrote:Pattern 1 wordt ondergewaardeerd![]()
Algemeen bekendwrote:Dat vindt jijwrote:Pattern 1 wordt ondergewaardeerd![]()
wrote:Bionicle & Pattern 2, twee van mijn favorieten
wrote:wrote:Bionicle & Pattern 2, twee van mijn favorieten
pattern 1 en 2 worden overgewaardeerd. alleen omdat ze lomper zijn wil niet zeggen dat ze beter zijn. pattern 2 vind ik bij uitstek echt een gevoelloze plaat. pattern 1 is wel extreem hard maar bionicle is 1000x beter geproduceerd. Ben gegaan voor Shine en Bionicle. Erg jammer om te zien dat de 3 rauwste nummers weer bovenaan staan.wrote:Pattern 1 wordt ondergewaardeerd![]()
Ik baseer 't gewoon op welke nummers ik keer op keer aan zet op mijn mp3 of op youtube of zo... dat is helaas niet Bionicle (geweldige plaat ook), maar gewoon Pattern 1! Kan 't niet helpen.wrote:pattern 1 en 2 worden overgewaardeerd. alleen omdat ze lomper zijn wil niet zeggen dat ze beter zijn. pattern 2 vind ik bij uitstek echt een gevoelloze plaat. pattern 1 is wel extreem hard maar bionicle is 1000x beter geproduceerd. Ben gegaan voor Shine en Bionicle. Erg jammer om te zien dat de 3 rauwste nummers weer bovenaan staan.wrote:Pattern 1 wordt ondergewaardeerd![]()
Ik vind Choirs persoonlijk niet zo vet als bijvoorbeeld Temptation of Motherlandwrote:Jammer dat Choirs zo weinig stemmen heeft, blijft toch zo dat de meest recent populaire platen altijd winnen