Animal Side, Drop 2 Your Knees en No Mad Soul 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Artificial Reality, Get Hit & Sacrifice
Animal Side, Drop 2 Your Knees & Sacrifice.
Sacrifice, Second Chance en Heaven Above
Drop 2 Your Knees, Retribution en No Mad Soul.
Edit: Kut, ik ben Evil Devine en Artificial reality vergeten. Maarja je kan niet alles hebben.
Edit: Kut, ik ben Evil Devine en Artificial reality vergeten. Maarja je kan niet alles hebben.
Last edited by Jolle on , edited 1 time in total.
Get Hit, Animal Side en Balance Of Opposites
-
D
1. Drop 2 Your Knees
2. No Mad Soul
3. Evil Devine
4. Sacrifies
5. Artificial reality
6. Get Hit
mijn top 6
2. No Mad Soul
3. Evil Devine
4. Sacrifies
5. Artificial reality
6. Get Hit
mijn top 6
No mad soul, To da max en Get hit..Heaven above op 4
Get hit vind ik wel een leuke plaat, ken verder niet echt wat van hem dus ga ook niet stemmen. Niet echt mijn stijltje 
Sacrifice, Artificial Reality en Drop 2 Your Knees. Alle 3 even gruwelijk. 
Get Hit, en dan Artificial Reality en Drop 2 Your Knees 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
M.U.S.I.C, No mad soul & Artificial reality
Sacrifice, Balance Of Opposites & M.U.S.I.C.
Maar waar zijn Lisboa-X & Sasha F - Massive Attack Anthem & The Machine & Sasha F - Self Esteem Fund ?
Maar waar zijn Lisboa-X & Sasha F - Massive Attack Anthem & The Machine & Sasha F - Self Esteem Fund ?
Drop 2 your knees, get hit & sacrifice 
Self Esteem Fund is van The Machine ft. Raw Mannerswrote:Sacrifice, Balance Of Opposites & M.U.S.I.C.
En het enige wat ik over massive attack kan vinden is een verschijning op een compilatie album, bovendien onder de naam Lisboa-X – Massive Attack.
Artificial Reality, Sacrifice & Get Hit! 
Oh klopt heb ik verkeerd gezien bij SEF.wrote:Self Esteem Fund is van The Machine ft. Raw Mannerswrote:Sacrifice, Balance Of Opposites & M.U.S.I.C.
En het enige wat ik over massive attack kan vinden is een verschijning op een compilatie album, bovendien onder de naam Lisboa-X – Massive Attack.
Ik heb hem namelijk Full, het anthem.. Maar geen idee waarvandaan dan.. Misschien een Free track?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
te laat met stemmen, maar toch even mijn lijst:
Retribution
Get Hit
Drop 2 your knees
Retribution
Get Hit
Drop 2 your knees
Deze keer Beste track van: Zany doen??
Including Jack Overdose tracks.wrote:Deze keer Beste track van: Zany doen??
Ik heb de lijst van Zany compleet nu (zonder Jack Overdose), zo werken vanmiddag zet ik deel 1 online, zijn 105 tracks, dus worden 3 delen. 
Huh, Jack Overdose is toch een spaanse artiest?wrote:Including Jack Overdose tracks.wrote:Deze keer Beste track van: Zany doen??
We beginnen met de tracks die beginnen met de letter A t/m F. 
Jezus wat moeilijk, nu al
Ben gegaan voor: Back Again, Euphoria & Arise
Annihilating, Animated Audio, Fear Reigns Today, Big Fat Bass, Delomelancum, ook allemaal geweldig
Edit: do you want heavy over het hoofd gezien, die vind ik eigenlijk vetter dan arise
Ben gegaan voor: Back Again, Euphoria & Arise
Annihilating, Animated Audio, Fear Reigns Today, Big Fat Bass, Delomelancum, ook allemaal geweldig
Edit: do you want heavy over het hoofd gezien, die vind ik eigenlijk vetter dan arise
Last edited by Pommer on , edited 2 times in total.