Euphoria zie ik ook nooit meer in setjes langs komen. En die staat bovenaan...wrote:Jaja oke als je 1 van de uitzonderingen bent, prima.. Maar het valt me op dat deze plaat opeens zoveel gekozen worden terwijl ik m werkelijkwaar nooit in setjes heb gezien. Het lijkt mij dat wanneer je een plaat zo vet vind, je die ook zelf wel eens draait!
En laat dat dus niet het geval zijn.Wie biedt deze man een cursus begrijpend lezen aan?wrote:@ Nazale: SOMMIGE mensen luisterden wel al hardstyle VOOR 2008 / 2009......
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Alsof er uberhaupt veel tracks ouder dan een jaar voorbij komen in setjes..
Zie genoeg mensen op Back Again stemmen die niet eens mixjes maken, niet alles hangt van online mixjes af he.wrote:Jaja oke als je 1 van de uitzonderingen bent, prima.. Maar het valt me op dat deze plaat opeens zoveel gekozen worden terwijl ik m werkelijkwaar nooit in setjes heb gezien. Het lijkt mij dat wanneer je een plaat zo vet vind, je die ook zelf wel eens draait!
En laat dat dus niet het geval zijn.Wie biedt deze man een cursus begrijpend lezen aan?wrote:@ Nazale: SOMMIGE mensen luisterden wel al hardstyle VOOR 2008 / 2009......
je ziet steeds meer setjes die juist alleen maar oudere tracks bevatten, doe het zelf ook heel vaak voortaan.wrote:Alsof er uberhaupt veel tracks ouder dan een jaar voorbij komen in setjes..
Sowieso delomelancum op 1!
angel of the sun 2
en bleeding for the hardstyles 3
angel of the sun 2
en bleeding for the hardstyles 3
Beter kijken, zijn er genoeg, alleen wil jij volgens mij alles van voor 2005 ofzowrote:Alsof er uberhaupt veel tracks ouder dan een jaar voorbij komen in setjes..
1998-2004 gok ik zo..wrote:Beter kijken, zijn er genoeg, alleen wil jij volgens mij alles van voor 2005 ofzowrote:Alsof er uberhaupt veel tracks ouder dan een jaar voorbij komen in setjes..
Tja ik vind hardcore van 1991-1995 ook 10 keer beter dan de huidige mainstream en die tracks hoor je ook nooit meer behalve op een Mindcontroller feest of iets dergelijks
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Periode van 1999-2004 is juist gewoon geniaal. Ook al was dat voor mijn tijd, luister ik steeds meer Early. Het klinkt gewoon soms zo lekker zwaar en melodieus ook wel 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Delomelancum
Annihilating
Animated Audio
Annihilating
Animated Audio
-
D
Fear Reigns Today
Animated Audio
Do You Want Heavy!
deze is niet zo moeilijk!
Animated Audio
Do You Want Heavy!
deze is niet zo moeilijk!
Animated Audiowrote:Animated Audio 12% 12% [ 41 ] x
wtf, waarom animated audio zo hoog? vind dat echt een mindere plaat.
Euphoria, Delomelancum en angel of the sun
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Cheers
Arise
Annihilating
Arise
Annihilating
Vind hem wel lekker maar er staan idd echt veel betere tussen, beetje apart...wrote:wtf, waarom animated audio zo hoog? vind dat echt een mindere plaat.
Blijkbaar nietwrote:Vind hem wel lekker maar er staan idd echt veel betere tussen, beetje apart...wrote:wtf, waarom animated audio zo hoog? vind dat echt een mindere plaat.
Ik vind hem zelf ook erg lekker, maar geen top 3 van deze lijst.
Beetje apart? Over smaak valt niet te twisten toch?wrote:Vind hem wel lekker maar er staan idd echt veel betere tussen, beetje apart...wrote:wtf, waarom animated audio zo hoog? vind dat echt een mindere plaat.
Ja beetje verkeerd verwoord
Bedoel meer van je hoort bijna niemand erover maar toch staat ie zo hoog
Bedoel meer van je hoort bijna niemand erover maar toch staat ie zo hoog
Hoppa, ben blij dat deze plaat toch zo gewaardeerd wordt! 
Deel 2, tracks die beginnen met de letter G t/m R, inclusief een aantal Zany & DV8 platen die de vorige keer misten. 
Motherfuck, Mr Monster en Psychedelic Trip
01. Psychedelic Trip
02. Orgasmo
03. Midnight
04. Pure
05. Distorted
Was die Lass Unz Tanzen Remix helemaal vergeten, blijft een geweldige plaat.
02. Orgasmo
03. Midnight
04. Pure
05. Distorted
Was die Lass Unz Tanzen Remix helemaal vergeten, blijft een geweldige plaat.
Last edited by Dakpan on , edited 1 time in total.